Ο #93 ολοκληρώνει ένα Σαββατοκύριακο που γράφονταςει ιστορία στη MotorLand καθώς το προβάδισμα του Martin αυξάνεται μετά από μια σύγκρουση μεταξύ Alex Marquez και Bagnaia.
1043 ημέρες, πολλαπλές χειρουργικές επεμβάσεις, αλλαγή ομάδας και εργοστασίου αργότερα, και ο Marc Marquez (Gresini Racing MotoGP™) επιστρέφει στο πρώτο σκαλί του βάθρου σε αγώνα Grand Prix. Ο #93 κυριάρχησε στην πλειονότητα του Gran Premio GoPro de Aragon, συμπεριλαμβανομένης της εκπληκτικής πρώτης νίκης στο Tissot Sprint, αλλά το να είσαι ο ταχύτερος δεν αποτελεί εγγύηση δόξας. Ωστόσο, την Κυριακή, ο Marquez έφυγε από τη γραμμή για την πρωτοπορία και δεν κοίταξε ποτέ πίσω, υπογραμμίζοντας μια από τις μεγαλύτερες επιστροφές στην ιστορία του MotoGP.
Υπήρχαν πολλά να πούμε και μετά από αυτόν, με τον Jorge Martin (Prima Pramac Racing) να παίρνει τη δεύτερη θέση και να επεκτείνει το προβάδισμά του στον τίτλο – που κέρδισε πίσω από τον Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) το Σάββατο – αφού η προσπάθεια του Bagnaia για το βάθρο σταμάτησε με σύγκρουση με τον Alex Marquez (Gresini Racing MotoGP™). Η ετυμηγορία από τους αγωνοδίκες FIM MotoGP™: αγωνιστικό συμβάν και καμία περαιτέρω ενέργεια. Η ετυμηγορία από κάθε αναβάτη αντιτίθεται ο ένας εναντίων του άλλου.
Εν τω μεταξύ, ο Pedro Acosta (Red Bull GASGAS Tech3) πήρε την τελευταία θέση στο βάθρο, για πρώτη φορά μετά το GP της Αμερικής τον Απρίλιο και προσθέτοντας αρκετούς βαθμούς στο ενεργητικό του rookie, ο οποίος βρίσκεται επί του παρόντος πέμπτος στη βαθμολογία του παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Καθώς τα φώτα έσβησαν, ο Marc Marquez πήγε πρώτος για άλλη μια φορά, και υπήρξε δράμα για τον Bagnaia για άλλη μια φορά, καθώς ο #1 δυσκολεύτηκε από τη γραμμή εκκίνησης και έφτασε κοντά στον Alex Marquez σε μια σχεδόν επανάληψη της εκκίνησης του Sprint. Ο Acosta ανέβηκε στη δεύτερη θέση και ο Martin ανέλαβε την τρίτη, με τον Bagnaia να μένει με δουλειά να κάνει κάτω στην P7.
Ο #89 επιχείρησε μια κίνηση στη στροφή 8 στον 2ο γύρο, βγήκε ανοιχτά και επέτρεψε στον Acosta να επιστρέψει πριν κάνει την προσπέραση στη στροφή 13. Στη συνέχεια, ο Acosta άρχισε να υποχωρεί, με τον Alex Marquez να πηγαίνει τώρα για τις θέσεις του βάθρου.
Ο Bagnaia άρχισε να ανακτά θέσεις, ξεπερνώντας τον Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing) για την έκτη θέση. Ο Ιταλός έβαλε στο στόχαστρο τον Franco Morbidelli (Prima Pramac Racing), στοχεύοντας να μπει ξανά στην πρώτη πεντάδα, και λίγο μετά ο Morbidelli βγήκε ανοιχτά, έπεσε στην όγδοη θέση και άφησε τον #1 να περάσει.
