Ο Alex Albon της Williams κατηγόρησε τον Kevin Magnussen της Haas για «επικίνδυνη» αμυντική οδήγηση κατά τη διάρκεια του Ολλανδικού Grand Prix της Formula 1.
Ο Magnussen, ο οποίος βρίσκεται δύο βαθμούς μακριά από τον αποκλεισμό του σε αγώνα, χρησιμοποιήθηκε από την ομάδα του για να κρατήσει πίσω τους αντιπάλους του, βοηθώντας έτσι τον team-mate του, Nico Hulkenberg, αφού ο Δανός εκκίνησε από το pit lane.
Αυτό οδήγησε τον Magnussen να κρατήσει πίσω του τον Albon, ο οποίος στη συνέχεια είδε να τον πλησιάζουν ο Pierre Gasly, ο Fernando Alonso και ο Lance Stroll. Καθώς και οι τέσσερις οδηγοί τελικά πέρασαν τον Magnussen στη στροφή 1, ο Albon δήλωσε στο team radio ότι οι τακτικές του οδηγού της Haas ήταν «επικίνδυνες».
Ο Άγγλο-Ταϊλανδός οδηγός πιστεύει ότι «αυτό προέρχεται λίγο από την Τζέντα», όπου ο Magnussen έλαβε αρκετές ποινές για επικίνδυνη οδήγηση. «Ο Kevin είναι ένας απίστευτα ομαδικός οδηγός και του δίνω τα εύσημα για αυτό», συνέχισε ο Albon.
«Δεν πιστεύω ότι ελέγχεται τόσο καλά και υπάρχει μια γκρίζα ζώνη ανάμεσα στο τι είναι σωστό και τι λάθος όταν κρατάς πίσω σου τόσα μονοθέσια. Σε αυτή την περίπτωση, για μένα ήταν σχετικά οριακό. Υπήρχαν κάποιες πολύ γρήγορες στροφές, όπως η στροφή 7 και 8 και η τελευταία στροφή, όπου εκείνος φρέναρε πάνω στις στροφές. Έτσι, έπρεπε να στρίψεις τέρμα και μετά να πατήσεις απότομα το φρένο για να τον αποφύγεις».
«Αυτό, νομίζω, ξεπερνά τα όρια. Αλλά είναι γκρίζα ζώνη το θέμα και πιστεύω ότι το πρόβλημα είναι ότι δεν ελέγχεται συχνά. Είχα το ίδιο περιστατικό στο Μονακό με τον Yuki κατά τη διάρκεια του αγώνα και διαμαρτυρόμουν, αλλά θεωρούσαν ότι ήταν φυσιολογικό. Το πρόβλημα είναι ότι κάποια στιγμή θα γίνει τρακάρισμα».
Ο Gasly επίσης εξέφρασε την δυσαρέσκεια του για την οδήγηση του Magnussen, δηλώνοντας: «Δεν έχω ξαναδεί κάποιον να σηκώνει το πόδι του στην στροφή 14 ή να βάζει πρώτη ταχύτητα στην στροφή 12. Νομίζω ότι ο Alex πλησίασε πολύ κοντά του. Μπλόκαρε τους τροχούς του στο μέσο της στροφής 12, όταν ο [Magnussen] κατέβηκε στην πρώτη ταχύτητα, ενώ κανονικά πρέπει να είσαι σχεδόν τέρμα γκάζι».
Παρά το γεγονός ότι ο Albon ήταν ενοχλημένος από την οδήγηση του Magnussen, καταλαβαίνει γιατί ο οδηγός της Haas αναγκάστηκε να εφαρμόσει τέτοιες τακτικές. Με τους βαθμούς να είναι σπάνιοι για τις ομάδες του midfield, ο οδηγός της Williams παραδέχτηκε ότι πολλές ομάδες χρησιμοποιούν αμφιλεγόμενες αμυντικές τακτικές για να διεκδικήσουν αυτές τις πολύτιμες θέσεις της ένατης και δέκατης θέσης.
«Όλα ξεκινούν από τις ομάδες που βρίσκονται χαμηλά στην βαθμολογία», είπε. «Οι θέσεις 10 και 9 είναι τόσο πολύτιμες για εμάς. Είναι πολύ φυσιολογικό, κάθε ομάδα να το κάνει τώρα. Ένας οδηγός πρέπει να πληρώσει το τίμημα στον αγώνα. Αυτό είναι όλο. Αυτό είναι που έχει φτάσει να είναι το μεγαλύτερο κομμάτι των αγώνων τώρα. Είναι μέρος του παιχνιδιού. Προφανώς, αν το σύστημα βαθμολόγησης ήταν λίγο διαφορετικό και όλοι είχαν λίγο μεγαλύτερο μερίδιο, δεν νομίζω ότι θα συνέβαιναν τέτοιου είδους πράγματα. Αλλά αυτό είναι το παιχνίδι».
Η Formula 1 εξέτασε το ενδεχόμενο να επεκτείνει το ισχύον σύστημα βαθμολόγησης ώστε να επιτρέψει σε έως και 15 οδηγούς να βαθμολογούνται σε κάθε αγώνα. Ωστόσο, σε μια συνεδρίαση της επιτροπής της F1 τον Ιούλιο απορρίφθηκε η ιδέα της αλλαγής του συστήματος βαθμολόγησης για το άμεσο μέλλον.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!