Τα σχέδια της Ferrari για το μονοθέσιό της το 2025 είναι «ήδη σε προχωρημένο βαθμο» με την ομάδα να έχει ετοιμάσει ιδέες από το «Project 677» στο μονοθέσιο του 2024 πριν από την άφιξη του Lewis Hamilton.Ο Hamilton συγκλόνισε τον κόσμο της F1 τον Φεβρουάριο, ανακοινώνοντας ότι θα ενταχθεί στη Ferrari με πολυετές συμβόλαιο από το 2025, τερματίζοντας τη μακρά και επιτυχημένη συνεργασία του με τη Mercedes.Ο Βρετανός οδηγός έχει κερδίσει έξι από τα επτά Παγκόσμια Πρωταθλήματά του με τη Mercedes, ενώ έγινε ο πρώτος οδηγός στην ιστορία του αθλήματος που ξεπέρασε τις 100 νίκες σε grand prix και pole positions, από τότε που εντάχθηκε στην ομάδα το 2013 αποχωρώντας από την Mclaren.Ο Hamilton έχει ξαναβρεί την φόρμα του τον τελευταίο καιρό, τερματίζοντας το μεγαλύτερο αρνητικό σερί μη-νίκης της καριέρας του, παίρνοντας μια φορτισμένη συναισθηματικά νίκη στον εντός έδρας αγώνα του στο Silverstone τον περασμένο μήνα.Μετά ακολούθησε η 105η νίκη του επεκτείνοντας το ρεκόρ το οποίο κατέχει ο ίδιος στο Βελγικό Grand Prix στο Spa, όπου κληρονόμησε την πρώτη θέση μετά τον αποκλεισμό του συναθλητή του στη Mercedes, George Russell.Αναφορές από την Ιταλία την περασμένη εβδομάδα υποστήριξαν ότι η Ferrari πρόκειται να επιδιώξει μια νέα σχεδιαστική φιλοσοφία με το μονοθέσιό της για το 2025, με αναθεωρημένο μεταξόνιο και μια μετάβαση σε μπροστινή ανάρτηση pullrod.Η αλλαγή της φιλοσοφίας με την ανάρτηση λέγεται ότι επηρεάζεται από την επικείμενη άφιξη του Hamilton, του οποίου το στυλ οδήγησης ευθυγραμμίζεται πιο πολύ με αυτό του Charles Leclerc, παρά από του Carlos Sainz.Μια μπροστινή ανάρτηση pullrod, που χρησιμοποιείται επί του παρόντος από ομάδες όπως η Red Bull και η McLaren πιστεύεται ότι αποφέρει σημαντικό αεροδυναμικό όφελος ενισχύοντας τη ροή αέρα στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου και συγκεκριμένα στο περίπλοκο κάτω μέρος του αμαξώματος, το οποίο δημιουργεί μεγάλο ποσοστό της συνολικής κάθετης δύναμης ενός αυτοκινήτου υπό τους ισχύοντες κανόνες ground effect. Με τη Ferrari να υπολείπεται της Red Bull, της McLaren και της Mercedes στον ρυθμό αναβαθμίσεων το 2024, μια αναφορά της ιταλικής La Gazzetta dello Sport ισχυρίστηκε ότι η ομάδα σχεδιάζει μια «φάση αναβίωσης» στους υπόλοιπους 10 αγώνες της σεζόν.Και αυτό φέρεται να περιλαμβάνει τις ιδέες της ομάδας από το μονοθέσιο του 2025, με την κωδική ονομασία Project 677, στο τρέχον SF-24.Οι εξελίξεις δεν θα είναι μόνο αεροδυναμικές αλλά αφορούν και αλλαγές στην ανάρτηση, με «μη επεμβατικές» αλλαγές στο εσωτερικό της.Οι αλλαγές προήλθαν απευθείας από την «ήδη προηγμένη μελέτη» του Project 677 και τη συγκριτική ανάλυση μεταξύ της ανάρτησης της SF-24 και της pullrod ανάρτησης που έχει προγραμματιστεί για το 2025.Ο σχεδιασμός της ανάρτησης της Ferrari έχει εξεταστεί εξονυχιστικά καθ’ όλη τη διάρκεια της εποχής του ground effect, με τη Scuderia και την Haas να είναι οι μόνες ομάδες που εξακολουθούν να επιμένουν στην πίσω ανάρτηση με pullrod. Κάθε άλλη ομάδα ανταγωνίζεται με διάταξη pushrod.Η απόφαση να ακολουθήσει μια νέα φιλοσοφία ανάρτησης έρχεται μετά την αποχώρηση του τεχνικού διευθυντή Enrico Cardile, ο οποίος πρόσφατα ανακοίνωσε ότι θα ενταχθεί στην Aston Martin το 2025.Μιλώντας σε μέσα ενημέρωσης κατά την παρουσίαση του αυτοκινήτου SF-24 της Ferrari τον Φεβρουάριο, ο Cardile επέμεινε ότι η Ferrari δεν βρήκε σημαντικές διαφορές μεταξύ της ανάρτησης με ράβδο έλξης ή ώθησης στο πίσω μέρος.Είπε: «Στην πραγματικότητα, η πίσω ανάρτησή μας είναι λίγο διαφορετική όσον αφορά την κατανομή του πάνω και του κάτω ψαλιδιού σε σύγκριση με τη Red Bull, για παράδειγμα.«Καταγράψαμε καλά αεροδυναμικά αποτελέσματα κινούμενοι προς αυτή την κατεύθυνση μεταξύ ράβδο pullrod και pushrod.«Δεν καταγράψαμε ένα μεγάλο πλεονέκτημα για να δικαιολογήσουμε κάποιο συμβιβασμό όσον αφορά το βάρος ή τη συμμόρφωση, οπότε από εκεί εξελίξαμε την ανάρτησή μας, διατηρώντας την ίδια διάταξη».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!