Μόλις μία εβδομάδα μετά την επιστροφή του στο πρώτο σκαλί του βάθρου, ο Marc Marquez (Gresini Racing MotoGP™) κυριάρχησε για άλλη μια φορά στο Gran Premio Red Bull di San Marino e della Riviera di Rimini. Η ικανότητα του #93 σε δύσκολες συνθήκες επανήλθε καθώς ο flag-to-flag αγώνας προσέφερε ευκαιρία για ρίσκα – με αλλαγή μοτοσυκλέτας ή με ώθηση προς τα εμπρός. Ο Marquez επέλεξε το δεύτερο και πήρε τον δρόμο του προς τη δόξα για τις πρώτες του διαδοχικές νίκες από το 2021.
Ο Πρωταθλητής Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) επέλεξε επίσης να μείνει εκτός και παρέμεινε κοντά με τον Marquez για μεγάλο μέρος του αγώνα πριν να αποδεχτεί τη δεύτερη θέση, καθώς μια τεράστια ανατροπή πρόσφερε μια ευκαιρία για βασικά κέρδη στο Πρωτάθλημα: ο Jorge Martin (Prima Pramac Racing) πήρε το ρίσκο για τα pit, και δεν απέδωσε. Επέστρεψε έναν γύρο κάτω αφού αναγκάστηκε να αλλάξει για δεύτερη φορά, παίρνοντας έναν βαθμό από την P15 καθώς το προβάδισμά του μειώνεται στους επτά βαθμούς.
Τέλος, ο Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team) πήρε την τελευταία θέση στο βάθρο, διατηρώντας το 100% του ρεκόρ στο MotoGP στο βάθρο στο Misano και κάνοντας τα δικά του κέρδη έναντι του Martin στη βαθμολογία.
Υπήρχε δράμα πριν την έναρξη, με σταγόνες βροχής και ένταση στον αέρα. Οι λευκές σημαίες κυμάτισαν, επιτρέποντας στους αναβάτες να ανταλλάξουν μοτοσυκλέτες, και η σκηνή ετοιμάστηκε για ένα συναρπαστικό GP του Αγίου Μαρίνου. Καθώς τα φώτα έσβησαν, ο Bagnaia εξασφάλισε την πρωτοπορεία, αυτή τη φορά κρατώντας τον Martin καθώς ο #89 είχε καλή εκκίνηση, αλλά αυτή τη φορά έπρεπε επίσης να κρατήσει τον team-mate του Franco Morbidelli (Prima Pramac Racing) στην τρίτη θέση.
Οι δυο τους ήταν κλειδωμένοι στο προβάδισμα και ο Martin πήγε σχεδόν για μια κίνηση στη στροφή 2, αναγκάστηκε να υποχωρήσει και για λίγο απέφυγε την επαφή με τον Bagnaia, αλλά υπήρξε κάποια επαφή πιο πίσω στη συνέχεια καθώς ο Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech3) τότε προσπάθησε μια κίνηση στον Morbidelli αλλά συγκρούστηκε με τον Ιταλό. Ο Νο 31 έχασε ένα φτερό, αλλά τελικά βρήκε το δρόμο του στη στροφή 8 πριν υποχωρήσει ξανά καθώς πέρασε εκτός στη στροφή 10. Δυστυχώς, η κούρσα του στη συνέχεια πήγε στο χειρότερο καθώς έπεσε λίγο αργότερα, με τη βροχή να αρχίσει να επικρατεί, και ο Morbidelli ήταν επόμενος για να γλιστρήσει έξω. Οι αναβάτες ήταν εντάξει.
Καθώς η βροχή άρχισε να έχει ορατή επίδραση στον ρυθμό, έπρεπε να ληφθούν αποφάσεις. Και στο μπροστινό μέρος, ο Martin ήταν τώρα αμέσως πίσω στην εξάτμιση του Bagnaia στο προβάδισμα, με τον Marc Marquez να σημειώνει σοβαρή πρόοδο και ο Jack Miller (Red Bull KTM Factory Racing) επίσης. Κατευθυνόμενοι προς την είσοδο στο pit στον επόμενο γύρο, υπήρχε ένας αναβάτης που αποφάσισε να κάνει pit από το γκρουπ: ο Martin.
