Ο Daniel Ricciardo σχολίασε πως νιώθει “πολύ σαν τον παλιό εαυτό” του, μετά την 4η θέση που πήρε με την AlphaTauri στις κατατακτήριες του Μεξικάνικου GP.
Μόλις στο δεύτερο Σαββατοκύριακό του μετά την επιστροφή από τον τραυματισμό στο χέρι, που τον είχε βγάλει εκτός αγωνιστικών ρυθμών από την Ολλανδία μέχρι και το Qatar, ο Ricciardo ξεκίνησε από νωρίς να δείχνει πως του “πάει” η συγκεκριμένη πίστα, ήδη από το FP2.
6ος χρόνος το απόγευμα της Παρασκευής και 9ος χρόνος στο FP3 ήταν καλά δείγματα για ένα μονοθέσιο που στους περισσότερους αγώνες φέτος είναι το τελευταίο σε καθαρό ρυθμό. Ωστόσο, στις κατατακτήριες, ο Ricciardo εκτινάχθηκε στην 4η θέση στο Q1 και την 5η στο Q2.
Και στις δύο περιστάσεις, ο Αυστραλός πήρε μια χείρα βοηθείας από τον teammate του, Yuki Tsunoda. Ο Ιάπωνας, που αναμένεται να εκκινήσει από το pitlane τον σημερινό αγώνα, έδωσε αρκετά καλό slipstream στον Ricciardo, γεγονός που σίγουρα συνεισέφερε στους χρόνους του.
Ωστόσο, χωρίς τον Tsunoda, αυτή τη φορά στο Q3, ο Honey Badger δεν είχε κανένα πρόβλημα να αναπαράγει ξανά έναν τόσο καλό γύρο. Η τελική θέση που κατέλαβε ήταν η 4η, χωρίζοντας μάλιστα στη μέση τις δύο Red Bull των Max Verstappen και Sergio Perez.
Μιλώντας στο Sky F1 μετά τη χθεσινή δράση, ο Ricciardo εξήγησε πως ξεκίνησε το τριήμερο με ένα ελαφρώς διαφορετικό στήσιμο στο μονοθέσιό του, με το οποίο άμεσα ένιωσε πολύ άνετος.
Αυτό, σε συνδυασμό με μια “χείρα βοηθείας” που έλαβε ο Αυστραλός, θεωρεί πως τον βοήθησαν να ξαναβρεί την αυτοπεποίθησή του.
“Γνωρίζω πως δεν έχω καταφέρει πολλά φέτος από πλευράς αγώνα, όμως νιώθω αρκετά όπως ο παλιός μου εαυτός”, ξεκίνησε το σχόλιό του ο Ricciardo.
“Και νιώθω πως μπορώ να τα πάω καλά. Πολλά πράγματα έγιναν σωστά και αυτό μου ανέβασε την αυτοπεποίθηση”.
“Ακόμα και στο FP3 το πρωί, ήμουν 9ος και δεν με ικανοποιούσε καθόλου ο γύρος αυτός. Αντί όμως να με εκνευρίσει αυτό, μου έδωσε σιγουριά ερχόμενος στις κατατακτήριες πως μπορώ να καθαρίσω τον γύρο μου και να μπούμε για τα καλά στους πρώτους 10”.
Ο Ricciardo δήλωσε πως ευθύς εξ’ αρχής ένιωσε θετικά στο Μεξικό, μετά από ένα GP στις ΗΠΑ αρκετά δύσκολο και μίζερο όπως το περιέγραψε ο ίδιος.
“Ειλικρινά, δεν το λέω αυτό λόγω του αποτελέσματος, όμως ήδη από το βράδυ της Κυριακής στο Austin, απλά ανυπομονούσα για τις δοκιμές της Παρασκευής στο Μεξικό”, εξήγησε ο Αυστραλός.
“Ήθελα να μπω ξανά πίσω στο μονοθέσιο και ένιωθα πως είχαμε πράγματα που μπορούσαμε να εκμεταλλευτούμε μπροστά μας. Και επίσης υπήρχαν κάποια ζητήματα με το στήσιμο που γνωρίζαμε πως θα μπορούσαμε να δοκιμάσουμε αυτό το τριήμερο, έχοντας πιο συμβατικό format (χωρίς Sprint αγώνα) καθώς και κάποια πράγματα που ξεκάθαρα ήθελα να δοκιμάσω και είχα σιγουριά σε αυτά”.
“Ναι λοιπόν, από τον πρώτο γύρο της Παρασκευής, πραγματικά ένιωσα σίγουρος. Και η 4η θέση ίσως είναι λίγο πιο ψηλά απ’ όσο θα περιμέναμε, όμως μπαίνοντας στις κατατακτήριες δεν μας απασχολούσε το εάν θα μπούμε στο Q3 αλλά το πόσο ψηλά μπορούμε να πλασαριστούμε σε αυτό”.
“Θεωρώ πως, ως ομάδα, είχαμε σίγουρα αυτοπεποίθηση. Αλλά εκτιμούσα πως, με έναν τέλειο γύρο θα ήμασταν 6οι, 7οι, όχι τόσο 4οι. Πολύ καλά λοιπόν”.
ICYMI: your second row for tomorrow’s race 😁#MexicoGP pic.twitter.com/RRM5rq8mnd
— Scuderia AlphaTauri (@AlphaTauriF1) October 28, 2023
Αναπολώντας το Q3 του, ο οδηγός της AlphaTauri αποκάλυψε πως η ουσία βρισκόταν στο να γίνει ένας καθαρός γύρος.
“Είναι μια μοναδική πίστα που τρέχουμε με μέγιστα επίπεδα κάθετης δύναμης”, συνέχισε να σχολιάζει ο Ricciardo. “Όμως, λόγω του υψομέτρου, είναι με πίστα με ελάχιστη πρόσφυση”.
“Είναι μια από τις πίστες που ποτέ δεν θα καταφέρεις να πετύχεις τον καθαρό γύρο, επειδή τότε απλά δεν θα είσαι αρκετά γρήγορος. Είναι όμως και πίστα που δεν έχει την πολυτέλεια να το πιέσεις υπέρ του δέοντος, είναι πολύ εύκολο ο γύρος σου να εξελιχτεί άσχημα και να χάσεις τον χρόνο που θες”.
“Θέλει απλά πολύ ακρίβεια και φινέτσα και πάντα θεωρείς πως κάτι θα μπορούσες να είχες κάνει καλύτερα. Τη στιγμή, όμως, που προσπαθείς, καταλήγεις να γλιστράς και να χάνεις λίγο χρόνο εδώ κι εκεί”.
Θα καταφέρει άραγε ο Ricciardo να παραμείνει τόσο ψηλά και στον αγώνα, έχοντας πίσω του να αντιπαλέψει με μονοθέσια σταθερά ταχύτερα, όπως αυτά των Red Bull, Mercedes και McLaren; Οι απαντήσεις στις 22:00, όταν και θα σβήσουν τα 5 κόκκινα φώτα του GP του Μεξικό.
Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα, μόνο στο F1fan.gr!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!