Η Mercedes πρόκειται να ενισχύσει την αναβάθμισή της με ένα νέο πάτωμα στο Ισπανικό GP της Formula 1 που ελπίζει ότι μπορεί να βοηθήσει στην περαιτέρω ενίσχυση της πρόκλησης της.
Ο Γερμανός κατασκευαστής παρουσίασε το πιο ανταγωνιστικό Σαββατοκύριακο της χρονιάς στο Μόντρεαλ το περασμένο Σαββατοκύριακο, καθώς ο George Russell πήρε την pole position και ήρθε τρίτος στον αγώνα.
Αλλά το αποτέλεσμα πιθανότατα δεν ήταν τόσο καλό όσο θα μπορούσε να ελπίζει η ομάδα, με τον ρυθμό της W15 να είναι εξαιρετικά δυνατός σε διάφορα σημεία του Σαββατοκύριακου.
Μια νέα μπροστινή πτέρυγα που παρουσίασε η Mercedes για να συμπληρώσει μια πρόσφατη αναβάθμιση φαίνεται να έχει μεταμορφώσει τα χαρακτηριστικά ισορροπίας του μονοθεσίου της και υποδηλώνει ότι η ομάδα είχε επιτέλους αρχίσει να ξεκλειδώνει τα μυστικά του τρέχοντος μονοθεσίου.
Με σχέδια για περισσότερες εξελίξεις, συμπεριλαμβανομένου νέου δαπέδου για τον επόμενο αγώνα στην Ισπανία, ο επικεφαλής της ομάδας της Mercedes, Toto Wolff, παραδέχτηκε ότι υπήρχε η αίσθηση ότι η ομάδα του τελικά απομακρύνθηκε από τις δυσκολίες που είχε στο παρελθόν με τις αναβαθμίσεις να μην προσφέρουν τα αναμενόμενα.
«Νομίζω ότι σίγουρα, από την Imola, έχουμε κάνει τα σωστά βήματα και τοποθετήσαμε εξαρτήματα στο αυτοκίνητο που λειτουργούν, κάτι που δυσκολευόμασταν τα τελευταία δύο χρόνια», είπε. «Τώρα για την κατεύθυνση φαίνεται να προσθέτουμε επιδόσεις κάθε Σαββατοκύριακο και έχουμε νέα πράγματα που έρχονται επίσης, νέα μέρη που έρχονται στη Βαρκελώνη που θα μας βοηθήσουν. Οπότε ελπίζω αρκετά ότι θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε αυτή τη θετική πορεία».
Ενώ μεγάλο μέρος του βήματος προς τα εμπρός που έχει κάνει η Mercedes είναι μια νέα φιλοσοφία σχεδίου της μπροστινής πτέρυγας, ο Wolff λέει ότι οι βελτιώσεις στο αυτοκίνητο είναι πολύ περισσότερο από αυτό.
Προσθέτει ότι η πρόοδος έχει βοηθηθεί από μια σειρά αλλαγών και τη βελτιωμένη κατανόηση των δομών ροής, που το βοηθά να ξεκλειδώσει ό,τι χρειάζεται.
«Μερικές φορές, όταν φέρνεις ένα πολύ ορατό μέρος, όπως ένα αμάξωμα ή ένα μπροστινό φτερό, αυτό είναι λίγο πολύ η συζήτηση για το τι έχει αλλάξει την απόδοση», είπε. «Αλλά η αλήθεια είναι ότι, κατά τους τελευταίους τρεις αγώνες, φέραμε τόσα πολλά νέα μέρη, ορατά και αόρατα για το μάτι, που συνέβαλαν σε χιλιοστά του δευτερολέπτου σε περισσότερες επιδόσεις. Νομίζω ότι εδώ είναι που αυτά τα οριακά κέρδη έχουν στη συνέχεια αυτό το θετικό αποτέλεσμα. Αυτή ήταν απλώς μια τεράστια προσπάθεια του εργοστασίου, οπότε νομίζω ότι ο τροχός έχει αρχίσει να γυρίζει».
Ο ρυθμός του Russell κατά καιρούς κατά τη διάρκεια του GP του Καναδά τον έφερε στο ίδιο επίπεδο με τη Red Bull και τη McLaren για τη νίκη, αλλά μερικά λάθη αποδείχθηκαν δαπανηρά.
Ενώ υπήρχε μια αίσθηση απογοήτευσης για το τελικό αποτέλεσμα, με τους δύο οδηγούς της Mercedes να είναι δυσαρεστημένοι με τις επιδόσεις τους, ο Wolff είπε ότι τα αρνητικά συναισθήματα ήταν στην πραγματικότητα ένα σημάδι του πόσο μακριά είχε φτάσει η ομάδα.
«Νομίζω ότι όταν τερματίζεις τρίτος και τέταρτος από όπου ερχόμαστε, τότε είναι ένας θετικός αγώνας», είπε. «Τρίτος και τέταρτος είναι πολύ καλύτερα από ό,τι είχαμε προηγουμένως στους τελευταίους αγώνες. Άρα είναι καλό.
«Αλλά νομίζω ότι και οι δύο οδηγοί είδαν ότι υπήρχαν περισσότερα γιατί θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει μια ή δύο θέσεις, και γι’ αυτό υπάρχει ένα είδος αρνητικού συναισθήματος που κυριαρχεί. Αλλά αν τους έδινες τις θέσεις τρίτος και τέταρτος πριν από το Σαββατοκύριακο, πιθανότατα θα το είχαν δεχτεί».
Ερωτηθείς μετά τον αγώνα εάν ένιωθε ότι η Mercedes είχε ένα αυτοκίνητο για να κερδίσει, ο Wolff είπε: «Ίσως για λίγα λεπτά το ονειρευόμασταν, αλλά στην πραγματικότητα, μάλλον όχι».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!