Ο Carlos Sainz Jr. παραδέχτηκε ότι παρά το γεγονός ότι έδειξε εντυπωσιακό ρυθμό στον τελευταίο αγώνα στον Καναδά, η Ferrari πιθανότατα θα βασίζεται στα χαρακτηριστικά της πίστας για τον ρυθμό της από αγώνα σε αγώνα.
Η αποτυχία της ιταλικής ομάδας να αντιμετωπίσει με πιο κατάλληλο τρόπο τις υγρές κατατακτήριες στον Καναδά, σήμαινε ότι ο Charles Leclerc και ο Carlos Sainz θα ξεκινούσαν αμφότεροι από το πίσω μισό του grid. Βέβαια, στον αγώνα της Κυριακής η Ferrari τα έκανε όλα σωστά στην πίστα και με την εναλλακτική στρατηγική που επέλεξαν και για τους δύο τους οδηγούς, οι Ιταλοί κατάφεραν να κατακτήσουν την 4η και 5η θέση. Μάλιστα, ο 4ος Leclerc τερμάτισε τον αγώνα σε διαφορά λιγότερη από 20 δευτερόλεπτα από τον νικητή Max Verstappen, δείγμα του παραπλήσιου ρυθμού που είχαν στην πίστα του Μόντρεαλ.
Η εμφάνιση της Scuderia την Κυριακή στο Μόντρεαλ ήταν καλύτερη από την αναμενόμενη, με τον Helmut Marko της Red Bull να φτάνει στο σημείο να τους αποκαλεί το ταχύτερο μονοθέσιο της ημέρας.
“Πρέπει να πω, δόξα τω Θεώ, που η Ferrari έπρεπε να εκκινήσει τόσο πίσω,” είπε. “Γιατί στην πραγματικότητα ήταν οι ταχύτεροι και με τα δύο ελαστικά.”
Ωστόσο, ο Carlos Sainz θέλησε να χαμηλώσει τον πήχη μετά την ομολογουμένως καλή εμφάνιση των “κόκκινων”. Για αυτό και προσπάθησε να προειδοποιήσει τους οπαδούς της ιταλικής ομάδας, ότι δεν πρέπει περιμένουν πολλά στον επόμενο αγώνα στην Αυστρία, λέγοντας ότι το μονοθέσιο είναι ακόμα πολύ ασταθές!
Εντωμεταξύ, αρκετές ομάδες, εκτός από την κυρίαρχη Red Bull, έχουν διαπιστώσει ότι οι διαφορετικές διαμορφώσεις των πιστών από χώρα σε χώρα και οι θερμοκρασίες είχαν σημαντικό αντίκτυπο στο πώς αποδίδουν στον εκάστοτε αγώνα τα μονοθέσιά τους. Η Ferrari δεν αποτελεί εξαίρεση σε αυτό και ίσως αποτελεί και τον “κανόνα”, ιδιαίτερα όσον αφορά την απόδοση των ελαστικών.
“Νομίζω ότι ο ρυθμός μας στην Αυστρία θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό και από τα χαρακτηριστικά της πίστας. Νομίζω ότι ο ρυθμός μας ποικίλλει πολύ, ανάλογα με αυτό,” σχολίασε ο Ισπανός, που πια βρίσκεται στην 5η θέση της βαθμολογίας.
“Έχουμε δει σε μέρη όπως το Μονακό ή ο Καναδάς, ότι είμαστε πιο δυνατοί σε σχέση με πίστες με στροφές υψηλότερης ταχύτητας, όπως η Βαρκελώνη, όπου δυσκολευτήκαμε λίγο περισσότερο. Οπότε νομίζω ότι θα δούμε διαφοροποιήσεις στην ανταγωνιστικότητά μας,” ανέφερε για το τι προσδοκά στους επόμενους αγώνες.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!