Ο Charles Leclerc δήλωσε ότι η Ferrari έχει κάνει σημαντική πρόοδο με τις αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο του 2024, αλλά η παρενέργεια των αναπηδήσεων έχει καλύψει σε μεγάλο βαθμό τις βελτιώσεις στην SF-24.
Το νέο πάτωμα που παρουσίασε η Ferrari στο Grand Prix Ισπανίας έφερε αλλαγές στην αεροδυναμική και έκανε εντονότερο το ήδη υπάρχον πρόβλημα αναπηδήσεων του μονοθεσίου. Αυτό παρουσιάζεται στη χειρότερη μορφή του στις υψηλής ταχύτητας στροφές, κάνοντας απρόβλεπτη την οδηγική συμπεριφορά.
Για να αποφύγει αυτά τα θέματα στις γρήγορες στροφές του Silverstone, η Ferrari επανήλθε στο πάτωμα που είχε στην Imola και στη συνέχεια ανανέωσε το σχεδιασμό του κάτω μέρους του μονοθεσίου για την Ουγγαρία και το Βέλγιο.
Κατά τον Leclerc, σε απόλυτους αριθμούς οι αναβαθμίσεις αεροδυναμικής ήταν ως αναμένονταν, αλλά τα προβλήματα αναπήδησης εμπόδισαν στο να αντικατοπτριστούν αυτοί οι αριθμοί στην πίστα.
«Από την Ισπανία και μετά, νομίζω ότι εκεί ήταν το σημείο καμπής για αυτά που φέραμε στο μονοθέσιο, όπου οι αριθμοί, όπως έλεγα πάντα, είναι εκεί,» σχολίασε ο Μονεγάσκος σε αποκλειστική συνέντευξη με το motorsport.com.
«Ωστόσο, έφερε και πολλές αναπηδήσεις με τις οποίες δυσκολευόμαστε. Και από πλευράς μου συγκεκριμένα, είχα πολύ επιθετικό στήσιμο στους τελευταίους τέσσερις αγώνες, προσπαθώντας να βρω λύση για αυτό.
Πάντα στόχευα στα τελευταία λίγα εκατοστά και νομίζω ότι αυτή είναι η προσέγγιση που αποδίδει όποτε τα πράγματα είναι όπως πρέπει,» συνέχισε.
«Όποτε έχεις ένα μονοθέσιο που αναπηδά, δεν μπορείς να πιέσεις πολύ κοντά στο όριο γιατί το μονοθέσιο κάνει πιο σπρόβλεπτα πράγματα και πρέπει να αφήνεις μεγαλύτερο περιθώριο.»
Αυτές οι αναπηδήσεις ήταν κατά τον Leclerc η κύρια αιτία έλλειψης απόδοσης στους τελευταίους αγώνες.
«Θα το αποδώσω αυτό περισσότερο στις αναπηδήσεις. Οι αναπηδήσεις είναι αυτές που προκάλεσαν την ασυνέπεια που έχουμε στους τελευταίους αγώνες και που μας δυσκόλευαν κάπως περισσότερο νωρίτερα.»
Ο Leclerc αναφέρθηκε και στην πρόοδο της Ferrari πέρυσι, όταν και οι πειραματισμοί της ομάδας οδήγησαν τελικά στο πάτωμα της Zandvoort, που τους έφερε σε πολύ καλύτερο σημείο για το δεύτερο μισό της σεζόν.
«Θυμάμαι την προηγούμενη χρονιά είχαμε δύο τέτοιους αγώνες και ξεκίνησε με την Zandvoort, όπου αποφασίσαμε εντάξει, ίσως η Zandvoort να μην είναι ο αγώνας μας, αλλά θέλουμε να μάθουμε όσο το δυνατό περισσότερα ώστε να γίνουμε καλύτεροι μετά από αυτό,» δήλωσε ο οδηγός.
«Και είμαι σίγουρος ότι αυτή είναι η ίδια διαδικασία την οποία εφαρμόζουμε στους τελευταίους τρεις, τέσσερις αγώνες. Ωστόσο, το αρνητικό είναι ότι έχουμε χάσει τρεις, τέσσερις αγώνες αντί για δύο τον προηγούμενο χρόνο.
Αλλά πιστεύω ότι αυτό μας έχει δώσει πολύ βαθύτερη κατανόηση του τι συμβαίνει και μπορώ να πω με αυτοπεποίθηση ότι έχουμε μάθει πολλά.»
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!