Η McLaren έγινε η πρώτη ομάδα που δίνει στη δημοσιότητα ήχο από το νέο της μονοθέσιο, με την MCL38 να παίρνει μπροστά λίγο πριν τον Φεβρουάριο και τις παρουσιάσεις των ομάδων της F1.
Ανεβάζοντας στα social media ένα σύντομο ηχητικό, υπό τη λεζάντα “Ζωντάνεψε…”, η McLaren έβαλε μπροστά τον κινητήρα της Mercedes που “φορά” η MCL38, το νέο μονοθέσιο της ομάδας για το 2024.
Οι εκκινήσεις των μονοθεσίων είναι ένα κομβικό σημείο στη σεζόν κάθε ομάδας, και αυτό όχι γιατί αποτελεί απαραίτητα ακρογωνιαίο λίθο στην εξέλιξη, αλλά αποτελεί μια τόνωση ηθικού και ανταμοιβή προσπαθειών των ανθρώπων ενός οργανισμού για τους μήνες σκληρής δουλειάς που γίνονται στα εργοστάσια τη χειμερινή ειδική περίοδο.
Η McLaren, εκτός του ότι ήταν η πρώτη που έδωσε ήχο με την εκκίνηση του μονοθεσίου της, έγινε πρόσφατα και η πρώτη ομάδα που αποκαλύπτει το livery της για τη νέα σεζόν, με τα χρώματα να έχουν αλλαγές σε σχέση με τα προηγούμενα έτη και το αγαπημένο chrome του φίλαθλου κοινού της ομάδας να κάνει το…cameo του!
Η πλήρης αποκάλυψη του μονοθεσίου, ωστόσο, με τις πρώτες πραγματικές αλλαγές που θα φέρει στο σώμα του και θα είναι αποτέλεσμα της εξέλιξης στο Woking, έχει προγραμματιστεί για τις 14 Φεβρουαρίου, με εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί στο MTC.
It’s alive…#WhateverItTakes pic.twitter.com/crqsFsMaGh
— McLaren (@McLarenF1) January 30, 2024
Η McLaren ήταν η ομάδα που ίσως προκάλεσε τη μεγαλύτερη έκπληξη μέσα στο 2023. Εκκινώντας πολύ χαμηλά, έχοντας στα χέρια της ένα πακέτο αρκετά υποδεέστερο του ανταγωνισμού, με σαφή ωστόσο κατεύθυνση εξέλιξης, η βρετανική ομάδα ξεκίνησε σταδιακά να βελτιώνεται με το πέρασμα των αγώνων.
Έτσι, μετά από ένα μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων που ξεκίνησε από την Αυστρία και τελείωσε στην Ουγγαρία, η ομάδα βρέθηκε να διεκδικεί βάθρα και να τα πετυχαίνει με αμφότερους τους Lando Norris και Oscar Piastri, με τον μεν πρώτο να ανεβαίνει 6 φορές στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, ενώ ο rookie Αυστραλός πήρε και νίκη για την papaya στο Sprint του Qatar.
Με τη McLaren, πλέον, να θέτει ψηλότερα τον πήχη για την επερχόμενη σεζόν, και να έχει κλειδωμένους με μακροχρόνια συμβόλαια τους δύο της οδηγούς, κατόπιν και της πολυετούς ανανέωσης του Norris που ανακοινώθηκε πρόσφατα, είναι σαφές πως στόχος είναι η καθιέρωση στα “ψηλά” του grid.
Επ’ αυτού, ο επικεφαλής της ομάδας, Andrea Stella, έδωσε υπόνοιες πως το νέο μονοθέσιο θα είναι μια “καινοτόμα εξέλιξη” του προκατόχου του.
“Θεωρώ πως θα υπάρχουν κάποια σημεία του μονοθεσίου που θα φαίνεται πως έχουμε καινοτομήσει, πως υπήρχαν βήματα εξέλιξης σε σχέση με την MCL60”, εξήγησε ο Ιταλός.
“Πολύ συχνά στη Formula 1, όμως, το σημαντικότερο είναι τα μικρά, σωρευτικά κέρδη που τα βρίσκεις σε όλες τις περιοχές του μονοθεσίου σου. Έτσι, αναμένεται να υπάρχουν κάποια ορατά σημεία ασυνέχειας σε σχέση με την παρελθούσα κατάσταση”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!