Την άνοδο των εξόδων που αφορούν το Grand Prix του Las Vegas παραδέχτηκε η Liberty Media, με τους εκπροσώπους της εταιρείας πάντως να εξακολουθούν να μιλούν για μια επιτυχημένη οικονομικά διοργάνωση.
Ο αγώνας, που βρίσκεται για πρώτη φορά φέτος στο καλεντάρι, είναι επίσης ο πρώτος που προωθείται και διοργανώνεται από την ίδια τη Liberty και τη Formula 1, που έχουν την υποστήριξη των δημοτικών αρχών αλλά και των οργανώσεων καζίνο.
Σε πρώτη φάση, η Liberty είχε αγοράσει χώρο για μόνιμα pits και paddock, δουλειά που πρέπει να ολοκληρωθεί σύντομα, με το Grand Prix να αναμένεται τον Νοέμβριο.
Μαζί με αυτό, η εταιρεία χρειάστηκε να πληρώσει για την εκ νέου ασφαλτόστρωση και συντήρηση των δρόμων που θα χρησιμοποιήσει η πίστα, χωρίς αυτό να αποτελεί καν το όριο στα έξοδά τους.
Ο διευθύνων σύμβουλος Greg Maffei φυσικά κάνει λόγο για αμετάβλητες προβλέψεις.
«Μπορώ να πω με ικανοποίηση ότι οι προετοιμασίες είναι εντός προγράμματος. Παρά τις αυξημένες κοστολογικές πιέσεις, δεν αναμένουμε μεταβολή στις υποθέσεις εσόδων και κέρδους που είχαμε αναφερθεί νωρίτερα. Αυξάνουμε τους υπολογισμούς για επένδυση κεφαλαίου στο κτίριο του paddock και τις δουλειές στην πίστα.»
Από την πλευρά του, ο οικονομικός σύμβουλος Brian Wilding επιβεβαίωσε ότι το κόστος έχει ξεπεράσει τα αρχικά πλάνα, χωρίς πάντως να πει κατά πόσο.
«Το κτίριο του paddock έχει τώρα ολοκληρωθεί κατά 85%. Περιμένουμε να ξοδέψουμε κεφάλαιο σχετικά με το Las Vegas για τη δομή το paddock και για την πίστα ύψους κοντά στα $400 εκατομμύρια, από τα οποία περίπου $155 εκατομμύρια πληρώθηκαν στο πρώτο μισό της χρονιάς,» δήλωσε ο Wilding.
«Η ομάδα μας έχει διαχειριστεί αυτό το εγχείρημα σε συμπιεσμένο χρονοδιάγραμμα και ένα πληθωριστκό περιβάλλον. Πολλές από τις αυξήσεις στο κόστος σχετίζονται με έξοδα σχετικά με την πίστα που έγιναν προκειμένου να ανταποκριθούμε στις ανησυχίες της τοπικής κοινότητας, όπως το να ελαχιστοποιήσουμε την ενόχληση για τις επιχειρήσεις κατά μήκος του Strip,» συνέχισε.
«Έχουμε επίσης επενδύσει σε ενίσχυση τις ασφάλειας και έξοδα επιβεβαίωσης της ποιότητας της εμπειρίας για τους θεατές, με δομικές αλλαγές για να βελτιώσουμε το οπτικό πεδίο. Δουλεύουμε στενά με τους τοπικούς μας συνεργάτες στο Las Vegas και η ταχύτητα και αποδοτικότητα με τις οποίες έχουμε ολοκληρώσει αυτό το εγχείρημα είναι απόδειξη αυτής της σχέσης.»
Η Renee Wilm, διευθύνουσα σύμβουλος του αγώνα, έδωσε μερικές περαιτέρω λεπτομέρειες γύρω από τα επιπλέον θέματα που προέκυψαν.
«Βρεθήκαμε απέναντι σε κάποιες προκλήσεις όταν ρίχναμε την άσφαλτο, καλώδια κάτω από το έδαφος με οποία έπρεπε να ασχοληθούμε, σύρματα που έπρεπε να μετακινηθούν,» εξήγησε.
«Πολλά από αυτά έγιναν βάσει παρακλήσεων και, ειλικρινά, απαιτήσεων των τοπικών μετόχων, καθώς ξεκινήσαμε αυτήν τη διαδικασία προετοιμασίας της πίστας για πρακτική χρήση. Συναντήσαμε επίσης μερικές ακόμα παρακλήσεις από τοπικούς μετόχους όπως οι ιδιοκτησίες των καζίνο, για την ασφάλεια και για το άνοιγμα και κλείσιμο της πίστας. Οπότε αυτό οδήγησε σε επιπλέον αναγκαίο εξοπλισμό αλλά και περισσότερη δουλειά στο δρόμο,» πρόσθεσε η Wilm.
«’Οσον αφορά το κτίριο του paddock, χτίζεται αστραπιαία σε περιβάλλον πληθωρισμού. Οπότε, όπως μπορείτε να φανταστείτε, υπάρχουν μερικά επιπλέον έξοδα από αυτήν την άποψη.»
Αν μη τι άλλο πάντως, με τις εξωφρενικές τιμές των εισιτηρίων για το Grand Prix του Las Vegas και πρακτικές όπως η πώληση εισιτηρίων χωρίς καν θέα στην πίστα που είχε προταθεί νωρίτερα φέτος, δεν είναι περίεργο που η Liberty Media δε δείχνει να ανησυχεί για την οικονομική επιτυχία του αγώνα. Τουλάχιστον για αρχή.
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!