Ο George Russell κατηγόρησε τον Charles Leclerc για “αμφιλεγόμενη άμυνα” κατά τη διάρκεια του Βρετανικού GP, σχολιάζοντας πως κάποιες από τις κινήσεις του οδηγού της Ferrari ήταν οριακές.
Ο Russell ακολουθούσε κατά πόδας τον Leclerc στους πρώτους 18 γύρους του Βρετανικού Grand Prix, ωστόσο δεν κατάφερε να τον περάσει παρά μόνο στη διαδικασία των pitstop, όταν ο Μονεγάσκος μπήκε πρώτος για αλλαγή από σκληρή σε μέση.
Ο οδηγός της Mercedes, που είχε ξεκινήσει με τη μαλακή γόμα, τρέχοντας ένα ασυνήθιστα μεγάλο stint με αυτή, έκανε αργή αλλαγή ελαστικών και βγήκε ξανά πίσω από τον Μονεγάσκο. Στο σημείο αυτό, το δίδυμο είχε ξανά τη δική του μάχη, με τον Russell εν τέλει να περνά τη Ferrari του Leclerc και να τερματίζει 5ος στον αγώνα.
“Ένιωθα καλά με τα ελαστικά αυτά”, δήλωσε ο Russell για το πρώτο του stint στον αγώνα. “Και αυτό το stint έγινε με 28 γύρους στο ένα δευτερόλεπτο από προπορευόμενο μονοθέσιο”.
“Θεωρώ πως θα μπορούσα να είχα πάει και πιο μακριά αν είχα καθαρό αέρα. Ένιωσα πραγματικά καλά με το ελαστικό αυτό, πήγαινε πολύ στο μονοθέσιό μας”.
“Έκανα το καλύτερο που μπορούσα για να περάσω τον Charles, υπήρξε κάποια αμφιλεγόμενη άμυνα σε κάποια σημεία. Αλλά δεν θα άλλαζε αυτό τον αγώνα μου. Εάν τον είχα περάσει, ίσως να σήμαινε πως θα είχα μπει και νωρίτερα για αλλαγή ελαστικών”.
“Πιθανότατα και οι δύο οι McLaren θα είχαν αλλάξει ελαστικά για να με καλύψουν στην περίπτωση αυτή. Έτσι, πάλι μάλλον 5ος θα είχα τερματίσει”.
Ερωτώμενος από το Motorsport.com να επεκταθεί σχετικά με την άμυνα του Leclerc πάνω στον ίδιο, ο Russell σχολίασε: “Αφορά τα φρένα της Στροφής 16. Ήμουν έτοιμος να βουτήξω από την εσωτερική και ακριβώς στο σημείο φρεναρίσματος ήρθε προς το μέρος μου αρκετά επιθετικά”.
“Αυτό ξεκάθαρα δεν επιτρέπεται από τους κανονισμούς. Θεωρώ πως δεν τον τιμώρησαν. Ξέρεις όμως πως αν έχει μόνο μια ευκαιρία να περάσεις και ο αντίπαλός σου απλά παίρνει μια προειδοποίηση γι’ αυτή, σου προκαλεί εκνευρισμό”.
Ο Βρετανός ανέφερε επίσης πως δεν έχει πλάνα να ασχοληθεί με το συγκεκριμένο ζήτημα στην επόμενη συνάντηση οδηγών.
“Δεν νομίζω πως χρειάζεται”, σχολίασε ο οδηγός της Mercedes. “Ήταν πολύ οριακό. Θα πρέπει να δω ξανά το βίντεο απ’ το στιγμιότυπο”.
“Μου φάνηκε πολύ οριακό από το εσωτερικό, ή ίσως και πέραν του ορίου. Δεν έχω δει επανάληψη, δεν με απασχολεί αυτό ιδιαίτερα αυτή τη στιγμή”.
Well raced out there today @GeorgeRussell63. 💙✊ pic.twitter.com/JjGbnoxXd3
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) July 9, 2023
Ο Russell παραδέχτηκε πως περίμενε ότι θα είναι σε θέση να παλέψει με τις McLaren στο τελευταίο σκέλος του αγώνα, όταν φορούσε ο ίδιος τη μέση γόμα και οι Oscar Piastri και Lando Norris τα σκληρά ελαστικά, με τη συγκεκριμένη απόφαση να εγείρει αρκετά ερωτηματικά.
“Θεώρησα πως θα ήταν εύκολα τα πράγματα, ο Lewis και εγώ στο 2-3 και μην μας είδατε”, σχολίασε ο Russell.
“Αλλά δεν μπορούσα να πιστέψω πόσο καλά τα πήγαιναν με τη θέρμανση των ελαστικών αυτών και τα κράτησαν ζωντανά. Ίσως εάν χρησιμοποιούσαν τα μαλακά ελαστικά, αυτά δεν θα δούλευαν όπως στο δικό μας μονοθέσιο”.
“Ναι όμως, για μένα, η στρατηγική μέση/σκληρή ήταν λανθασμένη. Η μαλακή ήταν σίγουρα το βέλτιστο ελαστικό. Και ήταν σίγουρα μπροστά μας ενάμιση, δύο δέκατα”.
Ο Russell επίσης πήρε και την ευθύνη για το αργό pitstop του στον αγώνα. “Θεωρώ πως μάλλον έχασα μόνο ένα δευτερόλεπτο και κάτι”.
“Ήταν λάθος μου. Ίσως μπήκα υπό πολύ μικρή γωνία στο box, κλείδωσα τους τροχούς μου. Είναι λίγο τρομακτικό για τα παιδιά όταν το μονοθέσιο δεν είναι υπό έλεγχο. Δεν άλλαξε ωστόσο τον αγώνα μου”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!