O αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari Fred Vasseur παραδέχθηκε ότι η ομάδα του Maranello έκανε πολλά λάθη κατά τη διάρκεια ενός δύσκολου σαββατοκύριακου στην Ουγγαρία.
Ο Charles Leclerc ολοκλήρωσε τον αγώνα στην έβδομη θέση, έχοντας χάσει χρόνο στα pits αλλά και λόγω ποινής και έχοντας μια θέση πίσω του τον Carlos Sainz, ο οποίος ανέκαμψε από ενδέκατος στην εκκίνηση μετά από κακές κατατακτήριες, αλλά δεν μπόρεσε να πάει ψηλότερα.
Το αποτέλεσμα ήταν ελάχιστα καλύτερο από αυτό του Silverstone, όπου η Ferrari είδε τα δύο μονοθέσιά της στην ένατη και δέκατη θέση. Μαζί με την Aston Martin, η ιταλική ομάδα φαίνεται να έχει πάρει την κατιούσα, καθώς Mercedes και τώρα McLaren είναι αυτές που χτυπούν τις ψηλότερες θέσεις πίσω από τη Red Bull και τον Max Verstappen.
«Δεν ήταν τα αποτελέσματα που περιμέναμε ερχόμενοι στη Βουδαπέστη, αλλά νομίζω ότι υπονομεύτηκαν μετά τις κατατακτήριες σε έκτη και ενδέκατη θέση,» δήλωσε στο motorsport.com ο Vasseur.
«Έπρεπε να πάρουμε κάποια ρίσκα στην εκκίνηση, ξεκινήσαμε με τα μαλακά, ήταν καλή επιλογή αλλά ξέραμε επίσης ότι μετά την εκκίνηση θα έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε δύο σετ σκληρών και ήταν αρκετά δύσκολο.
Και από την πλευρά του Charles πιστεύω ότι ο αγώνας ήταν μάλλον πολύ καλύτερος επειδή ο ρυθμός ήταν εκεί, αλλά σε μεγάλο βαθμό χάθηκε με την ποινή και ένα θέμα με το αεροπίστολο,» συνέχισε ο διευθυντής.
«Χάσαμε άλλα οκτώ δευτερόλεπτα στο pit stop νομίζω, συν την κίνηση μετά. Θα ήταν μάλλον πέμπτη θέση.»
Ο Vasseur ανέφερε επίσης ότι, εκτός των συγκεκριμένων λαθών στον αγώνα, η ομάδα δεν είχε βελτιστοποιήσει το σαββατοκύριακό της γύρω από τους εναλλακτικούς κανονισμούς για τη χρήση ελαστικών, που έφεραν νέα πρόκληση για τις ομάδες.
«Πρώτα χρειαζόμαστε χρόνο για να καταλάβουμε τι κάναμε σωστά και τι λάθος, επειδή το format ήταν διαφορετικό. Δεν είναι τόσο εύκολο να αναλύσεις το τέλειο σαββατοκύριακο και χρειάζεται να έχεις όλα τα αποτελέσματα για να μπορείς να το επεξεργαστείς αναδρομικά,» δήλωσε.
«Αλλά νομίζω ότι από πλευράς μας, είναι πολύ περισσότερο το γεγονός ότι κάναμε υπερβολικά πολλά λάθη από την αρχή ως το τέλος, δεν είναι μόνο το pit stop ή η είσοδος στο pit lane ή οι κατατακτήριες ή η διαχείριση των ελαστικών και ούτω καθεξής.
Στην τελική, οι δυνατότητες ήταν μάλλον καλύτερες από αυτό που δείξαμε χτες και σήμερα τουλάχιστον με τον Charles χάσαμε 20 δευτερόλεπτα στον αγώνα.»
Στο τι θα κάνει για να αντιμετωπίσει αυτά τα συχνά λάθη πάντως, η απάντηση του Vasseur ήταν ουσιαστικά κενή περιεχομένου.
«Έχω περάσει τα τελευταία 35 χρόνια της ζωής μου στο pit wall και κάθε Δευτέρα της καριέρας μου πρέπει να φτιάξεις μια λίστα και έχεις μια μακριά λίστα με λάθη. Μερικές φορές τα βλέπεις, άλλες φορές όχι, αλλά η δουλειά του αγωνιστικού διευθυντή είναι να φτιάξει τη λίστα με μέλη της ομάδας και στη συνέχεια να κάνει διορθώσεις.
Είμαι πολύ ανοιχτός μαζί σας και θα πω ότι θα κάνουμε λάθη. Αλλά νομίζω ότι αυτό ισχύει και αν ρωτήσετε τον Toto.»
Κρίνοντας το πρώτο μισό της πρώτης χρονιάς του στη Ferrari, ο Γάλλος τόνισε ότι η απόδοση στις κατατακτήριες είναι από τα σημαντικότερα θέματα που πρέπει να αντιμετωπίσει η ομάδα.
«Δεν είναι τα αποτελέσματα που περιμέναμε, οπωσδήποτε περιμέναμε πολύ καλύτερα. Αλλά είναι αυτό που είναι και πρέπει να δουλέψουμε,» είπε σχετικά.
«Η αίσθηση είναι ότι στις κατατακτήριες είμαστε πολύ, πολύ κοντά στον Max και ίσοι μαζί του μερικές φορές. Πρέπει να βελτιωθούμε αλλά δεν είμαστε πολύ μακριά.
Σε ρυθμό αγώνα η Red Bull είναι πολύ μακριά από όλους. Ξέρουμε επίσης ότι τα αποτελέσματα των κατατακτηρίων είναι καίρια για να είναι κανείς σε καθαρό αέρα.
Κάθε μονοθέσιο επηρεάζεται πολύ από το βρόμικο αέρα. Με το που εκκινήσεις από τη δεύτερη θέση είσαι σε πολύ καλύτερη μοίρα.»
Τα «πώς» όμως σε όλη αυτήν την κουβέντα περί λαθών και βελτιώσεων δε φαίνονται να έχουν απαντηθεί ακόμα.
Πηγή: motorsport.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!