Μετά από ένα μη ικανοποιητικό αποτέλεσμα στο Grand Prix της Κίνας, ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, δήλωσε πως η W15 δεν είναι «εντάξει» μονοθέσιο, αναθεωρώντας τα λεγόμενά του ένα μήνα πριν πως η W15 «δεν ήταν κακό μονοθέσιο».
Ενώ το τριήμερο του κινεζικού Grand Prix ξεκίνησε ιδανικά για τη Mercedes με ένα podium στο Sprint Race του Σαββάτου, τα ασημένια βέλη δέχθηκαν πλήγμα στο Qualifying για τον αγώνα της Κυριακής καθώς η ομάδα πειραματιζόταν με το στήσιμο της W15.
Οδεύοντας «αρκετά μακριά», όπως το έθεσε ο Lewis Hamilton, σε λάθος κατεύθυνση, ο Βρετανός αποκλείστηκε στο Q1, μόλις στην 18η θέση. Κατάφερε όμως να μπει στους πόντους στον αγώνα, τερματίζοντας στην 9η θέση, ενώ ο George Russell πήγε από 8ος στην εκκίνηση του αγώνα στην 6η θέση στο πέσιμο της καρό σημαίας.
Ωστόσο, ο τελευταίος ήταν και πάλι 38 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή του αγώνα, Max Verstappen, με τον Hamilton 20 δευτερόλεπτα ακόμη πίσω.
Ο Toto Wolff παραδέχεται ότι αυτά τα αποτελέσματα «δεν είναι αρκετά καλά».
«Λαμβάνοντας υπόψη το πού τοποθετούμε τα μονοθέσια συνολικά, οι οδηγοί και η ομάδα δεν ήταν σε καλή θέση σήμερα».
«Όχι αρκετά καλά συνολικά. 6η θέση και 10η νομίζω ήταν [σ.σ 9η], αλλά δεν είχαμε ρυθμό. Οπότε πρέπει να ψάξουμε βαθιά. Έχουμε ετοιμάσει κάτι για το Μαϊάμι που φαίνεται καλό βήμα. Ας δούμε πού θα μας φέρει αυτό».
Η Mercedes αντιμετώπισε τόσο μεγάλα προβλήματα στο Shanghai International Circuit, ώστε ο Αυστριακός, ο οποίος μετά το Grand Prix της Αυστραλίας επέμενε ότι η W15 «δεν ήταν κακό μονοθέσιο», να παραδεχθεί ότι η W15 της Mercedes δεν είναι «εντάξει» μονοθέσιο.
Ερωτηθείς εάν η W15 είναι θεμελιωδώς «εντάξει», έχοντας πλέον τρέξει έναν ικανό αριθμό αγώνων, ο Wolff αποδέχτηκε πως «Όχι, όχι, δεν είναι εντάξει το αυτοκίνητο».
«Νομίζω ότι έχουμε εντοπίσει τα θέματα στο μονοθέσιο. Θέλαμε να είμαστε λίγο πιο επιθετικοί για να δούμε αν χρειάζεται να κάνουμε κάτι τόσο διαφορετικό στο μονοθέσιο. Βλέποντας τον Lewis που το οδήγησε σήμερα, ίσως ήταν ένα βήμα πέρα από τα όρια».
Σχετικά με τις αλλαγές στο μονοθέσιο του Hamilton, ο Wolff δεν αποκάλυψε συγκεκριμένες λεπτομέρειες εκτός από το να πει ότι το όποιο πείραμα δεν ήταν στη σωστή κατεύθυνση.
«Το μονοθέσιο δεν ήταν γρήγορο», είπε. «Τον ακούγαμε να λέει ότι το αυτοκίνητο δεν στρίβει και αυτό είναι που βλέπουμε και στα δεδομένα. Απλώς δεν ήταν το σωστό βήμα».
Chinese GP ✅ Onwards to Miami ⏩️ pic.twitter.com/ZQvSZUqZVV
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) April 21, 2024
Έχοντας συγκεντρώσει 52 βαθμούς στο σύνολο μετά το Κινεζικό Grand Prix, η Mercedes άνοιξε την ψαλίδα ανάμεσα σε εκείνη και την Aston Martin στους 12 βαθμούς. Ωστόσο, παραμένει πίσω από την 3η McLaren κατά 44 βαθμούς.
Ο Wolff ελπίζει ότι οι αναβαθμίσεις της ομάδας στο Μαϊάμι θα φέρουν κάποια βελτίωση στους χρόνους του αυτοκινήτου, αλλά δεν σχολίασε ακριβώς κατά πόσο.
«Ας δούμε, ελπίζουμε κάμποσο», είπε όταν ρωτήθηκε σχετικά.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!