Η Red Bull φέρεται να βρέθηκε σε “μάχη εκτός πίστας” με μια αντίπαλη ομάδα, πιθανότατα την Mercedes, για να εξασφαλίσει την υπογραφή του ειδικού σε θέματα κινητήρων Angelo Rosetti από τη Ferrari. Και τελικά φαίνεται ότι κέρδισε!
Ήδη οι ομάδες ρίχνουν το βλέμμα τους λίγο πιο μπροστά, στην σεζόν του 2026, με την επόμενη αναθεώρηση των κανονισμών της Formula 1 να φτάνει εκείνη τη χρονιά. Αναμφισβήτητα το χαρακτηριστικό που θα ξεχωρίσει σε αυτή την καινούρια αναθεώρηση θα είναι η άφιξη ολοκαίνουργιων μονάδων ισχύος, οι οποίες γέρνουν τη ζυγαριά ακόμα περισσότερο προς την χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας, παράλληλα με τη χρήση πλήρως βιώσιμων καυσίμων στον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Αν η πρόβλεψη του 2 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή της Red Bull, Max Verstappen, που αποτελεί επίσης και σοβαρό επικριτή των κανονισμών του 2026, επαληθευτεί, τότε η ομάδα με την ισχυρότερη μονάδα ισχύος σε εκείνη τη σεζόν θα βρεθεί με μεγάλο πλεονέκτημα έναντι των αντιπάλων της!
Δεν αποτελεί έκπληξη, λοιπόν, το γεγονός ότι οι κατασκευαστές προσπαθούν να βάλουν τις ομάδες τους σε τάξη, με το καλύτερο προσωπικό για τη δουλειά να είναι προτεραιότητα. Έτσι, σύμφωνα με ένα δημοσίευμα του ιταλικού παραρτήματος του Motorsport.com, η Ferrari έχει ήδη υποστεί μερικά “χτυπήματα” στην ομάδα των μηχανικών της. Με την μεγάλη τεχνογνωσία των Ιταλών και τους εξαιρετικούς κινητήρες που έχουν σχεδιάσει ανά τα χρόνια, είναι λογικό πολλές ομάδες να “ορέγονται” κάποιο άτομο από το τμήμα κινητήρα της Scuderia!
Συγκεκριμένα, έμπιστες πηγές από τον ισπανικό τύπο αναφέρουν ότι δύο βασικά γρανάζια της ομάδας της Ferrari από την πλευρά της μονάδας ισχύος, οι Emanuele Guidotti και Angelo Rosetti, είχαν αποχωρήσει από τη Scuderia πριν από περίπου ένα χρόνο για να ξεκινήσουν στη συνέχεια να εργάζονται με τη Mercedes μετά τη λήξη της περιόδου της υποχρεωτικής άδειάς τους.
Όμως, ενώ ο Guidotti, ένας “ειδικός σε θέματα turbo και προσομοίωσης”, φαίνεται ότι τώρα εργάζεται με τη Mercedes εδώ και περίπου ένα μήνα, το δημοσίευμα υποστηρίζει ότι η Red Bull κέρδισε στην πραγματικότητα τον αγώνα για την υπογραφή του Rosetti, μετά από μάχη με έναν αντίπαλο κατασκευαστή. Αυτός ο κατασκευαστής προφανώς φαίνεται να είναι η Mercedes.
Έτσι, με τη Red Bull Powertrains (ομάδα που δημιουργήθηκε για να παράξει κινητήρες μετά την αποχώρηση της Honda από την F1, για λογαριασμό της Red Bull) να προσφέρει στον Rosetti μια πολύ καλύτερη αμοιβή σε σύγκριση με τις απολαβές του από τη Ferrari, o Ιταλός φαίνεται να κατέληξε στην αυστριακή ομάδα. Ο Rosetti, περιγράφεται ως “ειδικός στη δυναμική των ρευστών και την καύση”.
Τόσο ο Guidotti όσο και ο Rosetti, ήταν μακροχρόνια μέλη της ομάδας της Ferrari με περίπου εννέα και δώδεκα χρόνια υπηρεσίας στη Scuderia αντίστοιχα. Τον τελευταίο καιρό η Red Bull αποτελεί δημοφιλή αγορά για “ψώνια” όταν πρόκειται για αντίπαλες ομάδες που θέλουν να ενισχύσουν τις τάξεις τους, κάτι που δεν προκαλεί έκπληξη, δεδομένου ότι η Red Bull έχει καθιερωθεί ως η κυρίαρχη δύναμη σε αυτή την εποχή της Formula 1.
Όμως, ο επικεφαλής της Ferrari, Fred Vasseur, δήλωσε πρόσφατα στο Sky Sports F1 ότι η ομάδα του βρίσκεται σε μειονεκτική θέση απέναντι σε ομάδες όπως η Mercedes, όταν πρόκειται να προσελκύσει προσωπικό από ομάδες όπως η Red Bull, λόγω της τοποθεσίας τους!
Επτά από τις 10 ομάδες της F1, συμπεριλαμβανομένης της Red Bull και της Mercedes, έχουν βάσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ η Ferrari λειτουργεί από το Maranello στην Ιταλία, γεγονός που σύμφωνα με τον Vasseur καθιστά πιο δύσκολο να κλείσει η συμφωνία για υπογραφές προσωπικού από αντίπαλες ομάδες.
“Δεν είναι η ίδια κατάσταση… Μπορείς να μετακινηθείς από τη Red Bull στη Mercedes, να κρατήσεις τις ίδιες ώρες, να κρατήσεις τα παιδιά στο ίδιο σχολείο και από την Παρασκευή μέχρι τη Δευτέρα να αλλάξεις και όλα να είναι τέλεια,” εξήγησε ο Vasseur.
“Αν θέλεις να έρθεις στην Ιταλία, είναι μια διαφορετική προσέγγιση. Πρέπει να αλλάξεις το οικογενειακό περιβάλλον και ούτω καθεξής,” σχολίασε για την έξτρα δυσκολία που περιλαμβάνει μια μετακόμιση στην ομάδα της Ferrari, που περιλαμβάνει αυτόματα και μετακόμιση στην Ιταλία και το Maranello.
Η φετινή σεζόν επίσης δεν ήταν καθόλου καλή μέχρι στιγμής για τη Ferrari, αν και μια δυνατή εμφάνιση στον τελευταίο αγώνα στην Αυστρία πριν λίγες μέρες, έδωσε μια αναγκαία ώθηση, καθώς η ομάδα συνεχίζει να δοκιμάζει την αναβαθμισμένη SF-23. Το τελευταίο αποτέλεσμα στην Αυστρία, βρήκε την Ferrari να κατακτά την δεύτερη θέση στο βάθρο και επίσης να κερδίζει με σημαντική διαφορά τις Aston Martin και Mercedes.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!