Ο CEO της McLaren F1, Zak Brown, παραδέχτηκε ότι είναι απογοητευτικό που η ομάδα του δεν μπόρεσε να δώσει ουδέποτε ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο στον Fernando Alonso στη δεύτερη θητεία του Ισπανού στο Woking.
Το 2015, ο 43χρονος πλέον, Alonso αποφάσισε να επιστρέψει στη McLaren, όπου είχε βρεθεί κατά το παρελθόν ξανά, με το 2007 να είναι μια τεταμένη χρονιά, στον απόηχο του Spygate και της κόντρας του Ισπανού με τον rookie, τότε, teammate του, Lewis Hamilton.
Στην επιστροφή του στο Woking, ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ουδέποτε πήρε στα χέρια του ένα πακέτο ικανό να φτάσει στις πρώτες θέσεις του grid, μπλεγμένος στη δύσκολη σχέση που είχαν McLaren και Honda για το μεγαλύτερο αυτό διάστημα.
Παρά το γεγονός πως το 2018 η ομάδα έτρεχε με κινητήρες Renault στην πλάτη των μονοθεσίων της, ο Alonso δεν είχε ένα καλό πακέτο στα χέρια του, επιλέγοντας να τερματίσει το συμβόλαιό του με τη βρετανική ομάδα και να αποχωρήσει για δύο χρόνια από τη F1, όπου και γύρισε το 2021 για την Alpine.
Ο Zak Brown, CEO της McLaren F1, μετανιώνει που η ομάδα του δεν κατάφερε να φτιάξει ένα πακέτο το οποίο ο Alonso θα μπορούσε να είχε αξιοποιήσει.
“Εάν βάλω στην άκρη τους Lando και Oscar επειδή προφανώς είμαι θετικά προκατειλημμένος προς αυτούς, θα έλεγα πως ο Fernando ήταν ένας πολύ ξεχωριστός οδηγός που πέρασε απ’ την ομάδα”, δήλωσε στο ισπανικό DAZN ο Αμερικάνος.
“Έχω εξαιρετική σχέση με τον Fernando. Είναι απογοητευτικό που δεν είχαμε ένα καλύτερο μονοθέσιο όταν έτρεχε μαζί μας. Είναι εντυπωσιακό να τον βλέπεις να τρέχει, είναι πανέξυπνος. Και το να τον βλέπω ακόμα να αποδίδει σε ψηλό επίπεδο, όσο μεγάλος κι αν είναι, είναι εξαιρετικό και αποτελεί καλό μου φίλο”.
Ο Brown εντάχθηκε στη McLaren ως Εκτελεστικός Διευθυντής το 2016, ενώ 18 μήνες αργότερα αναβαθμίστηκε στον ρόλο του CEO του οργανισμού. Έκτοτε, ο Brown έχει ηγηθεί και επιβλέψει μιας θεαματικής ανοικοδόμησης και ανάκαμψης της McLaren. Αυτή τη στιγμή, η papaya αποτελεί ένα από τα ανταγωνιστικότερα πακέτα του grid, διεκδικώντας νίκες.
Οι Lando Norris και Oscar Piastri έχουν κερδίσει από έναν αγώνα αμφότεροι φέτος. Η συνδυασμένη τους προσπάθεια στην πίστα έχει φέρει τη McLaren να διεκδικεί το Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, όντας αυτή τη στιγμή στη 2η θέση, 42 βαθμούς πίσω από τη Red Bull.
Μετά το πέρασμά του από την Alpine, όπου είχε βάθρο το 2021 στο Qatar, ο Alonso επέλεξε να γίνει κάτοικος Silverstone, και να τρέξει για τα χρώματα της Aston Martin.
Birthday Padre. 🥳@alo_oficial pic.twitter.com/baJW61Rxdo
— Aston Martin Aramco F1 Team (@AstonMartinF1) July 29, 2024
Το 2023, το ξεκίνημα της σεζόν βρήκε την AMR23 αρκετά ανταγωνιστική, κάτι που σε συνδυασμό με την οδηγική ικανότητα του Ισπανού απέφερε 6 βάθρα στους πρώτους 8 αγώνες. Μπορεί η ίδια ανταγωνιστικότητα έκτοτε να έχει φθίνει, όμως η Aston Martin βρίσκεται σε τροχιά ανάπτυξης: πλέον η ομάδα διαθέτει ένα ολοκαίνουριο εργοστάσιο και υπερσύγχρονη αεροσήραγγα, η οποία θα πάρει μπροστά το 2026, όταν θα ξεκινήσει και η αποκλειστική συνεργασία της ομάδας με τη Honda.
Επίσης, η ομάδα του Lawrence Stroll δείχνει να έχει το πλεονέκτημα αυτή τη στιγμή να εξασφαλίσει τις υπηρεσίες του Adrian Newey, του κορυφαίου σχεδιαστή στην ιστορία του σπορ.
Εάν όλα αυτά τα συστατικά ενωθούν, τότε ο Brown ίσως δει τον πάλαι ποτέ οδηγό του να έχει στα χέρια του πλέον ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο, ωστόσο στις αποχρώσεις του πράσινου και όχι του πορτοκαλί papaya.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!