Ο Fred Vasseur πιστεύει πως η άχαρη εμφάνιση της ομάδας του στο Βρετανικό GP οφείλεται σε “φόβο” για τη φθορά των ελαστικών, συνέπεια του οποίου ήταν η συντηρητική προσέγγιση.
Οι Charles Leclerc και Carlos Sainz εκκίνησαν από την 4η και 5η θέση στον αγώνα του Silverstone, με μικτές συνθήκες να επικρατούν το Σάββατο. Στο πέσιμο της καρό σημαίας την Κυριακή, αμφότεροι είχαν πέσει στην κατάταξη, τερματίζοντας στο 9-10, με σημαντικό μέρος της τελικής έκβασης να οφείλεται σε κακό timing εκτέλεσης των στρατηγικών στα pitstops, λίγο πριν την έλευση του Αυτοκινήτου Ασφαλείας.
Ωστόσο, ο Vasseur, επικεφαλής της Scuderia, θεωρεί πως υπήρξαν ορισμένοι δισταγμοί από την ομάδα αναφορικά με την υγεία των ελαστικών, με τον συγκεκριμένο τομέα να είναι η αχίλλειος πτέρνα της SF-23 και σημαντικές προσπάθειες να έχουν γίνει για βελτίωση μέσα στη σεζόν.
“Εκκινώντας στο 4-5, είχαμε την αίσθηση μετά τις κατατακτήριες πως θα μπορούσαμε να πετύχουμε ένα καλύτερο αποτέλεσμα από το τελικό (το 9-10). Δεν μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι με τις θέσεις αυτές, αλλά πλέον πρέπει να εξετάσουμε διεξοδικά όλο το Σαββατοκύριακο, όχι μόνο τον αγώνα”.
“Θεωρώ πως την Παρασκευή δεν κάναμε μεγάλο stint, κάναμε μόνο με τη μαλακή γόμα και ο Charles ήταν κολλημένος στα γκαράζ (με τεχνικό πρόβλημα), οπότε φοβηθήκαμε λίγο για τη φθορά των ελαστικών”.
“Πιθανώς σε κάποιο μέρος του μυαλού μας υπήρχαν τα συμβάντα των πρώτων αγώνων της σεζόν, γι’ αυτό και εδώ φανήκαμε υπερβολικά συντηρητικοί στη διαχείριση ελαστικών και δεν πιέσαμε αρκετά”.
“Σταθήκαμε και λίγο άτυχοι με το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, αλλά αυτό δεν εξαρτάται από εμάς και δεν θα πρέπει να το σκεφτόμαστε, θα πρέπει να σταθούμε στα όσα μπορούμε να ελέγξουμε και ειλικρινά θεωρώ πως θα μπορούσαμε να ήμασταν πιο επιθετικοί”.
Συνεχίζοντας την ανάλυσή του σχετικά με την έκβαση του Βρετανικού GP για την ιταλική ομάδα, ο Vasseur συνέχισε: “Θεωρώ πως ισχύει ότι είχαμε αρκετά μικρότερη φθορά…αυτό αποτελούσε το βασικό μας πρόβλημα στο ξεκίνημα της σεζόν αλλά δεν συνέβη στο Silverstone. Ίσως είχαμε έλλειψη ρυθμού σε σχέση με τη Mercedes, αλλά όχι σε φθορά ελαστικών”.
“Ο ρυθμός οφείλεται ίσως και στο ότι το μονοθέσιο είναι λίγο ασταθές με τον άνεμο. Γνωρίζαμε εκ των προτέρων πως το Silverstone ίσως ήταν μια δύσκολη πίστα για εμάς, αλλά εκεί που χάσαμε τα περισσότερα ήταν με το Αυτοκίνητο Ασφαλείας και τη λανθασμένη εκτίμηση της φθοράς ελαστικών”.
Hungary to get back on track 💪😉 pic.twitter.com/RSq75TkQZP
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) July 16, 2023
Με τη F1 πλέον να βρίσκεται καθ’ οδόν για την Ουγγαρία και το Hungaroring, ο Vasseur ελπίζει πως η φύση της πίστας θα ταιριάζει καλύτερα στα δυνατά σημεία της SF-23. Βέβαια, τόνισε πως εξακολουθεί να υπάρχει η ανάγκη η ομάδα του να αποδώσει καλά σε όλους τους τομείς.
“Θεωρητικά, ναι”, απάντησε ο Γάλλος σχετικά με το εάν η Ουγγαρία είναι μια καλύτερη ευκαιρία για την ομάδα του. “Αλλά έπειτα πρέπει να σκεφτείς και το στήσιμο, δεν είναι μόνο απλά θέμα πακέτου και του κατά πόσο βολεύεται στην πίστα”.
“Το στήσιμο που κάνεις, η προετοιμασία για το τριήμερο, η Παρασκευή που κάνεις, είναι πολύ σημαντικά. Θα είναι μάλλον ακόμα πιο σημαντικά στη Βουδαπέστη επειδή είναι τόσο δύσκολο να προσπεράσεις, που είναι καίριας σημασίας να έχεις σωστό στήσιμο συνολικά και προετοιμασία”.
Μετά από 10 αγώνες στο φετινό πρωτάθλημα της F1, η Ferrari βρίσκεται στην 4η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, πίσω από τις Mercedes και Aston Martin. Στους Οδηγούς, Sainz και Leclerc βρίσκονται στην 5η και 7η θέση αντίστοιχα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!