O αγώνας στο Spa Francorchamps ξεκινάει και οι οδηγοί έχουν μία ομαλή εκκίνηση, σε μία ασυνήθιστα ηλιόλουστη ημέρα για την συγκεκριμένη πίστα. O Leclerc κρατάει την πρώτη θέση έναντι του Hamilton, με τους Perez και Piastri να ακολουθούν. Ο Russell και ο Sainz βρίσκονται στην 5η και 6η θέση αντίστοιχα, με τον Verstappen να προσπερνάει τον Albon. Στον αμέσως επόμενο γύρο, ο Ολλανδός προσπερνάει και τον Alonso, ενώ μπροστά του, οι Norris και Sainz μονομαχούν.
Στον 3ο γύρο, ο Hamilton πλησιάζει και με ανοιχτό DRS προσπερνάει τον Leclerc στην ευθεία Kemmel για την πρώτη θέση, ενώ ήδη από τον επόμενο γύρο αρχίζει να ανοίγει την διαφορά από τον οδηγό της Ferrari.
Παράλληλα, ο Zhou αντιμετωπίζει προβλήματα με το μονοθέσιο και ειδικότερα με τον κινητήρα και προσπαθεί να επιστρέψει στα pits προκειμένου να αποσυρθεί.
Ο Verstappen έχει DRS απέναντι στον Norris, εντούτοις δεν έχει το απαραίτητο πλεονέκτημα για να εκτελέσει προσπέραση, καθώς και ο Norris έχει DRS απέναντι στον Sainz.
Στον 10ο γύρο, ο Hamilton έχει απόσταση 2,1 δευτερόλεπτα απέναντι στον 2ο Leclerc.
Πρώτος στα pits μπαίνει ο Gasly για να βάλει την σκληρή σύνθεση ελαστικών, με τους Verstappen και Russell να ακολουθούν.
Στον αμέσως επόμενο γύρο, στα pits μπαίνουν και οι Hamilton, Perez και Piastri. Τα pit stop των οδηγών είναι 2.6, 2.2 και 2.0 δευτερόλεπτα αντίστοιχα, ενώ οι οδηγοί της Mercedes και Mclaren βάζουν στην σκληρή, ενώ ο Μεξικανός την μεσαία σύνθεση ελαστικών.
Ο Piastri βγαίνει πίσω από τον Russell τον οποίο προσπερνάει κατευθείαν, ενώ στην πρώτη και την δεύτερη θέση είναι οι Sainz και Norris, oι οποίοι δεν έχουν κάνει ακόμα το πρώτο τους pit stop.
O Stroll παραπονιέται στην ενδοεπικοινωνία με την Aston Martin για την ταχύτητα του μονοθεσίου στην ευθεία.
Ο Sainz βγαίνει εκτός πίστα στην 14η στροφή και καταλήγει στην αμμοπαγίδα, ενώ καταφέρνει να επιστρέψει στην πίστα και να συνεχίσει τον αγώνα.
Στον 18ο γύρο, οι μόνοι οδηγοί που δεν έχουν κάνει το πρώτο τους pit stop είναι ο Sainz και ο Magnussen. Στον 21ο γύρο, ο Ισπανός μπαίνει στα pits και πρώτος είναι ο Hamilton.
Έναν γύρο αργότερα, η Red Bull καλεί για το δεύτερο pit stop του τον Perez, ο οποίος είχε την μεσαία σύνθεση ελαστικών για 9 μόλις γύρους. Ο Μεξικανός βάζει την σκληρή σύνθεση και επιστρέφει στην πίστα στην 8η θέση, ακριβώς πίσω από τον Sainz.
Γενικά, στον 23ο γύρο, η κατάταξη έχει ως εξής: Hamilton μπροστά κατά 1,9 δευτερόλεπτα από τον Leclerc, με τους Piastri, Russell και Verstappen να ακολουθούν. Πίσω από τον Ολλανδό είναι οι Norris, Perez, Albon, με τον Ocon να συμπληρώνει την πρώτη 10άδα.
