Ο Max Verstappen εκτιμά πως η 4η θέση που κατέλαβε στις κατατακτήριες για το Sprint είναι και αυτό που άξιζε η ομάδα του, καθώς δυσκολεύτηκαν να φέρουν τα ελαστικά της RB20 στο σωστό παράθυρο λειτουργίας σήμερα.
Έχοντας κατακτήσει κάθε pole μέσα στο 2024 μέχρι στιγμής, ο Max Verstappen ήταν το θεωρητικό φαβορί και στις σημερινό Sprint Shootout στην πίστα της Σανγκάη, όπου είχε τον κορυφαίο χρόνο μέχρι και το SQ2 της διαδικασίας.
Καθώς ξεκίνησε να πέφτει βροχή στην πίστα όμως, στις αρχές του SQ3, οι άγνωστες παράμετροι έγιναν πολλές, δεδομένου ότι κανένας από τους οδηγούς του grid δεν είχε τρέξει στην Κίνα τα τελευταία πέντε χρόνια, και δη σε βρεγμένο, ολισθηρό οδόστρωμα.
Με αρκετούς, λοιπόν, να δοκιμάζουν τα όρια της πίστας και να έχουν εξόδους που τους στέρησαν τους χρόνους, ο Verstappen είδε δύο γύρους του να διαγράφονται λόγω εξόδου.
Ο καλύτερος γύρος που κατάφερε να κάνει ο πρωταθλητής τον έφερε μόλις στην 4η θέση, μια θέση που εσχάτως δεν τον έχουμε συνηθίσει. Μάλιστα, πέραν της 4ης θέσης, ο χρόνος του ήταν 2 δευτερόλεπτα πιο αργός από του poleman του Sprint, Lando Norris.
Ο Ολλανδός παραδέχτηκε μετά τη δράση στην πίστα πως δεν κατάφερε να φέρει τα ενδιάμεσα ελαστικά στη βέλτιστη κατάσταση θερμοκρασίας λειτουργίας, κάτι που τον οδήγησε σε μια κατάσταση, σαν οδήγηση σε πάγο.
“Ήταν απίστευτα ολισθηρές οι συνθήκες, δυσκολεύτηκα πολύ να ανεβάσω θερμοκρασία στα ελαστικά. Γι’ αυτό και δεν μπορούσα με τίποτα να κρατηθώ στην πίστα”, σχολίασε ο οδηγός.
“Επί της ουσίας ποτέ δεν ανέβασαν θερμοκρασία τα ελαστικά, έτσι ήταν σα να τρέχω σε πάγο. Γι’ αυτό και θεωρώ πως δεν αξίζαμε κάτι καλύτερο από την 4η θέση σήμερα. Αν και στο στεγνό δείχναμε αρκετά καλοί, στο βρεγμένο δεν λειτούργησε για μας. Φυσικά, δεδομένων των συνθηκών, είμαι αρκετά χαρούμενος με το αποτέλεσμα”.
A wet and wild Sprint Qualifying in Shanghai 🇨🇳
Result 🏁 NOR, HAM, ALO, Max P4, SAI, Checo P6, LEC, PIA, BOT, ZHO.#F1 || #ChineseGP pic.twitter.com/AUaaOhz9XK
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) April 19, 2024
Κοιτώντας στην αυριανή ημέρα, ενόψει του πρώτου Sprint της σεζόν, ο Verstappen αναμένει πως θα υπάρχει μειονέκτημα με την 4η θέση, η οποία εκκινεί από το ακάθαρτο και απάτητο κομμάτι της πίστας.
Εάν, ωστόσο, ο αγώνας γίνει υπό στεγνές συνθήκες, ανεξαρτήτως του πού εκκινεί, ο οδηγός της Red Bull θεωρεί πως θα κερδίσει θέσεις αξιοποιώντας την καλύτερη διαχείριση της μαλακής γόμας της RB20 σε σχέση με τον ανταγωνισμό, με το Sprint να είναι μόλις 12 γύρους και να μην καθιστά υποχρεωτική την αλλαγή ελαστικών.
“Δεν είναι ιδανικό το να ξεκινάς από την εσωτερική εδώ, έχει πολύ λιγότερη πρόσφυση σε σχέση με τις μονές θέσεις, ενώ βάφτηκε και το οδόστρωμα και είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα”, εξήγησε ο Verstappen. “Θα πρέπει να πετύχουμε τη βέλτιστη δυνατή εκκίνησης βάσει όσων έχουμε”.
“Ύστερα, έχουμε μπροστά μας ένα αρκετά μεγάλο stint με ένα σετ ελαστικών. Αυτό θα κάνει τα πράγματα αρκετά ενδιαφέροντα όμως για εμάς”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!