Ο Charles Leclerc φέρεται να έχει βάλει την υπογραφή του σε πενταετή επέκταση συνεργασίας με τη Ferrari, σύμφωνα και με δημοσίευμα του ιταλικού τύπου.
Ο Leclerc διατηρεί δεσμούς με τη Scuderia ήδη από το 2016, όταν και έγινε μέλος της Ακαδημίας νέων οδηγών της ομάδας. Έκτοτε, ανεβαίνοντας όλες τις βαθμίδες των μικρών κατηγοριών, και όντας πρωταθλητής στη F2 το 2017 και οδηγός της Sauber το 2018, ο Μονεγάσκος είναι σταθερά μέλος των κόκκινων γκαράζ.
Εξ’ αρχής, ο Leclerc έδειξε πως είχε το οδηγικό ταλέντο να σταθεί και να αναπτυχθεί στο δύσκολο περιβάλλον που συχνά καλλιεργείται εντός της Ferrari, καταφέρνοντας το 2019 να στεφθεί δύο φορές νικητής σε Βέλγιο και Ιταλία, ξεπερνώντας σε συγκομιδή τον Sebastian Vettel, τετράκις παγκόσμιο πρωταθλητή και οδηγό της Scuderia από το 2015.
Τα επιτεύγματα του Μονεγάσκου στην πρώτη του σεζόν του κέρδισαν μια γενναία επέκταση συνεργασίας, η οποία ήταν πενταετής και θα έφτανε να εκπνέει στα τέλη του 2024, δηλαδή στο τέλος της επόμενης σεζόν. Ωστόσο, στο Maranello δεν έχουν σκοπό να περιμένουν να δουν τί θα γίνει του χρόνου και θέλουν άμεσα να διατηρήσουν για περισσότερα χρόνια τον Leclerc στις τάξεις τους.
Μιλώντας νωρίτερα μέσα στην εβδομάδα, ο John Elkann, πρόεδρος της Ferrari, επιβεβαίωσε πως τόσο ο Leclerc όσο και ο Sainz θα δεχτούν πρόταση για επέκταση συνεργασίας.
“Οι Sainz και Leclerc; Προφανώς και θα παραμείνουν”, ήταν το σχόλιο του Elkann.
Δημοσίευμα από την Ιταλία, αναφέρει πως οι ανακοινώσεις για τη συμφωνία με τον Μονεγάσκο θα έρθουν σύντομα, με τον Leclerc να υπογράφει για ακόμα μια πενταετή επέκταση και να παίρνει σε ετήσια βάση 25 εκατ. δολάρια, ενώ στον 5ο χρόνο του συμβολαίου, το ποσό αυτό θα διπλασιαστεί στα 50.
Συνολικά, στις πέντε σεζόν που έχει τρέξει με το κόκκινο μονοθέσιο, ο Leclerc έχει κερδίσει 5 φορές, ενώ συνολικά έχει αναδειχτεί poleman 23 φορές, ισοφαρίζοντας στη συγκεκριμένη κατηγορία τον Niki Lauda. Ωστόσο, το 2020, 2021 και 2023, ο Μονεγάσκος δεν κατάφερε να στεφθεί νικητής.
Το 2022, η Ferrari ξεκίνησε με ένα μονοθέσιο που ίσως ήταν το ταχύτερο του grid. Ωστόσο, έκτοτε έχει βρεθεί να υστερεί σημαντικά από τη Red Bull, καταλαμβάνοντας φέτος την 3η θέση στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών, πίσω και από τη Mercedes.
Έτσι, σύμφωνα με τη Gazzetta dello Sport, ο Leclerc ήθελε να είναι καλυμμένος για την περίπτωση που η ομάδα του δώσει ένα εντελώς μη ανταγωνιστικό μονοθέσιο, βάζοντας συγκεκριμένη ρήτρα στο συμβόλαιο που του επιτρέπει να την ασκήσει από το τρίτο έτος του νέου συμβολαίου και έπειτα.
Πριν την ανανέωση των Lewis Hamilton και George Russell, έως το 2025, η Mercedes φερόταν να “γλυκοκοιτάζει” τον Leclerc, με τον Toto Wolff να δηλώνει πως τον βλέπει ως μια καλή εναλλακτική για την ομάδα του.
We added another mega pit-stop to our season in Abu Dhabi 💪
A huge well done to the team for their massive effort this year 👏 pic.twitter.com/oW4sj89anr
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) December 4, 2023
Στην άλλη πλευρά, τώρα, των κόκκινων γκαράζ, ο Sainz έχει αυτή τη στιγμή συμβόλαιο έως το 2024 με την περίπτωσή του να δείχνει λιγότερο ξεκάθαρη από του teammate του.
Ο Sainz φέτος ήταν ο μοναδικός που κέρδισε με μονοθέσιο πλην της RB19, όταν και μετουσίωσε την pole του σε νίκη στη Σιγκαπούρη. Ωστόσο, στο Maranello δείχνουν λιγότερο δεκτικοί στο να δεσμευτούν μαζί του μακροχρόνια.
Παρά την αναφορά της Gazzetta πως ο Ισπανός επίσης αναμένεται να ανανεώσει με τη Ferrari, τονίζεται πως από την ομάδα υπάρχει λιγότερη προθυμία για πολυετή δέσμευση, θέλοντας να του προσφέρει μόλις μονοετή επέκταση, η οποία θα επιτρέπει στη Scuderia να εξερευνήσει την αγορά καλύτερα για περιπτώσεις όπως αυτή του Lando Norris, ενός οδηγού που Ferrari και Red Bull έχουν συνεχώς στα ραντάρ τους.
Ο Ισπανός, από την πλευρά του, επιθυμεί διετή επέκταση που θα τρέχει έως και το τέλος του 2026.
Ο Norris, που από το 2019 έως και σήμερα έχει διαγωνιστεί αποκλειστικά με τη McLaren, έχει συμβόλαιο έως το 2025, δηλώνοντας κατά το παρελθόν την πρόθεσή του να παραμείνει κάτοικος Woking, ειδικά από τη στιγμή που η ομάδα έδειξε σημάδια μεγάλης βελτίωσης κατά τη διάρκεια της φετινής σεζόν.
Sunset shots always hit different 🤩#AbuDhabiGP 🇦🇪 #F1 pic.twitter.com/0ALXltFZcj
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) November 29, 2023
Όσον αφορά τον Sainz, έχουν εμφανιστεί δημοσιεύματα που κατά το παρελθόν τον έχουν συνδέσει με τη Sauber, η οποία από το 2026 αναμένεται να μεταβεί στην εργοστασιακή εποχή “Audi”. Ωστόσο, ο 29χρονος έχει απορρίψει τις όποιες σχετικές φήμες μέχρι στιγμής.
“Με εκπλήσσει ιδιαίτερα το να ακούω πράγματα για το 2026 όταν δεν έχω καν συμβόλαιο για το 2025”, δήλωσε πίσω στον Απρίλιο ο Sainz στην ισπανική Marca.
“Με εκπλήσσει που ο κόσμος εφευρίσκει τέτοια πράγματα. Κατά κάποιο τρόπο, με κάνει να γελάω. Κατά άλλους τρόπους, με ενοχλεί πως υπάρχουν τέτοιες αβάσιμες φήμες. Δεν βλέπω κανέναν να πηγαίνει στον συγκεκριμένο δημοσιογράφο και να του ζητά να επιβεβαιώσει την είδηση”.
“Στόχος μου είναι να μείνω για πολλά χρόνια στη Ferrari. Είμαι πολύ άνετος εδώ, ζω ένα όνειρο και αυτός είναι ο στόχος μου”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!