Η Δεύτερη Δοκιμαστική Περίοδος ξεκίνησε με μία ουρά οδηγών στην άκρη του Pit Lane να περιμένει να βγει στην πίστα. Οι οδηγοί της Mercedes, Hamilton και Russell, έχουν επιλέξει την «πρωτότυπη» μεσαία σύνθεση, ενώ οι Magnussen, Perez kαι Norris έχουν την μεσαία σύνθεση ελαστικών που χρησιμοποιείται φέτος.
Οι Tsunoda και Lawson επέλεξαν την σκληρή σύνθεση ελαστικών, ενώ στην πίστα και ειδικά στο τελευταίο sector δημιουργήθηκε αρκετή κίνηση, καθώς οι οδηγοί προσπαθούν να κάνουν τις γρήγορες προσπάθειες τους.
Ο Verstappen, στην πρώτη του γρήγορη προσπάθεια, πετυχαίνει τον ταχύτερο γύρο στα 1.13,377 και είναι κατά 1,6 δευτερόλεπτα γρηγορότερος από τον ομόσταυλό του Sergio Perez.
Ο Norris ανεβαίνει δεύτερος, 0,747 δευτερόλεπτα πίσω από τον Ολλανδό, χρησιμοποιώντας την μεσαία σύνθεση ελαστικών έναντι της μαλακής του πρωτοπόρου. Λίγο αργότερα, την δεύτερη θέση παίρνει ο Sainz με τα μαλακά ελαστικά.
Ο Bottas μπλοκάρει και καταλήγει στο γρασίδι, ωστόσο αυτό το συμβάν δεν του προκάλεσε ιδιαίτερο πρόβλημα.
Εν συνεχεία, οι οδηγοί αρχίζουν να βάζουν την μαλακή σύνθεση ελαστικών για τις γρήγορες προσπάθειες τους.
Πρώτοι είναι οι οδηγοί της Mercedes, με τον Russell αν κάνει την τρίτη ταχύτερη προσπάθεια και τον Hamilton την έκτη, με τον τελευταίο «να χάνει χρόνο» συγκριτικά με τον ομόσταυλό του στο μεσαίο κομμάτι της πίστας.
Ο Norris κάνει τον ταχύτερο γύρο με 1.31,152 μόλις 0,225 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον Verstappen. Ο Albon περνάει τις Mercedes και πάει τρίτος.
Ακολουθεί η γρήγορη προσπάθεια του Leclerc, ο οποίος πετυχαίνει χρόνο 1.31,008 και είναι ο ταχύτερος. O Perez βρίσκεται στην έκτη θέση, επτά δέκατα πίσω από τον πρωτοπόρο Μονεγάσκο.
Ο Verstappen βάζει το δεύτερο σετ μαλακών ελαστικών του και τερματίζει πρώτος με χρόνο κάτω του 1.31 και συγκεκριμένα 1.30,688.
O Hamilton βάζει και αυτός δεύτερο σετ μαλακών ελαστικών προκειμένου να κάνει μία δεύτερη γρήγορη προσπάθεια, καθώς βρίσκεται στην 19η θέση. Ο Βρετανός, ωστόσο, καταφέρνει να φτάσει μόλις στην 14η θέση.
Οι οδηγοί, μετά τις γρήγορες προσπάθειες τους, αρχίζουν να βάζουν είτε φρέσκα είτε χρησιμοποιημένα ελαστικά και να κάνουν προσομοιώσεις αγώνα.
Ο Zhou επιστρέφει στα pits, καθώς το μονοθέσιο του αντιμετωπίζει διαρροή στο υδραυλικό σύστημά του.
Με δύο λεπτά να απομένουν για τη λήξη της Δεύτερης Δοκιμαστικής Περιόδου, ο Gasly βρίσκεται στην μπαριέρα μετά από μπλοκάρισμα στα ελαστικά του.
🚩 RED FLAG 🚩
Pierre Gasly runs wide at Degner 2 and crumples his Alpine against the wall
The session will not be resumed #JapaneseGP #F1 pic.twitter.com/WVS5JCTn1R
— Formula 1 (@F1) September 22, 2023
Έτσι, η περίοδος μπαίνει σε καθεστώς κόκκινης σημαίας και η δράση της Formula 1 για την Παρασκευή λαμβάνει πρόωρο τέλος.
Η τελική κατάταξη στην Δεύτερη Δοκιμαστικής Περίοδο διαμορφώθηκε ως εξής:
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!