Στη Hyundai διερευνούν την προοπτική της συμμετοχής και 4ου i20 N στο WRC του 2024.
Η κορεάτικη ομάδα έχει τρία αγωνιστικά στην κορυφαία κατηγορία από το 2019, ωστόσο πλέον σκέφτεται ενεργά τις προοπτικές του να κατεβάσει και ακόμα ένα αγωνιστικό, από το 2024.
Την τελευταία φορά που είδαμε 4 αγωνιστικά της ομάδας να τρέχουν σε αγώνα του WRC ήταν στο Rally Πορτογαλίας του 2018, όταν πήραν μέρος οι Thierry Neuville, Dani Sordo, Hayden Paddon και Andreas Mikkelsen.
Ο νέος επικεφαλής της ομάδας, Cyril Abiteboul, σχολίασε πως ένα 4ο αγωνιστικό βρίσκεται στα πλάνα της Hyundai, με την τελική απόφαση να λαμβάνεται τους προσεχείς μήνες.
Η επιθυμία του Γάλλου να διαθέτει η ομάδα του ένα παραπάνω αγωνιστικό έπεται της πρόσφατης ανακοίνωσης της Hyundai πως επενδύει σε δεξαμενή νέου ταλέντου, αλλάζοντας σημαντικά το πρόγραμμα εξέλιξης νέων οδηγών, το οποίο πλέον περιλαμβάνει τους Teemu Suninen και Emil Lindholm, πρωταθλητή στο WRC2. Μάλιστα, ο Suninen θα τρέξει με i20 N Rally1 σε Εσθονία και Φινλανδία, στη θέση του αδικοχαμένου Craig Breen.
Ο Abiteboul αποκάλυψε τα πλάνα για ένα τέταρτο Hyundai όταν ρωτήθηκε για το ποιος εκ των Suninen και Lindholm θα ήταν ο παρτενέρ του Sordo το 2024 και θα μοιραστεί την ίδια θέση με τον Ισπανό.
“Πρόκειται σίγουρα για μια πιθανότητα και θα ανακοινώσουμε τα σχέδια για όλους, συμπεριλαμβανόμενου και του Dani (Sordo) φυσικά”, δήλωσε στο Motorsport.com ο Abiteboul.
“Πρόκειται για σημαντική πιθανότητα. Το πλάνο λέει πως ένας απ’ αυτούς θα οδηγεί αγωνιστικό”.
“Το εξετάζουμε και, αν και ακόμα δεν έχει ληφθεί απόφαση, ένα από τα πράγματα που θα θέλαμε να κάνουμε είναι να δούμε εάν μπορούμε να τρέξουμε ένα 4ο αγωνιστικό. Είναι πιθανό, όμως το πρόβλημα είναι με τις τιμές των αγωνιστικών αυτών και γι’ αυτό ασχολούμαι τόσο με τους κανονισμούς σχετικά με τη μείωση του κόστους για όλους”.
“Το κόστος της λειτουργίας 4ου αγωνιστικού υπό τους ισχύοντες τεχνικούς και αγωνιστικούς κανονισμούς είναι τρελά υψηλό, με τα τόσα event, ταξίδια και κόσμο που εμπλέκεται”.
“Μιλάμε για το format ενός Rally και για το πώς να γίνει πιο ελκυστικό και να γίνουν οι κανονισμοί απλούστεροι, ώστε να μειωθούν τα κόστη ώστε περισσότεροι νέοι οδηγοί να έχουν την ευκαιρία να μπουν σε πρόγραμμα όπως το δικό μας”.
Ο Abiteboul αποκάλυψε πως η τελική απόφαση της ομάδας του για το εάν θα κατεβάσει 4ο i20 ή όχι δεν θα εξαρτηθεί εν τέλει από αλλαγές στους τεχνικούς και αγωνιστικούς κανονισμούς.
“Πρόκειται για μια εσωτερική απόφαση και θα πρέπει να δούμε το budget μας. Θα πρέπει, επίσης, να κάνουμε κάποιους συμβιβασμούς και υποχωρήσεις. Εάν το κάνουμε (να έρθει 4ο αγωνιστικό), τότε θα πρέπει να κόψουμε κάτι άλλο”.
Άρα, μας βολεύει περισσότερο να επενδύσουμε σε νέο ταλέντο ή να κάνουμε συγκεκριμένο πρόγραμμα εξέλιξης; Δεν γνωρίζω, πρόκειται για μια απόφαση που θα πρέπει να πάρουμε μέσα στους επόμενους μήνες”.
Αυτή τη στιγμή, ο μοναδικός οδηγός της Hyundai που δεσμεύεται με συμβόλαιο πέρα από το 2023 είναι ο Thierry Neuville. Ωστόσο, οι φετινές εμφανίσεις του Esapekka Lappi καθιστούν μάλλον τυπική τη διαδικασία ανανέωσής του από την ομάδα, με τη συνεργασία τους να αναμένεται να συνεχιστεί και το 2024.
“Δεν πιστεύω πως υπάρχει βιασύνη (για το κλείσιμο των οδηγών). Έχουμε λίγο χρόνο ακόμα”, συνέχισε ο Abiteboul.
“Η επίδοση του Esapekka θα μεταγλωττιστεί σε συζητήσεις για επέκταση συνεργασίας και εκτιμώ πως είμαστε λίγους μήνες μακριά από τις συζητήσεις αυτές”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!