Ο Bagnaia οδήγησε τον Marquez μπροστά, αλλά όχι για πολύ. Μέχρι το τέλος του 8ου γύρου, ο #93 ήταν στο προβάδισμα και ο Miller ήταν επίσης κοντά στον Bagnaia, με τον Martin να πέφτει στην P15 μετά την επανένταξή του. Αλλά η βροχή δεν χειροτέρεψε, επιτρέποντας στους Marquez και Bagnaia να αυξήσουν τη διαφορά, ακριβώς τη στιγμή που ο Martin συνειδητοποίησε ότι θα έπρεπε να πάει ξανά στα pit.
Επανεμφανιζόμενος έναν γύρο κάτω αλλά ακριβώς πίσω από τους ηγέτες, ο στόχος για τον Bagnaia να κερδίσει το Πρωτάθλημα ήταν πλέον ορθάνοιχτος. Όσοι ρίσκαραν- ο Martin, ο Raul Fernandez (Trackhouse Racing), ο Acosta μετά την επιστροφή του, ο Alex Rins (Monster Energy Yamaha MotoGP™ Team) και ο Aleix Espargaro της Aprilia Racing και ο Maverick Viñales, όλοι ξαναπήγαν στα pits, όλοι εκτός από τη μάχη για βαθμούς.
Εν τω μεταξύ, η βροχή είχε σταματήσει αλλά το κενό στο μπροστινό μέρος γινόταν μόνο μεγαλύτερο. Αφού το κράτησε σταθερό με τον Bagnaia στην ουρά του, ο #93 άρχισε να απομακρύνεται. Ο Bastianini μπήκε επίσης γρήγορα στη διεκδίκηση του βάθρου, περνώντας από τον Miller για να πάρει την τρίτη θέση και ο Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) ήταν ο επόμενος στη σκηνή καθώς έφτασε στην τέταρτη θέση καθώς οι συνθήκες βελτιώθηκαν, αλλά καθώς ο Bagnaia δεν μπορούσε να μειώσει τη διαφορά από τον Marquez, ούτε ο Bastianini ούτε ο Binder μπορούσαν να γεφυρώσουν τις αντίστοιχες διαφορές τους.
Ο Marquez κέρδισε με στυλ για να κερδίσει τις πρώτες συνεχόμενες νίκες του από το 2021. Η δεύτερη θέση του Bagnaia, ωστόσο, ήταν μια εκπληκτική ταλάντευση 19 βαθμών στο Πρωτάθλημα, καθώς το ρίσκο του Martin απέτυχε – και ο Πρωταθλητής ήταν αρκετά ευχαριστημένος με αυτό για μια δύσκολη μέρα δουλειάς υπό πίεση.
Πίσω από τον Bastianini και τον Binder στην τρίτη και τέταρτη, μια μονομαχία μέχρι τον τερματισμό κρίθηκε για την πέμπτη θέση. Μετά από ένα πιο κακό ξεκίνημα από την πρώτη σειρά, ο Marco Bezzecchi (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) επέστρεφε και έφτανε τον Alex Marquez (Gresini Racing MotoGP™) καθώς οι γύροι κυλούσαν, κολλώντας την VR46 στον πίσω τροχό του Marquez. Η κίνηση ήρθε στο εσωτερικό στη στροφή 14, και ο Bezzecchi κατάφερε να κρατήσει την αντεπίθεση για να συμπληρώσει την πρώτη πεντάδα.
Εν τω μεταξύ, ο Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™ Team) ολοκλήρωσε ένα εντυπωσιακό Σαββατοκύριακο, με τον #20 να ταιριάζει με τα καλύτερα αποτελέσματα του 2024 και της Yamaha, καθώς εργάζονται για να επιστρέψουν προς τα εμπρός. Ο Γάλλος μονομάχησε με τον Miller προς τη σημαία στα τελευταία στάδια, περνώντας από τη στροφή 8 για να πάρει την P7. Ο Fabio di Giannantonio (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) και ο μπαλαντέρ Pol Espargaro της Red Bull KTM Factory Racing ολοκλήρωσαν την πρώτη 10άδα, με τον Martin να παίρνει αυτόν τον μοναδικό βαθμό στην P15.
Μετά από αυτό το απίστευτο Σαββατοκύριακο των ανατροπών του Πρωταθλήματος, είναι και πάλι σφιχτά στην κορυφή. Επιστροφή στην εμβληματική πίστα Misano World Circuit Marco Simoncelli σε δύο εβδομάδες για το Emilia-Romagna Grand Prix.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!