Τα κόκκινα φώτα σβήνουν και ο πρωτοπόρος Norris παρά την καλή εκκίνηση του βρίσκεται πλάι πλάι τόσο με τον δεύτερο Piastri όσο και με τον τρίτο Verstappen. Κερδισμένος αυτής της μάχης βγαίνει ο Piastri, με τον ομόσταυλό του να μειώνει ταχύτητα επειδή πιέζεται και από τις δύο πλευρές και τον Verstappen να παίρνει ανοιχτά την στροφή. Τέταρτος καταλήγει ο Hamilton, ο οποίος προσπέρασε τις δύο Ferrari. Ο Hulkenberg είχε επαφή στην εκκίνηση και μπαίνει στον 3ο γύρο στα pits.
Με τον Piastri να έχει απόσταση, ήδη από τον 7ο γύρο, 2,4 δευτερολέπτων από τον ομόσταυλό του που βρίσκεται στην 2η θέση, πολλοί οδηγοί αρχίζουν να μπαίνουν στα pits, όπως ο Alonso και ο Ricciardo. Παράλληλα, οι Hamilton και Verstappen δίνουν μάχη για την τρίτη θέση.
Στον 14ο γύρο, η McLaren ενημερώνει στην ενδοεπικοινωνία τον Norris ότι μάχεται για την δεύτερη θέση, με τον Verstappen, αφού χάνει μισό δευτερόλπετο τον γύρο από τον πρωτοπόρο ομόσταυλό του.
Ο Hamilton, ο οποίος βρίσκεται στην τέταρτη θέση, μπαίνει πρώτος στα pits και αλλάζει την μεσαία σύνθεση ελαστικών του για την σκληρή. Η Mclaren ενημερώνει τον Norris να δώσει το 100% στους επόμενους γύρους ώστε να μην τον προσπεράσει ο Hamilton κατά το pitstop του. Στον 18ο γύρο μπαίνει ο Norris στα pits, κάνει pit stop 2,8 δευτερολέπτων και καταφέρνει να βγει μπροστά από τον οδηγό της Mercedes.
Ο Verstappen παραπονιέται στην ενδοεπικοινωνία με την Red Bull ότι αδυνατεί να στρίψει το μονοθέσιο, ενώ ο Piastri κάνει pit stop 2,5 δευτερολέπτων.
Στον 22ο γύρο μπαίνουν στα pits οι Verstappen και Sainz για να βάλουν την σκληρή σύνθεση ελαστικών, ενώ στον 24ο γύρο ακολουθεί την ίδια στρατηγική ο Leclerc.
Και αφού όλοι οι πρωτοπόροι έχουν κάνει το πρώτο τους pit stop, επιστρέφει στην πρώτη θέση ο Piastri, με τους Norris και Hamilton να ακολουθούν.
Καθώς η ώρα περνάει, ο Piastri μεγαλώνει την διαφορά του από τον Norris, ενώ ο Hamilton χάνει χρόνο από τον Verstappen. Στον 29ο γύρο, ο Perez μπαίνει στα pits για να βάλει την μεσαία σύνθεση ελαστικών και βγαίνει την 15η θέση.
Στον 31ο γύρο, ο Albon βρίσκεται στην τελευταία θέση λόγω ενός αργού δεύτερου pit stop, ενώ ο Sargeant είναι 14ος.
Τελευταίος μπαίνει στα pits ο Russell, στον γύρο 35, για να βάλει την μεσαία σύνθεση και βγαίνει 11ος, σε μία απόπειρα της Mercedes για αγώνα ενός pit stop.
O Verstappen είναι κοντά στον Hamilton και οι δύο τους δίνουν μάχη για την τρίτη θέση. Την ίδια στιγμή, ο Norris είναι 1,6 δευτερόλεπτα πίσω από τον Piastri και οργανώνει την επίθεση του στον ομόσταυλό του.
Στο μεταξύ, o Gasly οδηγεί το μονοθέσιο του στα pits και εγκαταλείπει τον αγώνα λόγω πιθανής διαρροής στο υδραυλικό σύστημα.
Ο Leclerc, ο οποίος βρίσκεται στην 5η θέση, εκμεταλλευόμενος την μάχη Hamilton-Verstappen, πλησιάζει τους δύο οδηγούς.
Η Mercedes ενημερώνει τον Hamilton να μπει στα pits, εντούτοις ο Βρετανός δεν υπακούει αναφέροντας ότι μένουν ακόμα πολλοί γύροι για την τελευταία σύνθεση ελαστικών. Ωστόσο, μπαίνει στα pits, μαζί με τον Leclerc, στον 41ο γύρο, με τον πρώτο να βάζει την σκληρή και τον δεύτερο την μεσαία σύνθεση ελαστικών.
