Η M-Sport Ford έγινε η τελευταία ομάδα στο WRC που ανακοίνωσε το οδηγικό τιμ που θα επανδρώσει τα Puma το 2024, με τους Fourmaux και Munster να διαδέχονται τους Tanak και Loubet!
Με αθροιστική ηλικία μόλις τα 52 έτη, το οδηγικό δίδυμο της βρετανικής ομάδας για του χρόνου είναι το νεαρότερο που έχει υπάρξει τα τελευταία χρόνια. Παρά, ωστόσο, το νεαρό της ηλικίας τους, τόσο ο Adrien Fourmaux όσο και ο Gregoire Munster έχουν να επιδείξουν παραστάσεις από το Puma στη Rally1 κατηγορία, έχοντας οδηγήσει σε ποικίλες επιφάνειες το υβριδικό θηρίο της ομάδας.
Ο Fourmaux, που έτρεξε με το Puma σε αρκετά event το 2022, συμμετείχε στη Rally2 κατηγορία με Ford Fiesta φέτος. Ο Γάλλος είχε μια καθ’ όλα επιτυχημένη σεζόν, ενώ κατέκτησε και τον τίτλο στο Βρετανικό Πρωτάθλημα Rally, με συνοδηγό των Alex Coria.
Στην άλλη πλευρά του service της ομάδας, ο Munster είχε αναμφίβολα ένα γεμάτο εμπειρίες 2023 με αγώνες σε Rally3, Rally2 και Rally1.
Στην ανώτερη κατηγορία, ο κάτοικος Λουξεμβούργου έτρεξε μέσω της συνδρομής του Ιορδάνη Σερδερίδη, με τον Έλληνα οδηγό να του παραχωρεί το Puma του για τα Rally σε Χιλή και Κεντρική Ευρώπη. Και στους δύο αγώνες, ο 24χρονος άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις. Στη χώρα της Λατινικής Αμερικής πήρε τη 13η θέση μετά από μια σειρά προβλημάτων. Μέχρι αυτά να εμφανιστούν, ο Munster βρισκόταν στο παιχνίδι των θέσεων 5-6-7.
Αυτό που δεν κατάφερε, ωστόσο, στη Χιλή, ο Munster το πέτυχε σε Γερμανία-Τσεχία-Αυστρία, όπου και είχε έναν μεστό αγώνα και πήρε τους βαθμούς της 7ης θέσης, σε ασφάλτινο τερέν αυτή τη φορά.
Who do you think will be crowned champion in 2024? pic.twitter.com/CT78o6gsfn
— World Rally Championship (@OfficialWRC) December 22, 2023
Ο επικεφαλής της M-Sport, Richard Millener, αναγνώρισε τη διαφορετική προσέγγιση που πήρε φέτος η ομάδα του όσον αφορά την επιλογή πληρωμάτων, δίνοντας έμφαση στην εξέλιξη οδηγικού ταλέντου, κάτι στο οποίο η M-Sport ανέκαθεν επένδυε (από εκεί, άλλωστε, βγήκαν προσφάτως οι Tanak και Evans).
“Το 2024 θα μας φέρει στη θέση μιας νέας και διαφορετικής προσέγγισης σε σχέση με την περσινή χρονιά”.
“Η εξέλιξη των ταλέντων και η βοήθεια προς το να αποδείξουν τις δυνατότητές τους είναι ένας πολύ όμορφος τρόπος να δεις μιας σεζόν του WRC. Με αρκετούς, κορυφαίου επιπέδου, οδηγούς να μην τρέχουν για όλη τη σεζόν, έχουμε ευκαιρίες να κάνουμε κάποιες δυνατές, και ίσως γεμάτες εκπλήξεις, εμφανίσεις. Εξακολουθούμε να έχουμε όλα τα συστατικά για να φέρουμε αποτελέσματα και η ομάδα έχει όλο το κίνητρο να ξεκινήσει ξανά σε λίγες εβδομάδες, σχεδόν με λευκή σελίδα, για να δούμε τί μπορούμε να πετύχουμε”.
Στα 28 του χρόνια, ο Fourmaux πιστεύει πως η συμμετοχή του στο WRC2 το 2023 θα αποδώσει καρπούς φέτος. “Απόλαυσα το ότι πήρα μέρος στην εξέλιξη του Fiesta Rally2 το 2023 και θεωρώ πως αυτό θα με βοηθήσει για την επερχόμενη σεζόν, με το Rally1 αγωνιστικό. Θα είναι για όλους μας μια πολύ ενδιαφέρουσα σεζόν, ειδικά υπό τους νέους κανονισμούς και το βαθμολογικό σύστημα”.
“Ανυπομονώ να ξεκινήσουμε στο Monte Carlo”, πρόσθεσε από την πλευρά του ο Munster. “Στόχος για το 2024 είναι αρχικά να έρθουν κάποια καλά αποτελέσματα και να αυξήσουμε τον ρυθμό μας, αγώνα τον αγώνα, να προσπαθήσουμε να αποφύγουμε τα λάθη και να λάβουμε όλη τη διαθέσιμη εμπειρία. Ανταγωνιζόμαστε παγκόσμιους πρωταθλητές, άρα έχουμε μπροστά μας μια μεγάλη πρόκληση. Ανυπομονώ όμως γι’ αυτή”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!