Η Τρίτη περίοδος Δοκιμαστικών του Grand Prix του Μονακό ξεκινάει, με τους οδηγούς να διαλέγουν διαφορετικές συνθέσεις ελαστικών προς δοκιμή. Ο Russell επιλέγει χρησιμοποιημένη μαλακή, ενώ οι οδηγοί της Red Bull και της McLaren βάζουν την σκληρή.
Οι οδηγοί της McLaren μετά από έναν γύρο στην πίστα επέστρεψαν στα pits, θέλοντας μάλλον απλά να «πατήσουν» την σύνθεση ελαστικών που έβαλαν, προκειμένου να είναι ευκολότερο στα ελαστικά να ζεσταθούν κατά τον αγώνα. Την ίδια τακτική ακολουθεί και η Aston Martin, οι οδηγοί της οποίας βάζουν την μεσαία σύνθεση ελαστικών για έναν γύρο και αλλάζουν την σκληρή μετά από αυτό.
Ο Russell ενημερώνει την ομάδα στην ενδοεπικοινωνία ότι δεν έχει θέμα με τις δονήσεις από το τιμόνι που τον ταλαιπωρούσαν χθες και ότι όλα είναι καλά.
Με 10 λεπτά να έχουν περάσει από την αρχή της Περιόδου και πολλούς οδηγούς να μην έχουν βγει στην πίστα για γρήγορες προσπάθειες (Red Bull, Ferrari, Williams, Alpine) βγαίνει κόκκινη σημαία, καθώς ο Bottas έχει επαφή στον τοίχο μετά την στροφή Piscine με την μπροστινή ανάρτηση του να σπάει και να μην μπορεί να οδηγήσει το μονοθέσιο του πίσω στα pits. Πιο συγκεκριμένα, ο Bottas πήγαινε με υψηλή ταχύτητα στο σικέιν με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο της πίσω πτέρυγας του και να καταλήξει να έχει επαφή με τον τοίχο.
Bottas clips the barriers and it’s game over for the Finn in FP3 💥😖 #F1 #MonacoGP
Όσο διαρκεί το διάλειμμα για να αφαιρεθεί το μονοθέσιο από την πίστα, οι μηχανικοί της Mercedes ελέγχουν το μονοθέσιο του Hamilton καθώς περίμενε πίσω από το σταματημένο αυτοκίνητο του Bottas για να περάσει και να πάει στα pits, γεγονός που προκάλεσε υπερθέρμανση του μονοθεσίου.
Όταν ξεκινάει η κανονική περίοδος, όλοι οι οδηγοί βάζουν την μαλακή σύνθεση ελαστικών και ξεκινάνε τις γρήγορες προσπάθειες τους. Χρόνιο πρόβλημα στο Μονακό, όπως και σήμερα, η κίνηση που δημιουργείται όταν βγαίνουν όλα τα μονοθέσια στην πίστα.
Οι αγωνοδικές σημειώνουν προς διερεύνηση ένα συμβάν μεταξύ Magnussen, Hulkenberg και Tsunoda. Ειδικότερα, ο Magnussen ήταν στην γρήγορη προσπάθεια του και βγαίνοντας από το τούνελ φρενάρει απότομα καθώς βρέθηκαν μπροστά του οι Hulkenberg και Tsunoda πηγαίνοντας πιο αργά.
Με σχεδόν 30 λεπτά να μένουν για το τέλος της τρίτης δοκιμαστικής περιόδου, ο Leclerc κάνει τον γρηγορότερο γύρο, 1:12.521 δευτερόλεπτα, 0.163 ταχύτερος από τον δεύτερο Piastri.
Οι γρήγοροι γύροι συνεχίζουν με τον Leclerc να κατεβάζει τον χρόνο του στο 1:11.369 δευτερόλεπτα, μεγαλώνοντας την απόσταση από τον δεύτερο Sainz σε πάνω από 6 δέκατα του δευτερολέπτου.
Ο Hamilton, μετά από πολλές προσπάθειες, κάνει τον τρίτο καλύτερο γύρο, μισό δέκατο μπροστά από τον τέταρτο Alonso.
Οι χρόνοι κατεβαίνουν σταδιακά, ωστόσο ο πρώτος χρόνος του Leclerc μένει ανέγγιχτος. Μετά από πολλές εναλλαγές στην δεύτερη και την τρίτη θέση, καταλήγουν ο Verstappen 2ος μόλις 0.197 δευτερόλεπτα πίσω από τον Μονεγάσκο και o Hamilton 3ος με 0.341 δευτερόλεπτα πίσω.
Η καρό σημαία βγαίνει και η Τρίτη Δοκιμαστική Περίοδος του Grand Prix του Μονακό σταματάει, με τον Verstappen ως μόνο που βρίσκεται σε γρήγορη προσπάθεια να χαμηλώνει ταχύτητα και να επιστρέφει στα pis.
Η κατάταξη της Τρίτης Δοκιμαστικής Περιόδου διαμορφώθηκε ως εξής:
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!