Ο Piastri αρχίζει να ανοίγει ξανά την διαφορά του, έχοντας απόσταση δύο δευτερολέπτων από τον Norris, στον 45ο γύρο. Στον επόμενο γύρο, o Norris μπαίνει στα pits, μία αμφιλεγόμενη επιλογή εκ μέρους της Βρετανικής Ομάδας καθώς η πίστα της Ουγγαρίας φημίζεται για το “undercut” της και είθισται ο οδηγός που προηγείται να επωφελείται από την στρατηγική της ομάδας.
Στον 48ο γύρο, μπαίνει και ο Piastri στα pits, για ένα pit stop 2,9 δευτερολέπτων, βάζοντας την μεσαία σύνθεση ελαστικών και βγαίνει πίσω από τον Norris. Στα pits μπαίνει και ο Verstappen για να βάλει την μεσαία σύνθεση.
Ο Norris έχει χτίσει απόσταση 3,8 δευτερολέπτων από τον ομόσταυλό του, ο οποίος βρίσκεται στην 2η θέση. Παράλληλα, ο Hamilton παραπονιέται για την στρατηγική του, αναφέροντας ότι μπήκε στα pits ιδιαίτερα νωρίς.
H McLaren ενημερώνει τον Piastri ότι όταν καταφέρει να φτάσει τον Norris θα δοθεί εντολή στον Norris προκειμένου να μην δοθεί μάχη και να αλλάξουν θέσεις στην πίστα.
Ο Verstappen κλείνει την απόσταση του με τον Leclerc και τον Hamilton επικίνδυνα γρήγορα. Στον 54ο γύρο βρίσκεται εντός της ζώνης DRS του Μονεγάσκου.
Παρόλα αυτά, ο Piastri δεν καταφέρνει να κλείσει την διαφορά με τον ομόσταυλό του. Δίνεται εντολή στον Norris να προσέχει με την κατάσταση των ελαστικών του, ενώ ο ίδιος δεν φαίνεται χαρούμενος από την παρούσα κατάσταση.
Αργότερα, και ενώ η απόσταση με τον Piastri βρίσκεται στα 3,8 δευτερόλεπτα, ο μηχανικός του Βρετανού τον ενημερώνει ότι περιμένει να κάνει την ορθή επιλογή και να ακολουθήσει την εντολή της ομάδας.
Ο Verstappen έχει ήδη προσπεράσει τον Leclerc και επιτίθεται στον Hamilton. Ο Ολλανδός εκτελώντας προσπέραση από την εσωτερική, μπλοκάρει τα φρένα και έχει επαφή με τον Βρετανό, με τον οδηγό της Red Bull να ανασηκώνεται στον αέρα και να καταλήγει εκτός πίστας. Παρόλα αυτά, συνεχίζει τον αγώνα, χάνοντας μία θέση από τον Leclerc. Η επαφή των Hamilton και Verstappen θα διερευνηθεί από τους αγωνοδίκες μετά τον αγώνα.
Στην 65ο γύρο, η απόσταση μεταξύ Norris-Piastri βρίσκεται στα 6 δευτερόλεπτα, ενώ μετά από διάφορες αλληλεπιδράσεις στην ενδοεπικοινωνία, στον 68ο γύρο, ο Norris μειώνει ταχύτητα και δίνει την θέση του στον ομόσταυλό του.
Με τον τρόπο αυτό, ολοκληρώνοντας τον 70ο γύρο του Ουγγρικού Grand Prix, o Piastri πετυχαίνει την παρθενική νίκη του, με τον Norris να τερματίζει στην 2η θέση και τον Hamilton να συμπληρώνει το βάθρο.
Στην 4η θέση τερμάτισε ο Leclerc, στην 5η ο Verstappen, ενώ ακολουθούν ο Sainz και ο Perez στην 6η και την 7η θέση αντίστοιχα.
Την 8η θέση κατέλαβε ο Russell, πετυχαίνοντας ένα καλό αποτέλεσμα για την ομάδα του, εκκινώντας από την 17η θέση, ενώ την 10άδα συμπλήρωσαν οι Tsunoda και Stroll.
Ακολουθεί το Βέλγικο Grand Prix, με τους οδηγούς να ετοιμάζονται για την ταχύτερη και μεγαλύτερη πίστα του Spa, το επόμενο Σαββατοκύριακο (26/07-28/07).
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!