Ο Charles Leclerc δήλωσε πως η Ferrari κατάφερε να αναπτύξει ένα μονοθέσιο πιο εύκολο στην οδήγηση από τον προκάτοχό του, ωστόσο παραδέχεται πως το σημείο αναφοράς εξακολουθεί να είναι η Red Bull.
Μετά από ένα 2023 που δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο για τη Ferrari, η ιταλική ομάδα ξεκίνησε μια ριζική διαδικασία ανασχεδιασμού του μονοθεσίου της ενόψει 2024, με σκοπό να επιλύσει εγγενείς αδυναμίες της SF-23.
Από τα βασικά πράγματα που η ομάδα επιζητούσε από το νέο της μονοθέσιο ήταν ένα πακέτο πιο προβλέψιμο και πιο φιλικό προς την οδήγηση από τους οδηγούς, σε σχέση με τον προκάτοχό του.
Τόσο ο Charles Leclerc όσο και ο Carlos Sainz είχαν προβεί σε αρκετά παράπονα πέρυσι αναφορικά με το πόσο ασταθές ήταν το μονοθέσιο, με ένα από τα βασικά του μειονεκτήματα να είναι η πλήρης έλλειψη προβλεψιμότητας στις αλλαγές του αέρα.
Έχοντας, πλέον, γράψει τα πρώτα χιλιόμετρα με την SF-24, ο Leclerc δήλωσε ικανοποιημένος με την πρόοδο που είδε, αναφέροντας πως ό,τι είχε δει στον προσομοιωτή υλοποιήθηκε και στην πίστα.
“Τα πράγματα είναι όπως σε κάθε χειμερινή δοκιμή…δηλαδή δεν καταλαβαίνουμε τίποτα μιας και, για την ώρα, είναι πολύ νωρίς να προχωρήσουμε σε συμπεράσματα”, δήλωσε στο F1 TV ο Μονεγάσκος.
“Δεν έχουμε την παραμικρή ιδέα για τα επίπεδα καυσίμου με τα οποία τρέχει ο ανταγωνισμός. Αναφορικά με την οδηγισιμότητα, το μονοθέσιο είναι πολύ καλύτερο σε σχέση με πέρυσι”.
“Πέρυσι, μετά τις δοκιμές, ήταν δύσκολο να πάμε προς μια κατεύθυνση επειδή δεν γνωρίζαμε το πώς ακριβώς συμπεριφερόταν το μονοθέσιο. Θα μπαίναμε σε μια στροφή και είτε θα βιώναμε ακραία υπερστροφή ή ακραία υποστροφή, κάτι που ήταν μεγάλο ζήτημα. Φέτος, το μονοθέσιο είναι εντελώς διαφορετικό, το οποίο είναι και ένα καλύτερο σημείο για να ξεκινήσουμε”.
“Θεωρώ πως η καλύτερη συμπεριφορά του θα μας βοηθήσει στα μεγάλα stint. Θεωρώ πως στο κομμάτι της φθοράς ελαστικών και ρυθμού σε συνθήκες αγώνα, είμαστε σε καλό σημείο”.
Ο Leclerc, ωστόσο υποπτεύεται πως η Red Bull, η οποία πέρυσι κέρδισε σε όλα τα GP πλην ενός, εξακολουθεί να είναι το σημείο αναφοράς για τις υπόλοιπες ομάδες του grid, δείχνοντας πως ξεκινά δυνατά, ήδη από το Bahrain.
“Ωστόσο, το αρχικό αίσθημά μου είναι πως η Red Bull δυστυχώς παραμένει αρκετά μπροστά και χθες είχαν εντυπωσιακά γυρολόγια”, συνέχισε ο Leclerc. “Αυτό αποτελεί ξεκάθαρα αίσθηση δική μου, δεν έχω κοιτάξει δεδομένα”.
More trackside action?
More trackside action. pic.twitter.com/SZKmYU3GA0
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) February 22, 2024
Την ίδια στιγμή, ο Enrico Cardile, τεχνικός διευθυντής της Ferrari, συμφωνεί με τον οδηγό του πως τα δεδομένα από τα πρώτα χιλιόμετρα στο Sakhir ταυτίζονται με τις προσδοκίες της ομάδας.
“Προχωράμε ομαλά με το πλάνο μας, και το μονοθέσιο ανταποκρίνεται βάσει των αναμενόμενων”, δήλωσε ο Cardile. “Μέχρι στιγμής, στο κομμάτι της αίσθησης από τον οδηγό, όλα πάνε καλά βάσει προσδοκιών. Υπό το πρίσμα αυτό είμαστε ικανοποιημένοι”.
“Είναι πολύ δύσκολο το να γνωρίζουμε πού βρισκόμαστε σε σύγκριση με τους υπόλοιπους βάσει των γυρολογίων. Αναφορικά με τα σχόλια που παίρνουμε από τους οδηγούς, όμως, όλα πάνε καλά”.
“Χαιρόμαστε που δεν πέσαμε σε δυσάρεστες εκπλήξεις όταν πατήσαμε πίστα. Έχουμε ένα καλό σημείο εκκίνησης. Οι φιλοδοξίες μας, ασφαλώς, είναι να είμαστε ανταγωνιστικοί σε κάθε αγώνα και να παλεύουμε για νίκες. Δουλεύουμε προς τον στόχο μας”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!