Ξεκίνησαν στη Monza οι εργασίες που αποσκοπούν σε σημαντικές βελτιώσεις του χώρου και των υποδομών, προκειμένου η πίστα να εξασφαλίσει μακροπρόθεσμα το μέλλον της στη Formula 1.
Τόσο η Monza όσο και η Imola, οι δύο αγώνες της Ιταλίας, έχουν συμβόλαιο μέχρι το 2025. Η Formula 1 δεν έχει γνωστοποιήσει ποιο θα είναι το μέλλον των δύο σιρκουί και αν υπάρχει πρόθεση να παραμείνουν στο καλαντάρι.
Ωστόσο, περσινά σχόλια του διευθύνοντος συμβούλου της Formula 1, Stefano Domenicali, υπέδειξαν ότι ο εκσυγχρονισμός των υποδομών στη Monza είναι απαραίτητος προκειμένου η πίστα να έχει πιθανότητες ανανέωσης του συμβολαίου.
«Η ιστορική αξία της Monza είναι πέραν πάσης αμφιβολίας, αλλά πρέπει επίσης να παραμένουμε σύγχρονοι όσον αφορά τις υπηρεσίες, που πρέπει να είναι αντίστοιχες των τιμών που πληρώνουν όσοι έρχονται στην πίστα. Μέσα στον επόμενο χρόνο, θα έχουμε ξεκάθαρες ιδέες για το μέλλον,» ήταν τα λόγια του Domenicali.
Οι εργασίες στη Monza ξεκίνησαν χτες, με προοπτική 140 ημερών. Παρουσία του προέδρου της Ιταλικής Επιτροπής Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, Angelo Sticchi Damiani, καθώς και του αναπληρωτή πρωθυπουργού της Ιταλίας, Matteo Salvini, η τελετή έναρξης αποκάλυψε και τα σχέδια βάσει των οποίων θα εξελιχθεί αυτή η ανακαίνιση.
Η επιφάνεια της πίστας θα ξαναστρωθεί και οι εγκαταστάσεις των pits θα βελτιωθούν. Αναμένεται επίσης η κατασκευή ενός επιπλέον υπόγειου περάσματος για τους θεατές, καθώς και εργασίες στις κερκίδες.
«Ο στόχος μας είναι να εκσυγχρονίσουμε το Autodromo. Δεν μπορούμε πλέον να έχουμε προβλήματα με τη ροή των θεατών και πρέπει να προσφέρουμε περισσότερη άνεση σε αυτούς που έρχονται στην πίστα,» δήλωσε ο Sticchi Damiani.
«Έχουμε θέσει στους εαυτούς μας τρεις στόχους για να ανταποκριθούμε στις παρακλήσεις που έχουμε δεχτεί και ο πρώτος από αυτούς είναι τα υπόγεια περάσματα.
Ο δεύτερος στόχος σχετίζεται με τις κερκίδες. Εξακολουθούμε να έχουμε αρκετές προσωρινές δομές, οπότε θα κατασκευάσουμε πιο πολλές μόνιμες που θα προσφέρουν όλες τις ανέσεις που περιμένει ένας θεατής σήμερα. Κάθε κερκίδα θα είναι ένα νησί με όλες τις απαραίτητες υπηρεσίες, ώστε το κοινό να μη χρειάζεται να μετακινείται.
Τέλος, ένας μόνιμος τύπος οροφής θα χτιστεί πάνω από το κτίριο των pits. Οι υποστηρικτικοί πυλώνες θα ενισχυθούν επειδή το κτίριο θα ψηλώσει.»
Ειδικά για τη Formula 1, αυτή η βελτίωση στο κτίριο των pits έχει και πιο πολυτελή χαρακτήρα, καθώς συνδέεται με το Paddock Club και τη φιλοξενία εταιρικών στελεχών, κάτι στο οποίο αναφέρθηκε ο Domenicali, ο οποίος συμμετείχε στις διαδικασίες μέσω τηλεδιάσκεψης.
«Για μας είναι ένας σημαντικός στόχος. Πρέπει να μπορούμε να υποδεχτούμε τους καλεσμένους μας σε ένα αξιοπρεπές κτίριο και όχι κάτω από μία σκηνή, όπως μέχρι πέρυσι,» απεφάνθη ο CEO.
«Επιπλέον, υπάρχουν προφανώς άλλες επεμβάσεις που χρειάζονται για το μέλλον. Η Monza έχει σπουδαία παράδοση αλλά θα πρέπει επίσης να δούμε μπροστά και να έχουμε μια πίστα στο επίπεδο των υπολοίπων στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.»
Βάσει του σχεδίου, οι εργασίες στη Monza αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τον Ιούνιο, με το ιταλικό Grand Prix να είναι προγραμματισμένο για το τριήμερο 30 Αυγούστου – 1 Σεπτεμβρίου.
Formula 1 χωρίς Monza είναι μια πραγματικά μελανή προοπτική, οπότε μακάρι οι ιθύνοντες να δουν και πέρα από τις ανέσεις των επισήμων και να δώσουν το πράσινο φως για την παραμονή της πίστας στο θεσμό μετά τις εργασίες. Σε ένα πρόγραμμα που γεμίζει όλο και περισσότερο με σιρκουί πόλης, ο Ναός της Ταχύτητας αξίζει και μόνο για τη διαφορετικότητά του και τη σύνδεση με άλλες εποχές του αθλήματος.
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!