Η McLaren αποκάλυψε σήμερα την έκταση των αναβαθμίσεων που έφερε στο μονοθέσιό της ενόψει του Grand Prix του Miami. Πόσο κοντά θα τη φέρουν με την κορυφή του grid;
Η ομάδα του Woking δουλεύει τις τελευταίες εβδομάδες πάνω στην επίλυση των πρωτογενών αδυναμιών που έδειξε το νέο της μονοθέσιο, η MCL38.
Ωστόσο, παρά τη σωρεία αλλαγών που δηλώθηκαν από τη βρετανική ομάδα στη FIA σήμερα, και θα δοκιμαστούν στο Practice 1 του αγώνα στο Miami (19:30 Ώρα Ελλάδος), ο Lando Norris εξήγησε από την πλευρά του πως οι αλλαγές που ήρθαν στοχεύουν ξεκάθαρα την εύρεση καθαρού ρυθμού.
Ερωτώμενος για το τί περιμένει από το συγκεκριμένο πακέτο αναβαθμίσεων, ο Norris απάντησε: “Ελπίζουμε να μας δώσουν ένα ταχύτερο μονοθέσιο. Θεωρώ πως είναι κάτι λογικό να αναμένουμε”.
“Σίγουρα θα φανεί όταν καθίσω πίσω από το τιμόνι και προσπαθήσω να βρω κερδισμένο χρόνο. Αλλά δεν στοχεύουν (οι αναβαθμίσεις) απαραίτητα στο να επιλύσουμε τα προβλήματα που έχουμε σε κάθε περιοχή, κάτι στο οποίο εξακολουθούμε να στοχεύουμε και να δουλεύουμε ιδιαίτερα σκληρά για να λύσουμε και βελτιώσουμε”.
“Αλλά οτιδήποτε προσπαθήσει να κάνει το μονοθέσιο ταχύτερο, ειδικά όταν το grid είναι τόσο κοντά, θα μας βοηθήσει. Έτσι, δεν θα πιέζαμε τόσο να φέρουμε τις αναβαθμίσεις εδώ, σε ένα τριήμερο με Sprint, εάν δεν πιστεύαμε εξ’ αρχής πως όντως θα μας βοηθήσουν”.
Στα έγγραφα που υπέβαλε η McLaren στη FIA για τα νέα της εξαρτήματα, μια τυπική διαδικασία για κάθε ομάδα όταν φέρνει μια αλλαγή σε κάποιο κομμάτι του μονοθεσίου της, η βρετανική ομάδα καταχώρησε αλλαγές σε 10 περιοχές του μονοθεσίου.
Πιο συγκεκριμένα, αυτές είναι:
- Εντελώς νέα εμπρός πτέρυγα, η οποία δουλεύει σε σύμπνοια με τα φρένα και την εμπρός ανάρτηση, για περισσότερη κάθετη δύναμη.
- Νέα γεωμετρία στην εμπρός ανάρτηση για καλύτερη ροή του αέρα από την εμπρός πτέρυγα και σωστότερη διοχέτευση γύρω από το μονοθέσιο.
- Αναθεωρημένος αεραγωγός στα εμπρός φρένα και πτερύγια επ’ αυτού, για καλύτερη διαχείριση ροής αέρα.
- Πλήρως αναθεωρημένο πάτωμα που λειτουργεί συνεργατικά με τις νέες εισόδους αέρα στα sidepods και το σώμα του μονοθεσίου, για επίτευξη υψηλότερων επιπέδων κάθετης δύναμης.
- Αναθεωρημένη γεωμετρικά είσοδος αέρα στην περιοχή των sidepods για βελτίωση των ροής του αέρα και, μαζί με το νέο κάλυμμα του μονοθεσίου, καλύτερη τροφοδότηση του αέρα προς το πίσω μέρος του.
- Νέο σώμα και κάλυμμα κινητήρα για βελτιωμένη αεροδυναμική απόδοση, σε σύμπνοια με τη νέα είσοδο αέρα στα sidepods.
- Αλλαγές στις οπές ψύξης στο σώμα του μονοθεσίου, ώστε να μπορέσουν οι ανάγκες ψύξης να συνάδουν και με τις αλλαγές που έγιναν συνολικά στην εξωτερική γεωμετρία του σώματος του μονοθεσίου
- Αναβαθμισμένη πίσω ανάρτηση, με σκοπό την εκμετάλλευση των αλλαγών στη ροή του αέρα από τα πιο έμπροσθεν σημεία του μονοθεσίου και τελικό αποτέλεσμα τη βέλτιστη διαχείριση του φορτίου, μαζί με τους αεραγωγούς των πίσω φρένων.
- Ανανεωμένοι αεραγωγοί στα πίσω φρένα και πτερύγια αυτών για καλύτερη ροή αέρα και κέρδος σε κάθετη δύναμη.
- Νέο σχέδιο στο κατακόρυφο στέλεχος της πίσω πτέρυγας (beam), με στόχο την καλύτερη εξισορρόπηση ανάμεσα στο φορτίο που δέχεται το κατακόρυφο στέλεχος με τις οριζόντιες πτέρυγες και προσαρμογή στις ανάγκες της πίστας του Miami.
Getting ready for action! 👊#MiamiGP 🇺🇸 pic.twitter.com/mdr2mjZLVp
— McLaren (@McLarenF1) May 3, 2024
Με το Practice 1 να ξεκινά στις 19:30 Ώρα Ελλάδος, οι αλλαγές που έφερε η McLaren στην MCL38 αναμένεται να φανούν αμέσως με το μάτι. Το τί θα φέρουν για την ομάδα στην πίστα θα φανεί καθώς προχωρά το τριήμερο του Grand Prix του Miami!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!