Ο επικεφαλής της ομάδας της Ferrari, Frederic Vasseur, αποκάλυψε ότι ήλπιζε σε μια κόκκινη σημαία πριν επιλέξει να αποσύρει τον Carlos Sainz από το Grand Prix του Βελγίου της Κυριακής.
Ο Sainz, ο οποίος ξεκίνησε τέταρτος, στόχευε να περάσει μπροστά από τον Lewis Hamilton στη στροφή 1 στον πρώτο γύρο, όταν η McLaren του Oscar Piastri τοποθέτησε το αυτοκίνητό του στο εσωτερικό της Ferrari.
Ο Piastri κατέληξε να βρει τον εσωτερικό τοίχο στη φουρκέτα La Source, ως αποτέλεσμα το τέλος του αγώνα για τον Αυστραλό άλλα και σοβαρή ζημιά στο αμάξωμα του αυτοκινήτου του Sainz.
Ενώ ο Sainz μπόρεσε να συνεχίσει έπειτα από το γεγονός του πρώτου γύρου, ο Ισπανός πάλευε για ρυθμό και έχασε θέσεις γρήγορα μέχρι που η Ferrari τελικά τον απέσυρε στον 23ο γύρο.
Ο Vasseur ισχυρίζεται ότι η ζημιά κόστισε στον Sainz «πολύ», αλλά ο Γάλλος λέει ότι η Ferrari ήταν απρόθυμη να τον αποσύρει νωρίτερα λόγω της πιθανότητας να εμφανιστεί μια κόκκινη σημαία όταν έφτασε η βροχόπτωση στη μέση του αγώνα.
«Στο χρόνο γύρου όχι γιατί είναι αρκετά δύσκολο γιατί χάνεις κάθετη δύναμη», ανέφερε σχετικά με την εκτιμώμενη απώλεια χρόνου από τη ζημιά. «Αλλά δεν είναι μόνο η κάθετη δύναμη, είναι και η ισορροπία του μονοθέσιου».
«Δεν κάναμε ποτέ τον υπολογισμό ενός πιθανού χρόνου γύρου με x πόντους και x σημεία ισορροπίας, αλλά ήταν πολύ. Απλώς περιμέναμε μια κόκκινη σημαία σε ένα στάδιο για να μπορέσουμε να το φτιάξουμε, αλλά όταν η βροχή ήρθε χωρίς την κόκκινη σημαία, αποφασίσαμε να εγκαταλείψουμε».
Μετά από αρκετές δυσκολίες στα δύο προηγούμενα grand prix, η Ferrari επέστρεψε με μία καλή εμφάνιση στην πίστα Spa-Francorchamps καθώς ο Charles Leclerc εξασφάλισε το τρίτο βάθρο της ομάδας στη χρονιά.
Πριν τον αγώνα είχαν προηγηθεί δύο ενθαρρυντικές μέρες όπου το αυτοκίνητο SF-23 της ιταλικής εταιρείας απέδωσε αρκετά ανταγωνιστικά σε μια σειρά συνθηκών.
Αν και ο Vasseur αποδέχεται ότι όλες οι ομάδες πίσω από τη Red Bull χωρίζονται από μικρές διαφορές, ο επικεφαλής της Ferrari έχει προκαλέσει την ομάδα να ελαχιστοποιήσει τέτοιες δυσάρεστες αλλαγές στην απόδοση κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2023.
«Σίγουρα, είμαι χαρούμενος που κάναμε ένα δυνατό Σαββατοκύριακο σε όλες τις συνθήκες, βρεγμένες, κανονικές, μακριά stints, σύντομα stints, ότι είμαστε πάντα εκεί είναι καλό για εμάς», εξήγησε. «Τώρα πρέπει να καταλάβουμε γιατί είμαστε πιο άνετοι σε κάποιες πίστες από κάποιες άλλες.
«Αλλά νομίζω ότι όλοι βρίσκονται στην ίδια κατάσταση, όλοι είμαστε λίγο ασυνεπείς. Επειδή έχουμε ένα ή δύο δέκατα να διαχωρίζουν την δεύτερη από την ενδέκατη θέση, σημαίνει ότι η διαχείριση ελαστικών ή το επίπεδο κάθετης δύναμης, που επιλέγετε στην αρχή του Σαββατοκύριακου, είναι πολύ σημαντικά».
«Αλλά νομίζω ότι θα είναι έτσι μέχρι το τέλος της σεζόν και πρέπει να είμαστε πιο συνεπείς, να καταλάβουμε πού είμαστε αδύναμοι, γιατί είμαστε αδύναμοι και να προσπαθήσουμε να ελαχιστοποιήσουμε τέτοιου είδους Σαββατοκύριακα».
Μια εξαιρετική προσπάθεια από τον Leclerc όπου κατάφερε να πάρει την δεύτερη θέση στις κατατακτήριες το απόγευμα της Παρασκευής σε μια πίστα όπου στέγνωνε και σηματοδότησε μια έντονη αντίθεση σε σχέση με τους αγώνες που είχαν παρόμοιες συνθήκες, στο Ισπανικό και το Καναδικό Grand Prix νωρίτερα μέσα στη χρονιά.
Ο Μονεγάσκος οδηγός είχε ορκιστεί να εργαστεί για τη βελτίωση των εμφανίσεων του σε μικτές συνθήκες, αλλά ο Vasseur λέει ότι ποτέ δεν ανησύχησε για τυχόν προβλήματα του Leclerc.
«Ναι, είχε δύσκολους αγώνες στη σειρά, έχετε δίκιο, είχε τις κατατακτήριες της Βαρκελώνης και μετά το Spielberg ή τον Καναδά σε μικτές συνθήκες», αναγνώρισε.
«Αλλά ήθελε να κάνει μερικούς γύρους με slicks στο Silverstone στο βρεγμένο για να έχει καλή αίσθηση χωρίς πίεση, νομίζω ότι το κατάφερε και με τον καλύτερο τρόπο».
«Δεν ανησυχούσα καθόλου γιατί τον ξέρω για πολλά χρόνια και ήταν πάντα καλός σε τέτοιες συνθήκες, αλλά νομίζω ότι είχε ένα κακό session στη Βαρκελώνη που δεν πήγε πολύ καλά, αλλά θεωρώ ότι οι συνθήκες ήταν κάτι παραπάνω από δύσκολες και ήμουν λίγο έκπληκτος με αυτό, αλλά πλέον το έχουμε αφήσει πίσω μας».
«Έδειξε ότι σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες ήταν σε θέση να είναι σταθερά στους πρωτοπόρους και έκανε καλή δουλειά».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!