Ferrari has entered the chat! Ένας εξαιρετικός γύρος του Sainz κι ένα λάθος του Leclerc διαμόρφωσαν το 1-2 για τη Scuderia τη στιγμή που η Red Bull παρουσιάζει ένα πολύ νευρικό setup μέχρι στιγμής.
Ο poleman της Monza χτύπησε με 1m32.120s για να κορυφώσει τη συνεδρία εν μέσω του stint με μαλακά ελαστικά, κι άντεξε την πολιορκία από τον Leclerc παρά τον κατώτερο πρώτο και δεύτερο τομέα του Sainz.
Έχοντας οριστεί την ίδια ώρα της ημέρας με τις κατατακτήριες και τον αγώνα, το FP2 θεωρήθηκε η μοναδική αντιπροσωπευτική συνεδρία δοκιμών καθώς η πίστα είχε κρυώσει κάτω από τον νυχτερινό ουρανό.
Ο Leclerc έθεσε το ρυθμό στη μεσαία σύνθεση με την τελευταία του βόλτα με τα ελαστικά με κίτρινο σιρίτη, ανατρέποντας το πλεονέκτημα του Sainz στην κορυφή κατά περίπου ένα τέταρτο του δευτερολέπτου, καθώς ο Ισπανός είχε σε μεγάλο βαθμό την κορυφή των ταμπλό χρονομέτρησης στις πρώτες φάσεις της συνεδρίας.
Ο Sainz είχε προηγουμένως επισκιάσει τον για λίγο πρωτοπόρο Fernando Alonso με ένα 1m33.303s, το οποίο είχε μειώσει σε 1m33.213s στην επόμενη γρήγορη του προσπάθεια, αλλά ο Leclerc ήταν ο πρώτος κάτω από το 1m33s με το 1m32.974s του.
Αυτό προηγήθηκε ενός μικρού διαλείμματος πριν οι οδηγοί επιστρέψουν στην πίστα στη μαλακή σύνθεση για να προσομοιώσουν τις κατάλληλες διαδρομές τους καθώς οι συνθήκες της πίστας ψύχονταν περαιτέρω.
Ο Sainz ήταν μπροστά από τον Leclerc και έπρεπε να αντέξει το ζεύγος των πρώτων τομέων του να σκιάζεται στενά από τον Μονεγάσκο, αλλά έθεσε το σημείο αναφοράς για ένα 1m32.120s ανεξάρτητα από αυτό.
Στη συνέχεια, ο Leclerc έχασε λίγο τον έλεγχο στις στροφές 18 και 19 και βγήκε πάνω από το κράσπεδο λίγες στιγμές πριν περάσει τη γραμμή εκκίνησης-τερματισμού, κάτι που του κόστισε το μικρό περιθώριο που είχε δημιουργήσει και τον άφησε να υπολείπεται κατά 0,018 δευτερόλεπτα.
Οι Ferrari έκαναν δεύτερο γύρο στα μαλακά, αλλά κανένας οδηγός δεν βελτιώθηκε και οι χρόνοι τους παρέμειναν στην κορυφή των ταμπλό χρονισμού για το υπόλοιπο της συνεδρίας.
Ο George Russell έφτασε πιο κοντά τους 0,235 δευτ. μακριά από τον ρυθμό, παρά τις όποιες δύσκολες στιγμές στο τιμόνι της W14 του. Η προσπάθειά του έδιωξε τον Alonso από τους τρεις πρώτους, καθώς ο δύο φορές πρωταθλητής έπρεπε να είναι ικανοποιημένος με την τέταρτη στη γενική σειρά θέση.
Ο τέσσερις φορές νικητής του Grand Prix της Σιγκαπούρης, Lewis Hamilton, ήταν πέμπτος ταχύτερος έναντι του Lando Norris της McLaren, ο οποίος ήταν πλήρως εξοπλισμένος με το τελευταίο πακέτο αναβαθμίσεων της ομάδας του Woking.
Εν τω μεταξύ, οι Red Bulls δεν μπόρεσαν να βρουν κανένα ουσιαστικό ρυθμό και ταλαιπωρήθηκαν ιδιαίτερα με ένα παράξενο και δυσλειτουργικό πίσω μέρος. Σε μια από τις πρώτες διαδρομές του με το μεσαίο ελαστικό, ο Verstappen δεν μπόρεσε να κάνει το RB19 του να χτυπήσει την κορυφή της στροφής 13 και μετά έφυγε αρκετά εκτός στην έξοδο πιέζοντας τα πίσω ελαστικά του.
Ο ομόσταυλος του Sergio Perez αγωνίστηκε επίσης με ένα νευρικό αυτοκίνητο και παραπονέθηκε ότι “σε κάθε ζώνη φρεναρίσματος, αισθάνομαι ότι θα τρακάρω”, αλλά παρ’ όλα αυτά ξεπέρασε τον κορυφαίο στο πρωτάθλημα.
Το σκανδιναβικό δίδυμο Kevin Magnussen και Valtteri Bottas συμπλήρωσαν το top 10, με τον Φινλανδό να γίνεται σάντουιτς ανάμεσα στις Haas καθώς ο Nico Hulkenberg κατέλαβε την 11η θέση στη γενική.
Ο Alex Albon έχοντας πραγματοποιήσει τον ταχύτερο γύρο του στο σκληρό ελαστικό, δεν κατάφερε κάτι περισσότερο καθώς ένα ζήτημα της μονάδας ισχύος εξασφάλισε ότι ο γεννημένος στο Λονδίνο Ταϊλανδός δεν θα μπορούσε να ορίσει αντιπροσωπευτική προσομοίωση κατατακτήριων στα μαλακά.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!