Το αφεντικό της Ferrari Formula 1, Fred Vasseur, παραδέχθηκε ότι “όλα πήγαν στραβά” σε ένα καταστροφικό καναδικό Grand Prix, αλλά λέει ότι η ομάδα του δεν θα αντιδράσει υπερβολικά για αυτό το Σαββατοκύριακο.
Η Scuderia θεωρήθηκε ως το φαβορί για τη νίκη από αρκετούς από τους αντιπάλους της στο Σαββατοκύριακο του Μόντρεαλ, αλλά σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, τόσο ο Charles Leclerc όσο και ο Carlos Sainz δεν κατάφεραν να προκριθούν στο τελικό top-10 στα προκριματικά.
Από εκεί, ένας αγώνας από βροχή και σε στεγνό παρείχε και στους δύο οδηγούς πολλές ευκαιρίες να ανέβουν, αλλά ούτε αυτό συνέβη.
Ο Leclerc υπέστη ένα πρόβλημα με τον κινητήρα από τον 2ο γύρο και μετά που τον οδήγησε σε pit για να επαναφέρει το μονοθέσιό του και να βρεθεί έναν γύρο πίσω πριν αποσυρθεί τελικά από τον αγώνα.
Ο Sainz υπέστη πρόωρη ζημιά στο μπροστινό του φτερό και στο πάτωμά του μετά από επαφή με τον Valtteri Bottas της Sauber και ενώ τελικά βρήκε λίγο ρυθμό στα slick ελαστικά καθώς η πίστα στέγνωνε, γλίστρησε σε ένα βρεγμένο κομμάτι στη στροφή 6, παίρνοντας μαζί του εκτός αγώνα τον Alex Albon της Williams.
Μέσα σε μια “μακριά λίστα” ζητημάτων, ο Vasseur παραδέχτηκε ότι “όλα πήγαν στραβά” για τη Scuderia στον Καναδά, με το πρόβλημα της μονάδας ισχύος του Leclerc που τον αφήνει κάτω κατά 80 ίππους ως το πιο απογοητευτικό πρόβλημα της ημέρας.
«Με τον Charles, στον δεύτερο γύρο χάσαμε μέρος της δύναμης», εξήγησε ο Vasseur. «Περιμέναμε μια κόκκινη σημαία για να κάνουμε ένα reset στο σύστημα ισχύος και να προσπαθήσουμε να επιστρέψουμε, αλλά η κόκκινη σημαία δεν συνέβη ποτέ. Δεν ήταν μόνο ο ίδιος ο κινητήρας, νομίζω ότι ήταν ο έλεγχος του κινητήρα που έπρεπε να σταματήσουμε εντελώς τον κινητήρα. Κάναμε το reset αλλά ήταν 30 ή 40 δευτερόλεπτα.
«Για τον Charles, όταν είσαι στο αυτοκίνητο, παλεύεις σε ένα group και βλέπεις ότι χάνεις 10 ή 15 χλμ/ω, δεν έχεις καμία πιθανότητα να προσπεράσεις, ο μηχανικός σου σου λέει ότι σου λείπουν 80 ίπποι, το καταλαβαίνω απόλυτα. Το κίνητρο είναι δύσκολο να βρεθεί σε τέτοιες καταστάσεις. Αν δεν ήταν απογοητευμένος σε αυτές τις συνθήκες, θα ανησυχούσα».
Ο Sainz είχε εξίσου ένα απογοητευτικό απόγευμα αφού δεν μπόρεσε να ανέβει θέσεις για μεγάλα χρονικά διαστήματα του αγώνα πριν αποσυρθεί.
Αλλά η κύρια ζημιά έγινε στις κατατακτήριες, στις οποίες ο Leclerc και ο Sainz προκρίθηκαν 11ος και 12ος αντίστοιχα.
Ο Vasseur είπε ότι η ομάδα έχει καλύτερη ιδέα για το γιατί δεν μπορούσε να βρει ταχύτητα σε υγρές συνθήκες και χαμηλής πρόσφυσης και ήταν πολύ πιο αισιόδοξη για τον ρυθμό αγώνα της την Κυριακή πριν την καταστροφή.
“Ο ρυθμός ήταν δυνατός την Παρασκευή. Οι συνθήκες ήταν δύσκολες [το Σάββατο] και μερικά αυτοκίνητα είχαν το ίδιο πρόβλημα – δεν θα υπεισέλθω σε λεπτομέρειες – αλλά ήμασταν αρκετά σίγουροι για τον ρυθμό [του αγώνα]”, εξήγησε. «Τα ζητήματα στην αρχή… όλα πήγαν στραβά και ελπίζω να έχουμε βάλει όλα τα κακά κομμάτια της σεζόν σε αυτό το Σαββατοκύριακο».
Αλλά με τη Mercedes να φαίνεται τώρα να κάνει μια μάχη τεσσάρων μερών στο μπροστινό μέρος, δίνοντας ολοένα μεγαλύτερη έμφαση στην εκτέλεση του αγώνα το Σαββατοκύριακο, ο Vasseur είπε ότι η ομάδα δεν πρόκειται να αντιδράσει υπερβολικά ή να αλλάξει τη συνήθη προσέγγισή της που την έχει δει να ξεκινά δυναμικά το 2024.
Ερωτηθείς αν ήταν το πιο δύσκολο Σαββατοκύριακο που είχε ως επικεφαλής της ομάδας του Μαρανέλο, είπε: «Το πιο δύσκολο; Δεν ξέρω, αλλά δεν ήταν και το καλύτερο.
«Μερικές φορές έχεις την αίσθηση ότι όλα πάνε στραβά και πάνε εναντίον σου, αλλά δεν αλλάζουμε την προσέγγιση. «Δουλεύουμε ως ομάδα με τους οδηγούς στις καλές και τις κακές στιγμές και θα διατηρήσουμε την ίδια προσέγγιση για το επόμενο Σαββατοκύριακο και θα συνεχίσουμε μαζί.
«Δεν με ενοχλεί καθόλου αυτό το Σαββατοκύριακο, είναι αυτό που είναι».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!