Μετά από ένα πρόωρο ατύχημα για τον Miguel Oliveira (Trackhouse Racing), ο Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP™ Team) πήγε μαζί του ως DNF, ανίκανος να εξασφαλίσει διπλό τερματισμό στο top 10 στην Αραγονία μετά από ένα ατύχημα στη στροφή 5. Πιο πίσω, ο Enea Bastianini (Ducati Lenovo Team) πάλευε για τις τελικές θέσεις μέσα στο top 10 με τον Fabio Di Giannantonio (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) και τον Jack Miller (Red Bull KTM Factory Racing).
Πίσω στο μπροστινό μέρος, ο Marc Marquez επέκτεινε το προβάδισμά του σε περισσότερα από τρία δευτερόλεπτα, με το #89 να παραμένει ως ο πλησιέστερος αντίπαλός του. Ο Martin, ωστόσο, εξακολουθούσε να διατηρεί αυτό το κρίσιμο έδαφος από τον Bagnaia καθώς ο #1 ανέβηκε στην P4 μετά από μια θεαματική προσπέραση στον Acosta στο τέλος του 11ου γύρου. Επόμενος στόχος: Alex Marquez.
Μέχρι τον 19ο γύρο, ο Bagnaia έφτασε ακριβώς στο πίσω μέρος του #73, και καθώς η Gresini βγήκε ανοιχτά στην είσοδο στη στροφή 12, η πόρτα φαινόταν ανοιχτή. Ο Bagnaia το επιχείρησε, εν τω μεταξύ ο Alex Marquez προσπάθησε να αμυνθεί. Το αποτέλεσμα ήταν η επαφή μεταξύ των δύο καθώς γλίστρησαν μαζί για να χάσουν το βάθρο, οι αναβάτες ήταν εντάξει και το πλεονέκτημα βαθμών του Martin ξαφνικά ενισχύθηκε στους 23 στη καρό σημαία.
Μπροστά όμως, ο Marc Marquez δεν υπέστη τέτοια δράματα. Επεκτείνοντας το περιθώριο στα πέντε δευτερόλεπτα, ο #93 κράτησε την ηρεμία στην κορυφή για να πάρει την πολυπόθητη πρώτη νίκη από το 2021, την πρώτη του με την Ducati και Gresini, 1043 ημέρες αργότερα.
Πίσω από τον Martin και τον Acosta, που πέρασαν το δράμα Bagnaia-Alex Marquez για να ολοκληρώσουν το βάθρο, ήταν μία δυνατή P4 για τον Brad Binder (Red Bull KTM Factory Racing). Ο Bastianini, μετά από μια κάπως καταστροφική θέση στο grid καθώς έχασε στο Q2, έκανε μια κλασική επιστροφή για να ολοκληρώσει την πρώτη πεντάδα. Ο Morbidelli κατέκτησε την έκτη θέση μετά από ένα σταθερό Σαββατοκύριακο, μπροστά από τον Di Giannantonio της Pertamina Enduro VR46 Racing Team και τον Marco Bezzecchi, οι οποίοι πέρασαν τη γραμμή με αυτή τη σειρά, αλλά στη συνέχεια άλλαξαν μετά από ποινή πίεσης ελαστικών για τον Diggia. Ο Alex Rins (Monster Energy Yamaha MotoGP™) πήρε την P9, μπροστά από την τελική θέση στην πρώτη δεκάδα για τον Aleix Espargaro (Aprilia Racing) μετά από ποινή πίεσης ελαστικών για τον Jack Miller (Red Bull KTM Factory Racing) που έριξε τον Αυστραλία από την πρώτη δεκάδα.
Βεβαιωθείτε ότι θα μείνετε μαζί μας την επόμενη εβδομάδα, όταν το MotoGP επιστρέψει για το Gran Premio Red Bull di San Marino e della Riviera di Rimini. Εχθρικό έδαφος για τον ηγέτη του Πρωταθλήματος και τον πιο πρόσφατο νικητή. Εντός έδρας για τον Πρωταθλητή. Τα λέμε στο Misano.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!