Ο Max Verstappen αποδέχτηκε πως η νίκη είναι αρκετά μακριά από τα χέρια του στη Marina Bay σήμερα, με τον ρεκόρ των 10 σερί νικών να δείχνει πως οδεύει προς το τέλος του.
Η Red Bull δυσκολευόταν όλο το τριήμερο να βρει ρυθμό στη Marina Bay, έχοντας μια RB19 δύστροπη στις μοναδικές συνθήκες που συνθέτει η πίστα, με το πίσω μέρος να υποφέρει από μεγάλη ανισορροπία και υπερστροφή.
Αυτή η δυσκολία μετουσιώθηκε σε δύσκολες κατατακτήριες χθες και για τις δύο Red Bull, με τον Verstappen να κατατάσσεται 11ος και τον Sergio Perez 13ος.
Μιλώντας στο radio στους μηχανικούς του, καθ’ οδόν προς τα pits μετά και το τέλος του Q2, ο Verstappen χαρακτήρισε τη δυσκολία του να οδηγήσει το μονοθέσιο “σοκαριστική”.
Ύστερα, ο Ολλανδός αντιμετώπισε και τους αγωνοδίκες, όντας υπό εξέταση για τρεις περιπτώσεις παρεμπόδισης. Εν τέλει, τη γλίτωσε με 2 συστάσεις και καμία ποινή θέσεων για το grid.
Ο Verstappen ξεκαθάρισε στα media πως από την 11η θέση που ξεκινά σήμερα, η νίκη είναι αρκετά μακριά.
“Μπορείτε να το ξεχάσετε αυτό”, δήλωσε ο Ολλανδός όταν ρωτήθηκε για το εάν θα μπορούσε να παλέψει για τη νίκη σήμερα. “Δεν μπορείς να προσπεράσεις. Σε άλλους αγώνες, όπως πιθανώς το Spa, μπορείς να εκκινήσεις τελευταίος και να τερματίσεις πρώτος”.
“Εδώ, θα πρέπει να είσαι 2 με 3 δευτερόλεπτα ταχύτερος στον γύρο για να έχεις τη δυνατότητα να περάσεις. Έτσι έχουν τα πράγματα σε μια πίστα πόλης”.
Ο Verstappen παραδέχτηκε πως το πιο σημαντικό της υπόθεσης είναι η ομάδα του να κατανοήσει το γιατί δυσκολεύτηκαν τόσο στη Σιγκαπούρη να βρουν ισορροπία, ενώ δεν τον απασχολεί το ρεκόρ των νικών που ενδέχεται να σπάσει σήμερα.
“Γνώριζα πως θα υπήρχε μια ημέρα που δεν θα κερδίζαμε”, συνέχισε ο πρωταθλητής. “Αλλά και πάλι, μέχρι στιγμής, είχαμε ένα πολύ καλό σερί”.
“Θα προτιμούσα μια σεζόν που κερδίζουμε τόσο συχνά και απλά έχουμε ένα πραγματικά κακό τριήμερο από το αντίθετο, δηλαδή να μην χτυπάμε το πρωτάθλημα και να κερδίσουμε εδώ (στη Σιγκαπούρη)”.
“Ήδη η αίσθηση από τον προσομοιωτή δεν ήταν καλή, το στήσιμο του μονοθεσίου για την πίστα αυτή ήταν δύσκολο. Ύστερα, κάναμε προσομοίωση για τη Suzuka και ξανά το μονοθέσιο ήταν απίστευτο, όπως στους περισσότερους αγώνες”.
Ο Verstappen παραδέχτηκε πως μια αλλαγή που έκανε με την ομάδα του ενόψει των κατατακτηρίων, οδήγησε το μονοθέσιο προς τη λάθος κατεύθυνση.
“Θεωρώ πως το πρωί, αν και το FP3 ήταν καλύτερο, κάναμε κάποια καλά βήματα βελτίωσης. Φυσικά, εξακολουθούσαμε να μη βρισκόμαστε εκεί που θα θέλαμε. Αλλά έδειχνε πως κάτι έχουμε βρει”.
“Ύστερα, προχωρήσαμε σε κάποιες ακόμα αλλαγές, τις οποίες θεωρήσαμε πως θα δεχόταν το στήσιμο του μονοθεσίου. Έπειτα, ξεκινήσαμε τις κατατακτήριες και το πρώτο μεγάλο πρόβλημα που είχα ήταν πως δεν μπορούσα να φρενάρω αργά και έντονα επειδή θα βύθιζα το μονοθέσιο και αυτό θα αφαιρούσε το φορτίο από τα εμπρός ελαστικά”.
“Σε μια πίστα πόλης, αυτό είναι πολύ σημαντικό, το να είσαι σίγουρος για τα φρεναρίσματά σου και να μπαίνεις με επιθετικότητα στις στροφές. Δεν μπορούσα να το κάνω αυτό”.
Looking to put Saturday’s Qualifying behind us at the #SingaporeGP 🇸🇬
Reaction from Max, Checo and Christian 👇
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) September 17, 2023
“Πέρα απ’ αυτό, όλο το τριήμερο δυσκολευόμασταν και στις αργές καμπές. Δεν είχα καθόλου αίσθηση και στήριξη από το πίσω μέρος. Συνέχιζα λοιπόν να έχω μικρά γλιστρήματα. Στον τελευταίο γύρο μου (στο Q2) είχα ένα μεγάλο στη Στροφή 3. Όταν συμβαίνει αυτό, τότε δε μπορείς να κάνεις τον χρόνο που θες”.
“Ξεκάθαρα, απλά δεν κατανοήσαμε το πρόβλημα. Εναλλακτικά, δεν κάνεις τέτοιες αλλαγές και χειροτερεύουν τα πράγματα. Έτσι, απλά δεν αντιληφθήκαμε σωστά το μονοθέσιο αυτό το Σαββατοκύριακο, στη συγκεκριμένη πίστα”.
Μέχρι που θα μπορέσουν να φτάσουν οι δύο Κόκκινοι Ταύροι σήμερα; Οι απαντήσεις στις 15:00 Ώρα Ελλάδος, όταν και τα πέντε κόκκινα φώτα για το Grand Prix της Σιγκαπούρης θα σβήσουν.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!