Η επαφή που είχαν στον πρώτο γύρο οι Esteban Ocon και Pierre Gasly έχει εξοργίσει το αφεντικό της Alpine Bruno Famin, σε σημείο απειλητικών συνεπειών.
Ο Ocon βούτηξε στην εσωτερική του Gasly στην Portier στον πρώτο γύρο του Grand Prix του Μονακό, με αποτέλεσμα μια σφοδρή σύγκρουση που έβγαλε τον Ocon εκτός τον αγώνα καθώς το αυτοκίνητό του εκτοξεύτηκε στον αέρα.
Ο Γάλλος οδηγός, ο οποίος ξεκίνησε από την 11η θέση στο grid, ακριβώς πίσω από τον Gasly, είδε ένα μικρό κενό στη δεξιά στροφή Portier και έβαλε το αυτοκίνητό του στην εσωτερική του άλλου μονοθέσιου της Alpine.
Παίρνοντας τη στροφή, ο Gasly ξέμεινε από χώρο στην εξωτερική και το αριστερό πίσω ελαστικό του Ocon χτύπησε στο δεξί μπροστινό μέρος του Gasly – το αυτοκίνητό του εκτοξεύτηκε στον αέρα και προσγειώθηκε βαριά με ζημιά στην ανάρτηση, αποκλείοντάς τον από τον αγώνα παρά τις κόκκινες σημαίες που εμφανίστηκαν λίγες στιγμές αργότερα για το τρομακτικό τρακάρισμα στο οποίο ενεπλάκησαν ο Sergio Perez και οι δύο οδηγοί της Haas.
Ο Ocon διερευνήθηκε και του δόθηκε η ευθύνη για το περιστατικό από τους αγωνοδίκες της FIA και του επιβλήθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων. Η ποινή του μετατράπηκε σε πτώση πέντε θέσεων για την εκκίνηση του GP του Καναδά, λόγω της αποχώρησής του από τον αγώνα.
Με μία Alpine εκτός ως αποτέλεσμα του περιστατικού, το αφεντικό της ομάδας Bruno Famin έδωσε μια συνοπτική συνέντευξη στο γαλλικό τηλεοπτικό κανάλι Canal+ στην οποία άφησε να εννοηθεί ότι θα μπορούσαν να υπάρξουν συνέπειες για την αυθάδεια του Ocon.
«Είναι λυπηρό να βλέπεις τέτοιου είδους περιστατικά», είπε στο Canal+.
«Είναι ακριβώς αυτό που δεν θέλαμε να δούμε. Η επίθεση του Esteban ήταν εντελώς εκτός συνθηκών. Ήταν ακριβώς αυτό που δεν θέλαμε να δούμε και θα υπάρχουν συνέπειες. Θα πάρουμε μια δύσκολη απόφαση.
«Αν παλεύαμε για τερματισμό στο βάθρο στο τέλος του αγώνα, γιατί όχι, αλλά και πάλι… Αλλά εκεί, στον πρώτο γύρο, στη Le Portier, ειλικρινά, δεν ήταν το μέρος για να κάνει επίθεση, αφήνοντας μηδενικό χώρο για τον teammate του».
Ο Ocon ζήτησε συγγνώμη για το περιστατικό, λέγοντας: «Το σημερινό περιστατικό ήταν δικό μου λάθος, η διαφορά ήταν πολύ μικρή στο τέλος και ζητώ συγγνώμη από την ομάδα για αυτό. Ελπίζω σε άξιους βαθμούς για την ομάδα σήμερα» είπε κατά τη διάρκεια του αγώνα στα μέσα ενημέρωσης μετά την εγκατάλειψή του, και επιβεβαίωσε ότι η μέση του ήταν εντάξει μετά τη δύσκολη προσγείωση και ότι μετάνιωσε για το συμβάν.
«Εξετάζουμε τα πάντα με βεβαιότητα και προσπαθούμε να τα πάμε καλύτερα την επόμενη φορά», είπε.
Εξηγώντας ότι ήταν το κιβώτιο ταχυτήτων του που είχε λάβει τη μεγαλύτερη ζημιά, που πιθανότατα θα τον έβγαζε από τον αγώνα, ακόμη κι αν είχε καταφέρει να επιστρέψει στα pits με την κόκκινη σημαία, ο Ocon επιβεβαίωσε επίσης ότι δεν είχε μιλήσει ακόμη στον Famin για το περιστατικό, αλλά είπε ότι εκτίμησε λανθασμένα την κίνηση στον teammate του.
«Πρέπει να προσέξεις, αλλά, την ίδια στιγμή, πάμε στο 120% για να προσπαθούμε να μπούμε στην πρώτη 10άδα, για μένα, για τον Pierre. Το είδαμε την προηγούμενη μέρα, πιέσαμε πολύ στο όριο στις κατατακτήριες. Λάθη συμβαίνουν. Αυτό είναι.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!