Η Haas θα ακολουθήσει διαφορετική προσέγγιση για τα μονοθέσιά της στο Las Vegas, με τον Nico Hulkenberg να χρησιμοποιεί παλαιότερο αεροδυναμικό πακέτο και τον Kevin Magnussen το νεότερο.
Η απόφαση ωστόσο δεν είναι αποτέλεσμα προσπάθειας της ομάδας να συλλέξει δεδομένα για συγκρίσεις, αλλά ζήτημα προτιμήσεων των οδηγών.
Η Haas άλλαξε συνολικά προσέγγιση με το πακέτο αναβαθμίσεων που έφερε στις ΗΠΑ τον προηγούμενο μήνα και έκτοτε έχει πετύχει μερικές καλές κατατάξεις στις κατατακτήριες.
Ωστόσο, τα μονοθέσια εξακολουθούν να είναι πολύ σκληρά με τα ελαστικά, αφήνοντας τους οδηγούς χωρίς επιλογές και έρμαιο των αντιπάλων τους σε διάρκεια αγώνα.
«Το κυρίως κίνητρο πίσω από αυτό ήταν πως ο Nico αισθάνεται ότι για αυτόν το παλιό πακέτο ταιριάζει καλύτερα και ο Kevin ήταν το αντίστροφο,» δήλωσε επί του θέματος ο Guenther Steiner.
«Επιλέξαμε να τους δώσουμε αυτό που θέλουν, έχουμε δύο αγώνες ακόμα και τίποτα να χάσουμε, οπότε προσπαθούμε να κάνουμε ό,τι μπορούμε. Θα μπορούσαμε να συζητήσουμε για συλλογή δεδομένων, αλλά έχουμε αρκετά δεδομένα, είναι μια απόφαση που βασίζεται στο τι αρέσει στους οδηγούς περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Τους βάζει σε μια άνετη θέση, ώστε να είναι όσο ευχαριστημένοι γίνεται με το μονοθέσιό τους.»
Η τοποθέτηση της Haas βέβαια έρχεται πριν από ένα νυχτερινό αγώνα, σε νέα πίστα και υπό συνθήκες που σπανιότατα αντιμετωπίζει η Formula 1, καθώς οι βραδινές θερμοκρασίες αυτήν την εποχή του χρόνου στο Las Vegas μπορούν να φτάσουν ακόμα και μονοψήφιες τιμές.
«Οι χαμηλές θερμοκρασίες είναι πρόκληση, καθώς, όπως όλοι γνωρίζουν, πρέπει να κρατήσουμε τα ελαστικά θερμότερα από την ελάχιστη θερμοκρασία των πέντε βαθμών, οπότε πρέπει πάντα να τα κρατάμε λίγο πιο ζεστά από το συνηθισμένο, αλλά εξαρτάται επίσης πολύ από την άσφαλτο,» ανέφερε επ’αυτού ο Steiner.
«Είναι συνδυασμός θερμοκρασίας και τραχύτητας του οδοστρώματος, αλλά δε νομίζω ότι η φθορά μπορεί να γίνει πολύ χειρότερη για μας σε σύγκριση με τη Βραζιλία. Την Πέμπτη, κατά τις δοκιμές, θα μάθουμε την επιφάνεια, την πίστα, τη θερμοκρασία και τότε θα ξέρουμε περισσότερα.»
Το ζήτημα της θερμοκρασίας μπορεί να αποδειχτεί καίριας σημασίας για την ομάδα ωστόσο, καθώς το βασικό πρόβλημα είναι η υπερθέρμανση της γόμας.
«Αυτήν τη στιγμή, δεν έχουμε πλέον κάποιο μεγάλο πρόβλημα με τη θερμοκρασία του εσωτερικού, είναι απλά οι ολισθήσεις, η επιφάνεια που υπερθερμαίνεται τώρα.
Μαθαίνουμε λίγο λίγο, αλλά δεν μπορούμε να συνεχίσουμε να μαθαίνουμε, πρέπει να δώσουμε αποτελέσματα, για να είμαι ειλικρινής. Τουλάχιστον κάνουμε κάτι, επειδή το άλλο μονοθέσιο απλά δε δούλευε.»
Τα προβλήματα με τα ελαστικά ήταν ξεκάθαρα στο Interlagos για τη Haas, με τον Hulkenberg να τερματίζει δωδέκατος, μπροστά μόνο από τους Ricciardo και Piastri, που είχαν ξεμείνει ένα γύρο πίσω μετά την κόκκινη σημαία.
«Ο Nico δυσκολεύτηκε πάρα πολύ. Είναι όλο διαχείριση. Δεν είναι αγώνας, είναι διαχείριση. Είναι το μοτίβο όλης της χρονιάς. Δεν είναι απλά πίσω, είναι όλα τα ελαστικά, απλά έχουμε μεγάλη φθορά, απλά δεν μπορούμε να τα κρατήσουμε ζωντανά,» δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας.
«Αλλά κοιτάξτε τις Mercedes. Τι είναι αυτό που κάποια μονοθέσια το κάνουν καλά και άλλα όχι; Η Aston ήταν καλή, αλλά η Ferrari είχε φθορά επίσης.»
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!