Το επόμενο σετ κανονισμών στη F1 θα έχει σκοπό να βάλει δύσκολα στη Red Bull, σε μια προσπάθεια ανάσχεσης της κυριαρχίας της, τουλάχιστον σύμφωνα με τον Richard Bradley, νικητή στις 24h του Le Mans.
Το 2023, η Red Bull έχει σαρώσει τα πάντα, με τους δύο της οδηγούς να έχουν κερδίσει σε κάθε Grand Prix και Sprint, και το σερί τους να φαντάζει σχετικά απίθανο να σπάσει μέχρι το τέλος της σεζόν.
Το μονοπώλιο αυτό έχει αφήσει πολύ κόσμο να αναρωτιέται για το εάν η εποχή κυριαρχίας των Κόκκινων Ταύρων θα φτάσει σύντομα στο τέλος της ή θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τους κανονισμούς του 2026 το νωρίτερο, πριν να δούμε κάποια άλλη ομάδα να ανεβαίνει στην κορυφή.
Αν και οι αλλαγές του 2026 αφορούν κινητήρες, και δεν θα είναι το ίδιο ριζικοί με αυτούς του 2022, ο Bradley ανέφερε πως τόσο η F1 όσο και η FIA θα κάνουν ό,τι περνά από το χέρι τους προκειμένου να δυσκολέψουν τη Red Bull και να εξισορροπήσουν το παιχνίδι και για τους υπολοίπους.
“Ο τρόπος των FOM και FIA είναι πως πάντα σχεδιάζουν κύκλους κανονισμών οι οποίοι εστιάζουν στο πώς θα δυσκολέψουν την ομάδα που κάθε φορά είναι πρώτη”, δήλωσε στο On Track GP podcast ο Bradley. “Κυριολεκτικά θέλουν να ρίξουν την ομάδα”.
“Το έχουμε δει να ξανασυμβαίνει στην ιστορία του θεσμού. Το έκαναν με τη Williams όταν ξεφορτώθηκαν τις ενεργητικές αναρτήσεις και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Το έκαναν με τη Ferrari και απ’ το πουθενά η Renault κυριάρχησε και τότε ο Fernando Alonso κέρδισε τα πρωταθλήματά του”.
“Θα μπορούσε να πει κάποιος πως θα στοχεύσουν πλέον τη Red Bull. Θα βρουν τί είναι αυτό που κάνει αδύναμη την ομάδα και θα προσπαθήσουν να το εκμεταλλευτούν. Θα έρθει, λοιπόν, μια στιγμή στον κύκλο που η Red Bull θα χάνει και κάποιος άλλος κατασκευαστής θα ανέβει στην κορυφή. Θεωρώ πως τότε θα πρέπει να γίνει μια ουσιαστικά επαναξιολόγηση της κατάστασης”.
Greg is all of us up on the podium 🥹🏆 pic.twitter.com/TZWpOPPDKX
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) August 3, 2023
Μπορεί οι νέοι κανονισμοί να απέχουν σχεδόν τρία χρόνια, αλλά ήδη έχουν υπάρξει φωνές που έχουν εγείρει ανησυχίες σχετικά με την αξία και την ουσία αυτών. Ένας απ’ αυτούς είναι και ο Christian Horner, που πρόσφατα τόνισε πως θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή από τους συνθέτες των κανονισμών, ώστε να μην καταλήξει το άθλημα σε μονοθέσια “Frankenstein”, με τεράστιες μπαταρίες.
Ο Bradley από την πλευρά του πιστεύει πως ένας από τους λόγους που εκφράζει τόσο ανοιχτά τις ανησυχίες του ο επικεφαλής της Red Bull είναι πως γνωρίζει πως η χάραξη των κανονισμών αυτών στοχεύει τη δική του ομάδα πρωτίστως.
“Θεωρώ πως θα έρθει (η πτώση της Red Bull), θα πρέπει απλά να φανούμε υπομονετικοί. Όπως έχουμε ξαναδεί μέσα στα χρόνια, η Formula 1 χαρακτηρίζεται από περιόδους κυριαρχίας”.
“Οι νομοθέτες αρέσκονται στο να στοχεύουν την εκάστοτε κυρίαρχη ομάδα, έτσι το επόμενο σετ κανονισμών θα έχει όλα όσα μπορούν να φέρουν προκειμένου να πλήξουν τη Red Bull. Γι’ αυτό και μάλλον ο Christian Horner εκφράζει τόσο έντονα τις ανησυχίες του γι’ αυτούς”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!