Ο Carlos Sainz δείχνει να αποτελεί εκ νέου υποψήφιο για την κενή θέση στη Mercedes, με τον Andrea Kimi Antonelli να δυσκολεύεται αυτή τη στιγμή να ξεδιπλώσει τις αρετές του στη Formula 2.
Η δύσκολη σεζόν που διανύει μέχρι στιγμής ο νεαρός Ιταλός στη F2 έχει φέρει ξανά τον free agent Sainz στο στόχαστρο της Mercedes, η οποία αυτή τη στιγμή έχει μια κενή θέση για το 2025, δίπλα στον George Russell.
Έχοντας μπει στη φετινή σεζόν της Formula 2 με τον τίτλο του φαβορί για να κατακτήσει τον τίτλο στην αναπτυξιακή κατηγορία, δεδομένων και των όσων έχει πετύχει στις μικρότερες κατηγορίες, ο Antonelli τα έχει βρει σκούρα στο να φανεί σταθερά ανταγωνιστικό στο τελευταίο σκαλί πριν τη Formula 1, ειδικά από τη στιγμή που η Prema άργησε να εναρμονιστεί στο νέο της μονοθέσιο, εν συγκρίσει με τον ανταγωνισμό.
Αυτή τη στιγμή, ο Antonelli είναι 9ος στο Πρωτάθλημα Οδηγών, 20 πόντους μπροστά από τον teammate του, Ollie Bearman. Πρόσφατα, ο Βρετανός ανακοινώθηκε πως θα είναι οδηγός της Haas από το 2025, παρά τη μη εντυπωσιακή χρονιά που διανύει αυτή τη στιγμή στη F2.
H Mercedes εξακολουθεί να θέλει να βοηθήσει τον Antonelli να κάνει το βήμα στο κορυφαίο επίπεδο του χρόνου, με τον Toto Wolff, επικεφαλής της ομάδας, να έχει δηλώσει στο παρελθόν πως η προτιμότερη επιλογή για αντικαταστάτη του απελθόντα Lewis Hamilton είναι ένας νέος, φέρελπις οδηγός.
Αν και θεωρεί πως οι εμφανίσεις του Antonelli έχουν βελτιωθεί σχετικά, ο Αυστριακός ξεκαθάρισε πως θα πρέπει ο 17χρονος να κολυμπήσει στα βαθιά και να αποδώσει στα παγωμένα νερά. Ο Wolff δήλωσε στην ισπανική Mundo Deportivo, νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα, πως ο Sainz “σίγουρα είναι ακόμα επιλογή” για το 2025.
“Η σεζόν αποδείχτηκε δύσκολη (για τον Antonelli) επειδή, συνολικά στη F2, το οδηγικό δίδυμο δεν είναι στο επίπεδο που πρέπει και η ομάδα (Prema) το αναγνωρίζει πως δεν έχει ένα αρκετά καλό μονοθέσιο”, ήταν το σχόλιο του Wolff.
“Ο προηγούμενος αγώνας του, όμως, ήταν αρκετά καλός. Είχε ρυθμό, υπήρξαν λάθη σε στιγμές και αυτό είναι κάτι που ο KImi θα πρέπει να μάθει, είναι σαφές”.
“Έχει αρκετή πίεση στους ώμους του. Αναφέρονται συχνά στο όνομά του. Έχει ένα ρεκόρ στις μικρές κατηγορία της Formula και στα kart το οποίο είναι μοναδικό. Και έχει μπορέσει να αντέξει στην πίεση όσο αυτή κλιμακώνεται”.
“Είναι όμως όπως λέει και ο πατέρας του, ένας πρωταθλητής πρέπει να αποδίδει σε παγωμένα νερά και να κολυμπά στα βαθιά. Είναι πολύ σαφείς σχετικά με αυτό”.
“Η αγορά οδηγών, αυτή τη στιγμή, είναι αρκετά δυναμική, κάτι πολύ ενδιαφέρον. Κάποιοι απ’ τους οδηγούς έχουν περισσότερες επιλογές, και κάποιες ομάδες έχουν πολλαπλές επιλογές. Είναι ενδιαφέρουσα η κατάσταση. Και ξέρετε, είναι όπως ο Bernie (Ecclestone) έχει πει: ‘την περασμένη εβδομάδα είχα μια γνώμη, αυτή την εβδομάδα έχω μια νέα'”.
Sing it, Carlos! 😂
🎶🎵 C-A-R-L-A-N-D-O 🎵🎶#F1 #BritishGP pic.twitter.com/t4LqJe3CKE
— Formula 1 (@F1) July 5, 2024
Ο επικεφαλής της Williams και πρώην στέλεχος της Mercedes, James Vowles, που έχει αναφερθεί ανοιχτά στην επιθυμία του να συνεργαστεί με τον Sainz στο Grove, σχολίασε ότι δεν υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο χρονικό πλαίσιο για να παρθεί η απόφαση για τον νέο του οδηγό, εκτιμώντας πως η τελική έκβαση των πραγμάτων θα έρθει σε περίπου δύο μήνες από τώρα.
“Είναι ένας οδηγός παγκόσμιας κλάσης, και η απόφαση δεν θα παρθεί τώρα κοντά: δεν χρειάζεται να αποφασίσουμε σήμερα”, σχολίασε ο Vowles επί του θέματος.
“Αυτό που λέω συνεχώς είναι πως, στην ουσία, το χρονικό πλαίσιο δεν είναι τόσο σημαντικό για μένα. Το πιο σημαντικό είναι, όποια απόφαση πάρουμε εμείς ή ο οδηγός, να διαμορφωθεί μια μακροχρόνια σχέση από κοινού, και οι δύο να αντιληφθούμε το κοινό ταξίδι στο οποίο είμαστε και να θέλουμε να πορευτούμε μαζί”.
“Είμαι αρκετά σίγουρος ότι θα δείτε τα πάντα να ξεκαθαρίζουν μάλλον τον Σεπτέμβριο. Αυτό είναι το πιο φυσιολογικό χρονικό πλάνο, η ρουτίνα των πραγμάτων. Αυτή τη στιγμή τρέχουμε στο κανονικό μας πρόγραμμα, ενώ ο Αύγουστος συνήθως αναλώνεται σε συμβόλαια”.
Ο Wolff αστειεύτηκε πως πάντα ο Vowles είχε ένα “Σχέδιο Β και Γ”, στην περίπτωση που εν τέλει δεν ευδοκιμήσει η συνεργασία Sainz – Williams. Ωστόσο, ο πρώην επικεφαλής στρατηγικής της Mercedes απάντησε πως ήταν αυτή τη στιγμή στο “Σχέδιο Ψ και Ω” προσθέτοντας ότι “υπάρχουν πολλά δυναμικά κομμάτια σε όλη την κατάσταση, περισσότερα απ’ όσα βλέπει ο κόσμος. Όλα βγάζουν νόημα, ωστόσο”.
Σε κάθε περίπτωση, η φετινή αγορά οδηγών και η ευρύτερη silly season γύρω από το grid του 2025 είναι μια από τις πιο ανατρεπτικές και χορταστικές των τελευταίων ετών.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!