Αυλαία πέφτει στο φετινό πρωτάθλημα του WRC με το Rally Ιαπωνίας να μην κρίνει τίποτα για το 2023, ωστόσο να δίνει σημαντικό momentum ενόψει 2024!
Μπορεί κανένας τίτλος να μην κρίνεται στην Ιαπωνία, το προσεχές τετραήμερο 16-19 Νοεμβρίου, ωστόσο κανείς δεν αναμένεται να προσεγγίσει το Rally στην Άπω Ανατολή με οκνηρία, μιας και θα αποτελέσει έναν εξαιρετικό “πρόλογο” για το 2024, όταν και Toyota και Hyundai προαλείφονται για μεγάλη κόντρα!
Για δεύτερη σερί χρονιά, η έδρα του Rally θα βρίσκεται στη Nagoya, με φιδογυριστές και αρκετά ύπουλες ασφάλτινες διαδρομές να συνθέτουν το σκηνικό ενός δύσκολου αγώνα, τον οποίο η περσινή βροχή έκανε ακόμα πιο περίπλοκο. Θα έχουμε και φέτος μια από τα ίδια;
Μετά από τρεις σερί αγώνες, στην Ιαπωνία θα έχουμε ξανά 9 Rally1 αγωνιστικά, με τη διαφορά να κάνει η απόσυρση του τρίτου αγωνιστικού της M-Sport, μετά τις δύο αρκετά θετικές εμφανίσεις του Gregoire Munster, χορηγία του απελθόντα Ιορδάνη Σερδερίδη!
Κατά τ’ άλλα, η M-Sport θα έχει ακόμα μια αλλαγή το προσεχές Rally, με τον Adrien Fourmaux να παίρνει τη σκυτάλη από τον Pierre-Louis Loubet, του οποίου φέτος η σεζόν δεν εξελίχτηκε ιδανικά, μένοντας τις περισσότερες φορές μακριά από καλές εμφανίσεις και συνεχείς βαθμούς.
Η Toyota αναμένεται να διατηρήσει ίδιο το οδηγικό line-up που κατέβασε στην Κεντρική Ευρώπη, παρατάσσοντας 4 Yaris GR στον αγώνα της πατρίδας της. Τους 8 συνολικά αγώνες μέσα στο 2023 έφτασε ο Ogier, που παρά την part-time σεζόν που διένυσε, ήταν αρκετά απειλητικός ακόμα και για τον τίτλο!
Τέλος, η Hyundai θα πάρει μέρος με 3 i20 N, ωστόσο και η κορεάτικη φίρμα θα έχει αλλαγή στα πληρώματά της, με τον Dani Sordo να επιστρέφει και να αντικαθιστά τον Teemu Suninen, που επίσης έδειξε ενθαρρυντικά σημάδια όταν κλήθηκε να κάνει σταθερούς αγώνες. Μαζί με τον Ισπανό, που ίσως τρέξει στον τελευταίο αγώνα της καριέρας του αυτό το Σαββατοκύριακο, εκκίνηση θα πάρουν και οι συνήθεις ύποπτοι, Thierry Neuville και Esapekka Lappi.
Το πρόγραμμα
Η φετινή εκδοχή του Rally Ιαπωνίας περιλαμβάνει 22 ειδικές σε 189 αγωνιστικά μίλια, 13 περισσότερα από πέρυσι. Σημαντική διαφορά, φέτος, είναι η προσθήκη υπερειδικής στο Toyota Stadium, η οποία θα διεξαχθεί τρεις φορές στις πρώτες τρεις ημέρες του Rally, με το πρώτο πέρασμα να είναι και η πρώτη ειδική του αγώνα συνολικά, το βράδυ της Πέμπτης.
Το στάδιο, στα ανατολικά της Nagoya, θα είναι και η καρδιά του Service Park, φιλοξενώντας και τις τελετές έναρξης και λήξης.
Η μεγαλύτερη μέρα σε αποστάσεις είναι πέραν κάθε αμφιβολίας η Παρασκευή, με τα πληρώματα να καλούνται να αντιπαλέψουν το χρονόμετρο σε συνολικά 83 μίλια. Τρεις ειδικές, η Segami Tunnel, η Inabu Dam και η Shitara Town, όλες από δύο περάσματα που πέρσι μάλιστα είδαν πολλά ατυχήματα για τους οδηγούς, συνθέτουν το σκηνικό της Παρασκευής, ενώ ενδιάμεσα θα υπάρξει και service.
Το Σάββατο, η δράση μεταφέρεται ανατολικά της Nagoya, με συνολικά 53 μίλια δράσης. Διπλό πέρασμα από τη Nukata Forest και τη Lake Mikawako έχει το μενού, με διπλό πέρασμα ενδιάμεσα από την Okazaki City superspecial, ενώ η ημέρα θα κλείσει μια ακόμα μια γρήγορη βόλτα στην υπερειδική του Toyota Stadium.
52 μίλια θα έχει το πρόγραμμα της Κυριακής, τα οποία και θα ρίξουν την αυλαία τόσο για το Rally Ιαπωνίας, όσο και για τη σεζόν του 2023 συνολικά. Οι ομάδες κατευθύνονται προς Βορρά για δύο περάσματα στην Asahi Kougen, την Ena City και τη Nenoue Kougen. Το δεύτερο πέρασμα στα 4.6 μίλια της Asahi Kougen θα είναι και η powerstage της Κυριακής.
Περισσότερες πληροφορίες για τα ωράρια του Rally, μπορείτε να βρείτε εδώ!
Ποιος θα κλείσει άραγε το 2023 στην κορυφή; Θα μετρήσει άραγε για τη νέα παράσταση που θα ξεκινήσει από τον Γενάρη του 2024; Οι απαντήσεις σύντομα!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!