Όντας πίσω από τον Bagnaia για μεγάλο μέρος του GP των 22 γύρων, ο Di Giannantonio έλαβε ένα μήνυμα «χαρτογράφηση 8» στο ταμπλό του – το οποίο στο παρελθόν ήταν εντολή από την ομάδα της Ducati.
Αλλά προσπέρασε τον Bagnaia στη στροφή 12 στον 19ο γύρο και έλαβε τεράστιο προβάδισμα όταν ο Bagnaia βγήκε ανοιχτά στη στροφή 1 στιγμές αργότερα προσπαθώντας να πάρει πίσω τη θέση.
Κατακτώντας τη δεύτερη θέση, το προβάδισμα του Bagnaia στο πρωτάθλημα έχει επεκταθεί από επτά σε 21 βαθμούς, καθώς ο Jorge Martin δυσκολεύτηκε να φτάσει στη χειρότερη θέση για τη σεζόν, την 10η με την Pramac Ducati του.
Ο αναβάτης της VR46 Ducati, Luca Marini, ολοκλήρωσε το βάθρο έχοντας ξεκινήσει από την pole.
Ο Bagnaia εκκίνησε πολύ καλά από την τέταρτη θέση στην εργοστασιακή του Ducati, καθώς ο Martin είχε ένα κακό ξεκίνημα, πέφτοντας στην όγδοη θέση.
Η μάχη για την δεύτερη και τρίτη θέση μαίνεται στους πρώτους γύρους, με τον Di Giannantonio να κερδίζει όταν πέρασε τον team-mate του στην Gresini, Alex Marquez στον τέταρτο γύρο, και μετά τον Marini την επόμενη φορά.
Αυτή η διαμάχη επέτρεψε στον Bagnaia να πάρει προβάδισμα οκτώ δέκατων καθώς ο Martin απέτυχε να σημειώσει μεγάλη πρόοδο, ο αναβάτης Pramac δέχτηκε πυρά από τον Maverick Vinales της Aprilia.
Ο Bagnaia και ο Di Giannantonio ξεχώρισαν από το υπόλοιπο πακέτο, προχωρώντας σχεδόν δύο δευτερόλεπτα μπροστά στον 14ο γύρο καθώς ο Martin ήταν στην όγδοη θέση.
Ο Di Giannantonio δεν επέτρεψε ποτέ στον Bagnaia να δραπετεύσει μπροστά και υστερούσε μόλις δύο δέκατα στην αρχή του 18ου γύρου.
Σε αυτό τον γύρο παρουσιάστηκε το «mapping 8» στον Di Giannantonio. Αλλά αν ήταν άμεση εντολή της Ducati να κρατήσει θέση, ο Ιταλός δεν το έλαβε υπόψη.
Πέταξε τη Gresini Ducati του στο εσωτερικό του Bagnaia στη στροφή 12 στον 19ο γύρο και κράτησε την πόρτα κλειστή για τυχών αντίποινα.
Ο Bagnaia έφτασε τον Di Giannantonio στην κύρια ευθεία για τον 20ο γύρο, αλλά δεν μπόρεσε να σταματήσει τη μοτοσυκλέτα του εγκαίρως και κόντεψε να πέσει στο πίσω μέρος του αναβάτη της Gresini.
Αυτό έστειλε τον Bagnaia στην περιοχή απορροής και άφησε τον Di Giannantonio να ξεφύγει για περισσότερα από δύο δευτερόλεπτα, αν και ο Bagnaia κρατήθηκε δεύτερος.
Ο Di Giannantonio δεν έχει θέση για τη σεζόν του 2024, αφού απομακρύνθηκε για να ανοίξει θέση για τον Marc Marquez στην Gresini Ducati την επόμενη χρονιά. Τώρα που είναι απίθανο να πάρει τη θέση στη Honda που βρισκόταν υποψήφιος πριν από λίγες μόλις εβδομάδες, ο Di Giannantonio αντιμετωπίζει ένα αβέβαιο μέλλον καθώς σημείωσε μια συναισθηματική παρθενική νίκη στο MotoGP σε αυτό που θα μπορούσε να είναι το προτελευταίο του Grand Prix στην κατηγορία.
Ο Di Giannantonio τελικά πήρε την καρό σημαία 2.734 δευτερόλεπτα μακριά από τον Bagnaia σε μια δυνητικά τεράστια μέρα στη μάχη του πρωταθλήματος, καθώς ο Marini τερμάτισε τρίτος ως ο μόνος αναβάτης στην πρώτη εξάδα που έβαλε το μαλακό μπροστινό ελαστικό.
Ο Vinales έφτασε στην τέταρτη θέση με τη μοναδική εργοστασιακή Aprilia που πήρε την καρό σημαία, αφού ο τραυματίας team-mate του Aleix Espargaro αποχώρησε στον έβδομο γύρο.
Ο Brad Binder ήταν πέμπτος στην εργοστασιακή KTM μπροστά από τον Alex Marquez και τον Fabio Quartararo της Yamaha, ενώ ο Enea Bastianini (Ducati) και ο Jack Miller (KTM) υποβίβασαν τον Martin στη 10η θέση.
Ο Marc Marquez ήταν 11ος ανάμεσα του διδύμου της Pramac, με τον Johann Zarco 2.4δ πίσω. Ο Marco Bezzecchi της VR46, ο Joan Mir της Honda και ο Augusto Fernandez της Tech3 GasGas συμπλήρωσαν την πρώτη 15άδα.
Ο Iker Lecuona της LCR Honda αποσύρθηκε στον πρώτο γύρο με τεχνικό πρόβλημα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!