Ο Charles Leclerc δήλωσε πως πρόβλημα στον κινητήρα ήταν αυτό που τον ώθησε εκτός αγώνα στο Interlagos, ήδη από τον γύρο σχηματισμού, χάνοντας μια ευκαιρία για ένα καλό αποτέλεσμα από τη 2η θέση!
Ο οδηγός της Ferrari είχε λάβει τη 2η θέση στις κατατακτήριες της Παρασκευής στο Interlagos, πίσω μόνο από τον Max Verstappen. Ωστόσο, ο σημερινός αγώνας δεν ξεκίνησε πρακτικά ποτέ για τον Μονεγάσκο.
Στη Στροφή 6, κατά τον γύρο σχηματισμού, ο Leclerc είχε τετακέ-έξοδο, πέφτοντας πάνω στις μπαριέρες.
Της εξόδου αυτής είχε προηγηθεί μια μικρή έκρηξη καπνού από το πίσω μέρος της SF-23, με τον πίσω άξονα να δείχνει πως μπλοκάρει, κάτι που έστειλε ακυβέρνητο το μονοθέσιο στα προστατευτικά λάστιχα. Από εκεί και έπειτα, ο οδηγός της Ferrari δεν μπορούσε να κάνει κάτι άλλο.
Μιλώντας στο Sky Sports F1, ο Leclerc εκτίμησε πως επρόκειτο για θέμα στον κινητήρα ο λόγος που κλείδωσε ο πίσω άξονάς του. Επίσης, αντιμετώπισε και πρόβλημα απώλειας υδραυλικής πίεσης, κάτι που έγινε εμφανές στο τιμόνι του μονοθεσίου του.
Ο οδηγός, εξηγώντας όσα έγιναν, ανέφερε: “Όταν έχασα το τιμόνι, πήγα ευθεία επί της ουσίας, επειδή δεν λειτουργούσε το υδραυλικό σύστημα πλέον. Δεν θεωρώ πως το πρόβλημα είναι στα υδραυλικά. Θέλω να πω πως γνωρίζω περί τίνος πρόκειται. Δεν μπορώ όμως να μπω σε υπερβολική λεπτομέρεια”.
“Έπειτα, υπήρχε και ένα πρόβλημα στον κινητήρα που μου κλείδωσε τους πίσω τροχούς κα ύστερα προφανώς έχασα τον έλεγχο και έπεσα στον τοίχο. Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα”.
Ο teammate του Μονεγάσκου, Carlos Sainz, είχε αντιμετωπίσει πρόβλημα με την υδραυλική πίεση στο FP1 του GP στο Μεξικό. Ωστόσο, ο Leclerc εκτίμησε πως το πρόβλημα που προκάλεσε την έξοδό του προερχόταν από άλλη πηγή, βάσει και των όσων γνώριζε κα είχε δει.
Αρχικά, ο οδηγός της Ferrari κατάφερε να ξεμπλοκαριστεί από τα προστατευτικά λάστιχα, έχοντας μόνο ζημιά στην εμπρός πτέρυγα (εκ πρώτης όψεως). Στη συνέχεια, πάρκαρε το πληγωμένο μονοθέσιο σε κάποια από τις διόδους διαφυγής της πίστας, επιβεβαιώνοντας και την οριστική του εγκατάλειψη από τον αγώνα στο Interlagos.
Tough day for the team, but we notched up more points which keeps us in the fight 👊 #BrazilGP 🇧🇷 #F1 #CarlosSainz pic.twitter.com/YMyC2uD3dC
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) November 5, 2023
Λίγες στιγμές μετά το συμβάν του Leclerc, με τον αγώνα να εκκινεί κανονικά, είχαμε και εμφάνιση κόκκινης σημαίας στον αγώνα, η οποία προήλθε από τη ζημιά που προκλήθηκε από την επαφή και έξοδο των Alex Albon και Kevin Magnussen, η οποία προκλήθηκε όταν οι δυο τους πάλεψαν για διαθέσιμο χώρο με τον Nico Hulkenberg.
Από τα συντρίμμια της πρόσκρουσης, ένα ιπτάμενο κομμάτι ελαστικού πλήγωσε την πίσω πτέρυγα του Daniel Ricciardo, ενώ στην πίσω πτέρυγα υπέστη ζημιά και ο Oscar Piastri, όμως από επαφή που είχε ο Kevin Magnussen μαζί του, λίγο πριν πάρει τροχιά προς τα προστατευτικά ελαστικά της 1ης Στροφής.
Αμφότεροι κατάφεραν να συνεχίσουν τον αγώνα, μιας και η διακοπή κράτησε 25 λεπτά. Ωστόσο ήταν έναν γύρο πίσω από τους υπόλοιπους και εκκίνησαν από το pitlane, μην καταφέρνοντας να μπουν στους βαθμούς.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!