Ο Leclerc μπαίνει στα pits στον 26ο γύρο επιδιώκοντας να κάνει “undercut” στον Hamilton. Ωστόσο, το pit stop του είναι διάρκειας 3,4 δευτερόλεπτα, χρόνος που δεν βοηθάει την στρατηγική του Μονεγάσκου.
Στον επόμενο γύρο, μπαίνει ο Hamilton για το δεύτερο pit stop του, διάρκεια μόλις 2,4 δευτερολέπτων και βγαίνει μπροστά από τον Leclerc. Παράλληλα, στην ενδοεπικοινωνία ο Russell αναφέρει στην ομάδα ότι θέλει να ακολουθήσει στρατηγική ενός pit stop.
Οι επόμενοι που θα οδηγηθούν στο pit lane είναι οι Verstappen και Sainz, με τους δύο οδηγούς να βγαίνουν στην 7η και 8η θέση αντίστοιχα. Τώρα, η πρώτη τριάδα απαρτίζεται από τους Piastri, Russell και Norris, ενώ λίγο αργότερα μπαίνει στα pits και ο Norris, για να βγει ανάμεσα στον Verstappen και τον Sainz.
O Piastri μπαίνει στα pits και το pit stop του ήταν διάρκειας 4,4 δευτερολέπτων. Βγαίνει ακριβώς μπροστά από τον Verstappen, ενώ ο Russell είναι ο πρωτοπόρος του αγώνα. Παράλληλα, η Red Bull δίνει εντολή στον Perez να αφήσει τον Verstappen να περάσει.
Ο Hamilton είναι 7 δευτερόλεπτα πίσω από τον ομόσταυλό του, George Russell, ενώ ο Leclerc είναι 2,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Επτάκις Παγκόσμιο Πρωταθλητή. Η διαφορά των δύο οδηγών της Mercedes είναι γύρο στα 0,75 δευτερόλεπτα τον γύρο, με τον Hamilton να έχει σημαντικό πλεονέκτημα λόγω των πιο καινούργιων ελαστικών του.
Καθώς ο Hamilton κλείνει την μεταξύ τους διαφορά, η Mercedes τον ενημερώνει να παλέψει αλλά να αφήσει χώρο στον Russell προς αποφυγή επαφής μεταξύ των δύο. Την ίδια στιγμή, η διαφορά μεταξύ Hamilton και Piastri είναι στα 5,2 δευτερόλεπτα, καθώς ο Αυστραλός προσπερνάει τον Leclerc.
Στον 40ο γύρο, ο Hamilton έχει φτάσει και βρίσκεται εντός της ζώνης DRS του Russell, ενώ το ίδιο συμβαίνει και με τους Leclerc-Verstappen-Norris.
Ο Russell κάνοντας άμυνα απέναντι στον ομόσταυλό του και έχοντας ελαστικά χρησιμοποιημένα κατά 16 περισσότερους γύρους από αυτόν, καταφέρνει να περάσει την γραμμή τερματισμού πρώτος, με τον Hamilton να συμπληρώνει το 1-2 για τα Ασημένια Βέλη και τον Piastri να ανεβαίνει το τρίτο σκαλί του βάθρου.
Ακολουθούν οι Leclerc, Verstappen, Norris και Sainz, ενώ την 10άδα συμπληρώνουν οι Perez, Alonso και Ocon. Τέλος, ο Perez πετυχαίνει τελευταία στιγμή τον ταχύτερο γύρο του αγώνα και παίρνει τον έξτρα βαθμό.
Η τελική κατάταξη για το Grand Prix του Βελγίου διαμορφώθηκε ως εξής:
Ακολουθεί η καλοκαιρινή διακοπή της Formula 1 και επομένως το επόμενο Grand Prix θα διεξαχθεί στις 23-25/08/2024 στην Ολλανδία, την έδρα του πρωτοπόρου του πρωταθλήματος, Max Verstappen. Αναμένουμε το 2ο μισό της σεζόν, σε ένα πρωτάθλημα στο οποίο φαίνεται να έχουν ανατραπεί οι ισορροπίες, οπότε και περιμένουμε βαθμολογικές ανατροπές, μάχες ρόδα με ρόδα και πολλά ακόμα.. Για την ώρα, η f1fan.gr σας εύχεται καλό καλοκαίρι!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!