Ο Charles Leclerc δήλωσε πως είναι αρκετά νωρίς ώστε να μπορεί να πει με βεβαιότητα πως η Ferrari αντιμετώπισε επιτυχώς τα προβλήματα με τη φθορά των ελαστικών, μετά και την επιστροφή του στις καλές εμφανίσεις στο Βελγικό GP.
Σε μια ημέρα που πολλοί οδηγοί ταλαιπωρήθηκαν από έντονη φθορά στα ελαστικά τους, ο Charles Leclerc είχε μια σταθερή και καλών επιπέδων εμφάνιση, τερματίζοντας τρίτος, πίσω μόνο από τις Red Bull των Max Verstappen και Sergio Perez.
Μετά από δύο δύσκολα τριήμερα σε Βρετανία και Ουγγαρία, το βάθρο στο Βέλγιο ήταν το πρώτο για την ιταλική ομάδα μετά απ’ αυτό στην Αυστρία, ξανά με τον Μονεγάσκο οδηγό (τότε είχε τερματίσει 2ος).
Ο Leclerc σχολίασε πως υπάρχουν σημάδια βελτιωμένης διαχείρισης ελαστικών από την SF-23, ακόμα και στους αγώνες που τα αποτελέσματα δεν ήταν τα επιθυμητά. Ωστόσο, παραμένει επιφυλακτικός σχετικά με την ευρύτερη εικόνα της κατάστασης.
“Θεωρώ πως είναι λίγο υπερβολικά νωρίς για να ξέρουμε, αλλά έχουν περάσει δύο τρεις αγώνες όπου διαχειριζόμαστε τα ελαστικά μας καλύτερα”, σχολίασε. “Θεωρώ πως σήμερα, αυτός δεν ήταν σίγουρα ο λόγος που τερματίσαμε πίσω από τις Red Bull. Θεωρώ πως απλά ήταν ταχύτερες”.
“Αλλά, αναφορικά με τη διαχείριση ελαστικών, δεν είχαμε μεγάλη φθορά. Και, κοιτώντας και τη Mercedes πίσω μας, μπορούσα να ελέγχω τον ρυθμό φθοράς των ελαστικών μου”.
“Στο κομμάτι αυτό, τα πράγματα έδειξαν καλά. Θα πρέπει, ωστόσο, να συνεχίσουμε να το κοιτάμε επειδή μερικές φορές, ειδικά υπό ειδικές συνθήκες, μερικές φορές βγαίνουμε εκτός παραθύρου με τα ελαστικά, και ύστερα μας δυσκολεύουν πολύ”.
Ο Leclerc ανέφερε, επίσης, πως η στρατηγική της ομάδας του στο Spa είχε να κάνει με απάντηση στη στρατηγική του Hamilton, ο οποίος κυνηγούσε το βάθρο.
“Βασικά, έπρεπε να αντιδράσουμε στο τί έκανε πίσω μας ο Lewis, ενώ και η Red Bull αντέδρασε στη δική μας κίνηση, έναν γύρο αργότερα”, σχολίασε ο Μονεγάσκος. “Γι’ αυτό πέσαμε όλοι στην ίδια στρατηγική, επειδή όλοι αντιδρούσαν στις κινήσεις κάποιου άλλου”.
“Ναι λοιπόν, η στρατηγική μας βασίστηκε στον Lewis και στην προσπάθεια να τον κρατήσουμε πίσω μας για όλο τον αγώνα. Είχε καλό ρυθμό, αλλά θεωρώ πως καταφέρναμε να τον ελέγχουμε”.
A sweet feeling heading into the summer break ✌️ #BelgianGP 🇧🇪 #F1 pic.twitter.com/Jqf2YET10S
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) July 30, 2023
Ο επικεφαλής της ιταλικής ομάδας, Fred Vasseur, δήλωσε πως επειδή η ομάδα του είχε καλό ρυθμό στο Spa, οι οδηγοί του δεν αναγκάζονταν να πιέσουν υπέρ του δέοντος, και αυτό με τη σειρά του προστάτεψε τα ελαστικά του μονοθεσίου, κάτι που αποτελεί διαρκές πρόβλημα για το πακέτο του μονοθεσίου της ομάδας τα τελευταία χρόνια.
“Μερικές φορές, έχει απλά να κάνει με το ότι δεν έχεις ρυθμό, και πρέπει να πιέσεις περισσότερο”, δήλωσε ο Γάλλος. “Όλοι διαχειρίζονται τα ελαστικά τους, ακόμα και η Red Bull, διαχειρίστηκαν αρκετά τα ελαστικά τους κατά τη διάρκεια του αγώνα”.
“Και όταν δεν έχεις καλό ρυθμό, θα πρέπει επίσης να διαχειρίζεσαι τα ελαστικά σου. Εάν πιέσεις, προκαλείς φθορά. Αποτελεί το βασικό παράγοντας της κατάστασης (η φθορά των ελαστικών)”.
“Είναι πολύ ευκολότερο να έχεις μια καλή στρατηγική όταν ο ρυθμός είναι καλός σε σχέση με όταν δεν έχεις ικανοποιητικό ρυθμό. Όταν δεν έχεις τον ρυθμό που θες, μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις, και πάλι όμως θα απέχεις αρκετά, κάτι που ισχύει και για τη φθορά των ελαστικών”.
“Όταν υπάρχει ο ρυθμός, τότε μπορείς πιο εύκολα να διαχειρίζεσαι τα ελαστικά σου. Όταν δεν έχεις ρυθμό, τότε πρέπει να πιέζεις”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!