Από τη Ferrari δηλώνουν πως δεν είναι πλέον “ανήμποροι” να πιέσουν τη Red Bull, παρά το γεγονός πως παραμένει ανάμεσά τους διαφορά στον ρυθμό.
Η ιταλική ομάδα μέχρι στιγμής είναι ξεκάθαρα το Νο.2 του πρωταθλήματος, όντας ο μοναδικός αντίπαλος που μπορεί να πιέσει έστω και λίγο τη Red Bull. Ωστόσο, αυτό δεν της επέτρεψε να αποτρέψει τον Max Verstappen απ’ το να κερδίσει και στους δύο αγώνες του 2024 σε Bahrain και Jeddah.
Την ώρα που παραμένει σαφές πως ανάμεσα σε RB20 και SF-24 υπάρχει χάσμα ρυθμού, στη Ferrari εκτιμούν πως ο στόχος του να πιέσουν αποτελεσματικά τους Κόκκινους Ταύρους δεν είναι ανέφικτος.
Στην πραγματικότητα, ο Fred Vasseur, επικεφαλής της Scuderia, θεωρεί πως η ομάδα του βρίσκεται σε ένα εντελώς διαφορετικό σενάριο σε σχέση με το 2023, όπου η διαφορά της ομάδας του με τη Red Bull ήταν τέτοια που όποιες αναβαθμίσεις και αν έρχονταν στο μονοθέσιο, θα ήταν ανέφικτο να πιάσει την RB19.
Αναφερόμενος στο ισοζύγιο δυνάμεων ανάμεσα σε Red Bull και Ferrari στα πρώτα δύο GP της σεζόν, ο Vasseur σχολίασε: “Δεν θέλω να φανώ απαισιόδοξος, επειδή είχαμε ένα καλό τριήμερο (στη Jeddah) και θα πρέπει να φανούμε αισιόδοξοι και πρέπει να απολαμβάνουμε τις στιγμές. Είναι σαφές, ωστόσο, πως η Red Bull βρίσκεται μπροστά”.
“Στις κατατακτήριες έχουν πιθανώς δύο με τρία δέκατα καλύτερο ρυθμό από μας και στον αγώνα βρίσκουν ακόμα λίγο περισσότερο. Αλλά είναι δύσκολο να εκτιμήσουμε ακριβώς πόσο επειδή δεν γνωρίζουμε και εάν πιέζουν στο μέγιστο”.
“Το αίσθημα που παίρνουμε όμως είναι θετικότερο. Εάν φέρουμε αναβαθμίσεις και βελτιωθούμε, τότε στην ίδια πίστα μπορούμε να τους πιέσουμε περισσότερο”.
“Όταν απείχαμε ένα δευτερόλεπτο (απ’ τη Red Bull), τότε οι αναβαθμίσεις ήταν ανούσιες. Πλέον όμως με το καλό ξεκίνημα που έχουμε δείξει, μπορούμε να παλέψουμε. Θεωρώ πως στην Jeddah ήταν αρκετά εύκολα τα προσπεράσματα γι’ αυτούς επειδή είχαν υψηλότερη τελική, έκαναν τη συγκεκριμένη επιλογή. Σε ορισμένες περιστάσεις όμως θα μας δοθούν ευκαιρίες”.
Η Ferrari έχει προγραμματίσει πακέτο αναβαθμίσεων για να βρει ακόμα περισσότερο ρυθμό από την υποσχόμενη SF-24. Ο Vasseur δήλωσε αρκετά ενθαρρυμένος απ’ το γεγονός πως η ομάδα του έχει μια στέρεη βάση πάνω στην οποία μπορεί να χτίσει, ενώ δεν εντοπίζει θεμελιώδη προβλήματα με το μονοθέσιο που να πρέπει να διαχειριστεί άμεσα.
“Δεν εστιάζω σε καμία περίπτωση στο πρωτάθλημα, αλλά θεωρώ πως έχουμε αυτή τη στιγμή περίπου 45 βαθμούς (49 στην πραγματικότητα) ενώ πέρυσι μετά από τρεις αγώνες είχαμε 25 περίπου (26 στην πραγματικότητα). Είναι σημαντικό το να ξεκινάς καλά τη σεζόν”.
“Ακόμα, θεωρώ πως το ότι το μονοθέσιο είναι αρκετά πιο εύκολο στην οδήγηση απ’ ότι πέρυσι. Αυτό μας δίνει μια καλή βάση για εξέλιξη, επειδή το μονοθέσιο είναι πιο εύκολο στο να το κατανοήσουν και διαβάσουν οι οδηγοί. Άρα, είναι πολύ πιο εύκολο να κατανοήσουμε το που πρέπει να φέρουμε βελτιώσεις. Υπό το πρίσμα αυτό, πρόκειται για ένα βήμα προόδου από την πλευρά μας κοιτώντας τη συνολική εικόνα”.
A debut to remember 👏 Still thinking about how impressive @OllieBearman‘s stand-in weekend was!#SaudiArabianGP #F1 pic.twitter.com/gbW6uFrJGD
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) March 10, 2024
Η Ferrari δείχνει πως έχει επιλύσει για τα καλά το πρόβλημα της υπέρμετρης φθοράς ελαστικών που ταλαιπωρούσε στο πρώτο μισό ειδικά της σεζόν την SF-23, και πλέον στο στόχαστρο μπαίνει ξεκάθαρα ο ρυθμός και η επίδοση που πρέπει να βρει η ομάδα στο Maranello για να μπορέσει το νέο μονοθέσιο να τα βάλει επί ίσοις όροις με την RB20.
“Η επίδοση μπορεί να έρθει από όλες τις περιοχές και ποτέ δεν είναι πως υπάρχει μια πανάκεια που μπορεί να φέρει μόνη της 5 δέκατα σε ρυθμό”, συνέχισε ο Vasseur.
“Εάν θέλουμε να προφτάσουμε (τη Red Bull), θα πρέπει να βελτιωθούμε σε καθεμία περιοχή του μονοθεσίου. Αυτή ήταν η προσέγγισή μας πέρυσι και στο τέλος της ημέρας απέδωσε. Κάναμε ένα καλό βήμα βελτίωσης (από το 2023 στο 2024) αλλά σε κάθε περιοχή του μονοθεσίου θα πρέπει να συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε”.
“Σίγουρα, η αεροδυναμική είναι σημαντική παράμετρος. Έχουμε αναβαθμίσεις που έρχονται εκεί αλλά είμαι σίγουρος πως το ίδιο κάνουν όλες οι άλλες ομάδες. Το σημαντικότερο είναι να φέρνουμε αναβαθμίσεις που να λειτουργούν στο μονοθέσιο. Θεωρώ πως στο κομμάτι αυτό πέρυσι κάναμε πολύ καλή δουλειά”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!