Η McLaren και ο Lando Norris έκαναν το τέλειο ξεκίνημα στο Ισπανικό Grand Prix δίνοντας το ρυθμό στην εναρκτήρια περίοδο δοκιμαστικών.
Ο Max Verstappen ήταν ο πλησιέστερος αντίπαλος με 0,024s να χωρίζουν τους δύο στα μαλακά ελαστικά, ενώ η παλιάς προδιαγραφής Ferrari δεν έδινε πολλή χαρά στον Charles Leclerc.
Μετά τις βρόχινες προς στεγνές συνθήκες που κυριάρχησαν στο Grand Prix του Καναδά, οι οδηγοί υποδέχτηκαν με ήλιο την πίστα στη Βαρκελώνη για την έναρξη του Σαββατοκύριακου του Ισπανικού Grand Prix.
Υπήρξε μόνο η μία αλλαγή οδηγού για αυτή τη περίοδο, καθώς ο Oliver Bearman πήρε τη σκυτάλη από τον Nico Hulkenberg στη Haas για τη δεύτερη συμμετοχή του σε περίοδο δοκιμαστικών της σεζόν.
Οι Ferrari SF-24 ξεκίνησαν με βαφή ροής στην πίσω πτέρυγα, καθώς η ομάδα παρουσίασε ένα spec υψηλότερης κάθετης δύναμης για αυτόν τον γύρο, μαζί με αναβαθμίσεις sidepods, διαχύτη και δαπέδου.
Ο Sainz χρησιμοποιούσε το νέο πακέτο για το P1 και ο Charles Leclerc την παλιά προδιαγραφή για μια άμεση σύγκριση, αν και ο Sainz σύντομα ανέφερε «έλλειψη ισχύος» μέσω της ενδοεπικοινωνίας, η Ferrari σύντομα βρήκε μια λειτουργία για να το διορθώσει.
Αλλά ήταν ο Verstappen της Red Bull που έδινε τον πρώιμο ρυθμό με 1:15.424 στα σκληρά ελαστικά Pirelli, ενώ ο Sergio Perez – που χρειάζεται απεγνωσμένα μια πιο δυνατή εμφάνιση αυτό το Σαββατοκύριακο – άκουσε το «θα μιλήσουμε στο γκαράζ» αφού ρώτησε την κατάσταση του πεντάλ του γκαζιού του λόγω υποστροφής στις εξόδους.
Εν τω μεταξύ, ο Leclerc ισχυρίστηκε ότι η Ferrari του ένιωθε «φρικτά» καθώς έκανε γύρους έξι δέκατα πάνω από τον ρυθμό του Verstappen. Ο Norris παρομοίως απαρίθμησε ορισμένα αρνητικά σχόλια σχετικά με τη McLaren του, με την «αστάθεια εισόδου» να τον μαστίζει σε πολλές στροφές καθώς η περίοδος πλησίαζε στα μισά της.
Από εκεί ο ρυθμός ανέβηκε με τη μετάβαση στο μεσαίο λάστιχο, ο Sainz πέρασε πάνω από τον Russell κατά λίγο λιγότερο από δύο δέκατα για να πάει στην P1, πριν ο Verstappen επιστρέψει μπροστά με 1:14.252, τρία δέκατα πάνω από τον Sainz, αλλά το σημαντικό είναι ότι ήταν ένας γύρος στα μαλακά.
Ο Perez, που έτρεχε επίσης στα μαλακά, πήγε στην Ρ3, τέσσερα δέκατα μακριά από τον teammate του, ενώ ο Russell χόρεψε με τον Tsunoda από αριστερά προς τα δεξιά, καθώς ο Russell ισχυρίστηκε ότι ο Tsunoda «στόχευσε προς εμένα» στην πίσω ευθεία καθώς με τον Russell να εκνευρίζεται που χρειάστηκε να αναλάβει δράση.
Μετέπειτα ο Norris ανέλαβε δράση με μαλακά ελαστικά και δεν έχασε χρόνο για να εντυπωσιάσει, πηγαίνοντας στην P1 με 1:14.228, ενώ ο Bearman απολάμβανε και αυτός την ίδια σύνθεση, ώντας μόλις δύο δέκατα από τον teammate του για τη περίοδο Kevin Magnussen.
Ακολούθησε ωστόσο η πρώτη εμφάνιση κόκκινης σημαίας του Σαββατοκύριακου, ο Fernando Alonso έχασε ένα κομμάτι από το μπροστινό φτερό της Aston Martin πάνω από τα kerbs στη στροφή 9. Ήταν μόνο μια μικρή καθυστέρηση για να επιτραπεί η ανάκτηση αυτού του κομματιού.
Προχωρώντας στα τελευταία 15 λεπτά και ο Leclerc βρήκε τον Lance Stroll στη μέση της στροφής, λέγοντας προφανώς «όπως πάντα», προτού αναφέρει ένα πρόβλημα με το συμπλέκτη καθώς επέστρεφε στο γκαράζ της Ferrari. Εν τω μεταξύ, ο Russell ρώτησε τη Mercedes γιατί αυτός και ο Lewis Hamilton στάλθηκαν πίσω στην πίστα ταυτόχρονα σε μία κακή επιλογή από την ομάδα, και του είπαν «καλή ερώτηση».
Ο Pierre Gasly πηγαίνοντας πίσω στο pit lane, χαρακτήρισε την Alpine A524 του μη-οδηγήσιμη, ενώ ο συμπλέκτης του Verstappen έμπαινε συχνά σε λειτουργία «anti-stalling», παρόλο που βρισκόταν σε κανονική λειτουργία επί της πίστας.
Οι προσομοιώσεις αγώνων με πολλά καύσιμα στα μαλακά ακολούθησαν μέχρι το τέλος του Practice1 καθώς ο Norris έμεινε στην κορυφή της περιόδου μπροστά από τον Verstappen κατά 0,024 δευτερόλεπτα, ενώ ο Sainz ολοκλήρωσε την πρώτη τριάδα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!