Ο επικεφαλής της McLaren, Andrea Stella, δήλωσε αβέβαιος για το κατά πόσο ο Lando Norris θα μπορούσε να περάσει τον Max Verstappen, ακόμα και εάν είχε λίγους γύρους επιπλέον στη διάθεσή του στο GP της Emilia Romagna.
Ο Norris αρχικά δυσκολεύτηκε να παραμείνει εντός πεδίου βολής από τον πρωτοπόρο του αγώνα, Max Verstappen, με το πρώτο stint να γίνεται στη μέση γόμα και από τα δύο μονοθέσια.
Μετά τη μοναδική αλλαγή τους, ωστόσο, στη σκληρή γόμα, η διαφορά των δύο άρχισε να μειώνεται. Παρά το μειονέκτημα που είχε στη φρεσκάδα των ελαστικών από τον Verstappen (είχε επιχειρήσει το undercut ο Βρετανός αποτυχημένα), τα ελαστικά του Norris ζωντάνεψαν για τα καλά. Στους 15 τελευταίους γύρους του αγώνα, η μεταξύ τους διαφορά άρχισε να κατρακυλά, όμως ο οδηγός της McLaren κατάφερε μόλις στον τελευταίο γύρο να μπει στη ζώνη DRS του Ολλανδού.
Εν τέλει, στη γραμμή του τερματισμού, η μεταξύ τους διαφορά ανήλθε στα 7 δέκατα, με τον Verstappen να παίρνει την 5η του νίκη φέτος. Για τον δεύτερο Norris, υπήρχε η αίσθηση πως, εάν είχε ακόμα λίγους γύρους στη διάθεσή του, θα τα είχε καταφέρει.
Ωστόσο, ο επικεφαλής της ομάδας του δεν εμφανίστηκε τόσο βέβαιος γι’ αυτό, μιας και οι προσπεράσεις στην Imola είναι δύσκολο κατόρθωμα, ενώ αντίπαλος του οδηγού του ήταν ένας πρωταθλητής του βεληνεκούς του Verstappen.
“Λοιπόν, 63 γύροι είναι ήδη αρκετοί γύροι”, δήλωσε στο Sky Sports F1 ο Stella. “Πολλές φορές λέμε πως θα θέλαμε ακόμα έναν γύρο”.
“Έτσι έχουν τα πράγματα όμως και επίσης πρόκειται για τον Max Verstappen. Είμαι σίγουρος πως τα είχε βρει κάπως σκούρα αλλά κατάφερε να πάρει το μέγιστο απ’ τα διαθέσιμα όπλα στη φαρέτρα του. Μπράβο στον Max, λοιπόν, και μπράβο και στους δύο οδηγούς μας, τερμάτισαν στο 2-4”.
Ο Stella αποκάλεσε τον Norris “έναν μικρό γνώστη” στη διαχείριση των ελαστικών, καθώς κατάφερε να διατηρήσει τη σκληρή του γόμα ζωντανή ώστε να επιτεθεί στο τέλος στον Ολλανδό της Red Bull. Αρχικά, ωστόσο, ο Stella είχε φοβηθεί πως η 2η του θέση είχε τεθεί εν αμφιβόλω, μιας και δεχόταν την πίεση του Charles Leclerc.
“Στην πράξη χάσαμε πολύ χρόνο σε σχέση με τον Max στο πρώτο stint, αλλά είχαμε πολύ έντονη φθορά στα πίσω ελαστικά. Θεωρήσαμε πως σήμερα θα κοιτούσαμε περισσότερο τους καθρέφτες μας, παρά μπροστά”, εξήγησε ο Stella.
“Μετά από μια περίοδο στην αρχή της σκληρής, που διαφυλάσσαμε το ελαστικό, ενώ οι Leclerc και Oscar πάλευαν μεταξύ τους, θεωρώ πως είχαμε κάνει το σωστό ώστε να έχουμε κέρδη στο τέλος του αγώνα για τον Lando”.
“Η διαχείριση της ζωής του ελαστικού ήταν σημαντικός παράγοντας και πρέπει να πούμε πως, υπό την οπτική αυτή, ο Lando έχει γίνει ένας μικρός γνώστης”.
“Ο Oscar πλήρωσε τα σπασμένα για κάποια θέματα που είχαμε χτες στις κατατακτήριες, αλλιώς θεωρώ πως επίσης θα είχε βρεθεί στο βάθρο. Παίρνουμε τα θετικά και κοιτάμε μπροστά με αισιοδοξία πλέον”.
Lots to unpack here. 😅 Worth every second of the 3-minute watch. 📺#ImolaGP 🇮🇹 pic.twitter.com/qXol2LaXxU
— McLaren (@McLarenF1) May 19, 2024
Για τον Norris, η διαφορά ρυθμού από τον Verstappen στο πρώτο stint ήταν και αυτό που έκανε τη διαφορά στο τέλος, καθώς ο Βρετανός κυνηγούσε τη δεύτερη σερί του νίκη, μετά το Miami.
“Πάλεψα σκληρά ακριβώς μέχρι τον τελευταίο γύρο αλλά έχασα λίγο περισσότερο από τον Max απ’ ότι έπρεπε στην αρχή”, δήλωσε ο Norris. “Ήταν κατά πολύ ταχύτερος στο πρώτο stint και προφανώς εμείς κινηθήκαμε ταχύτερα στο δεύτερο”.
“Είναι και πάλι έκπληξη το να δηλώνω ότι εκνευρίζομαι που δεν κέρδισα. Αλλά μετά το περασμένο GP και τις αναβαθμίσεις που φέραμε, ξεκινάμε να έχουμε τέτοιες προσδοκίες”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!