Αν και ο ρυθμός του i20 N στο χώμα είναι βελτιωμένος, ο Cyril Abiteboul νιώθει πως υπάρχει αρκετή ακόμα δουλειά για την ομάδα του προκειμένου να ανταγωνίζεται στα ίσα την Toyota.
7 από 9 φετινά event στο WRC πήγαν στο στρατόπεδο της Toyota, με τα άλλα δύο να μοιράζονται σε Hyundai και M-Sport. Αυτή τη στιγμή, η ιαπωνική ομάδα προηγείται κατά 67 βαθμών της κορεάτικης στους Κατασκευαστές, έχοντας σαφές πλεονέκτημα για την κατάκτηση ακόμα ενός τίτλου.
Το i20 N, ωστόσο, απέδωσε καλύτερα από τα αναμενόμενα στους τελευταίους δύο αγώνες σε Εσθονία και Φινλανδία (κοινός παρονομαστής το χώμα), σε μέρη που παραδοσιακά η Toyota σάρωνε, με τον Thierry Neuville να πετυχαίνει το πρώτο του βάθρο στη Φινλανδία (2ος) αλλά και την ίδια θέση στην Εσθονία, ενώ εκεί ο Esapekka Lappi κατέλαβε το τρίτο σκαλί του βάθρου.
Στη Φινλανδία παρ’ ολίγον η Hyundai να είχε ακόμα ένα διπλό βάθρο, μιας και Katsuta και Suninen είχαν μάχη ρόδα με ρόδα για το ποιος θα συνοδέψει τους Evans και Neuville, ωστόσο ο rookie Φινλανδός έχασε για μόλις 4,3 δευτερόλεπτα το πρώτο του βάθρο στην κορυφαία κατηγορία του WRC.
#WRC 🇫🇮 @TeemuSuninenRac is on the limit and pushing for 3rd 💪🏼#HMSGOfficial #ForCraig #RallyFinland pic.twitter.com/WevwgyflJj
— Hyundai Motorsport (@HMSGOfficial) August 6, 2023
Όπως και να ‘χει όμως, η Toyota αποδείχτηκε πιο γρήγορη ξανά, με τις νίκες στα δύο αυτά event να καταλήγουν στους Rovanpera και Evans. Εξ’ ου και η άποψη του Abiteboul πως υπάρχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης ενόψει.
“Αν και το αποτέλεσμα αυτό (στη Φινλανδία) είναι δυνατό και θετικό για το πρωτάθλημα, βλέπουμε πως εξακολουθούμε να υστερούμε και χρειάζεται να κάνουμε ενέργειες, όπως κάναμε και προσφάτως, εάν θέλουμε να διεκδικούμε σταθερά τη νίκη απέναντι στην Toyota”, σχολίασε ο Γάλλος.
“Ο Teemu είχε κάποιες καλές στιγμές μέσα στο Σαββατοκύριακο. Υπάρχει λίγη απογοήτευση που δεν κατάφερε να ανέβει στο βάθρο, αλλά όταν αυτό συμβαίνει μόλις στο δεύτερο rally σου, τότε πρόκειται για σημάδι των από κοινού φιλοδοξιών που έχουμε”.
“Ξέρουμε πως αυτά τα γρήγορα rally δεν επιδεικνύουν τα δυνατά σημεία του αγωνιστικού μας, αλλά γίνεται δουλειά στο παρασκήνιο, στο εργοστάσιο, ώστε να μπορέσουμε να βελτιώσουμε το αυτοκίνητο, να δείξουμε σταθερότητα και αξιοπιστία. Θα ήθελα, άρα, να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους”.
#WRC 🇫🇮 Podium Celebrations 👏🏼 2nd overall for @thierryneuville & @MWydaeghe 🥈🏆#HMSGOfficial #ForCraig #RallyFinland pic.twitter.com/fZo4kCWufz
— Hyundai Motorsport (@HMSGOfficial) August 6, 2023
Ο Neuville, από την πλευρά του, δήλωσε στο DirtFish πως τα Toyota είναι “πιο δυνατά και πολύ δύσκολο να τους κερδίσουμε, για να είμαι ειλικρινής”, όμως πρόσθετε πως η πρόσφατη βελτίωση του ρυθμού της ομάδας του, καθώς και οι αλλαγές στην εσωτερική δομή της, με αιχμή του δόρατος την πρόσληψη του Francois-Xavier Demaison τον Ιούλιο ως τεχνικού διευθυντή, αποτελούν πηγή μεγάλου κινήτρου για τη συνέχεια.
“Η ομάδα έχει αρκετό κίνητρο, ξεκάθαρα”, σχολίασε ο Neuville.
“Έχουμε κάποια νέα σημαντικά πρόσωπα σε σημαντικές θέσεις επίσης. Η αναδόμηση συνεχίζεται και μπορούμε να δούμε μια θετική τάση στα αποτελέσματα, αυτό μας δίνει σίγουρα πολύ κίνητρο, καθώς βλέπουμε πως βελτιωνόμαστε, ειδικά σε rally όπως εδώ (Φινλανδία), που παραδοσιακά ήταν δύσκολα για εμάς”.
“Είναι ωραίο το θέαμα αυτό”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!