Η Mercedes ελπίζει ότι η συνεχής εξέλιξη της W14, θα της επιτρέψει να παλέψει για νίκες σε αγώνες μέχρι το τέλος της φετινής δύσκολης σεζόν.
Όπως συνέβη και το 2022, η Mercedes ξεκίνησε την τρέχουσα αγωνιστική περίοδο “με το αριστερό πόδι” και δεν βρίσκεται σε θέση να διεκδικήσει την πρώτη θέση σε κάποιον αγώνα. Αυτό την οδήγησε μετά από ένα σημείο να εγκαταλείψει επιτέλους την φιλοσοφία των “zeropods”, που υιοθέτησε στις αρχές του περασμένου έτους, όταν τέθηκαν σε ισχύ για πρώτη φορά οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί.
Έτσι, η Mercedes εισήγαγε τις πρώτες μεγάλες αναβαθμίσεις στο Μονακό στο πλαίσιο μιας νέας αναπτυξιακής φιλοσοφίας και πρόκειται να αποκαλύψει το δεύτερο μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων σύντομα, στο βρετανικό Grand Prix, που θα διεξαχθεί τον επόμενο μήνα.
Η Red Bull έχει κυριαρχήσει μέχρι στιγμής στη σεζόν του 2023, παίρνοντας και τις έξι νίκες σε ισάριθμους αγώνες. Αυτή την εικόνα ελπίζει πως θα μπορέσει να αλλάξει η Mercedes, με τους Γερμανούς να θεωρούν πως είναι εφικτό να συναγωνιστούν στα ίσα την ομάδα με έδρα το Milton Keynes μέχρι το τέλος του έτους!
“Νομίζω ότι έχουμε πάντα συνείδηση του γεγονότος ότι δεν έχουμε κατασκευάσει το μονοθέσιο που θέλουμε να κατασκευάσουμε,” δήλωσε ο Mike Elliott, επικεφαλής τεχνικός διευθυντής της Mercedes.
“Δεν έχουμε παράξει το μονοθέσιο που θα θέλαμε να παράξουμε και στην πραγματικότητα είναι πολύ ωραίο να αγωνιζόμαστε τώρα τουλάχιστον για βάθρα, να μπορούμε να δείξουμε τι είμαστε ικανοί να κάνουμε και ελπίζουμε να σας δώσουμε κάποια απόλαυση να παρακολουθείτε τους αγώνες μας,” πρόσθεσε.
“Και ελπίζω ότι μπορούμε να το μετατρέψουμε αυτό σε περισσότερες αναβαθμίσεις, περισσότερες επιδόσεις στους επόμενους αγώνες και ελπίζω να αρχίσουμε να παλεύουμε για κάποιες νίκες μέχρι το τέλος της σεζόν,” σχολίασε για τις δυνατότητες της W14.
Έχοντας επιδείξει ισχυρό ρυθμό στο ισπανικό και το καναδικό Grand Prix, ο Elliot πιστεύει ότι η θετική φόρμα της Mercedes θα συνεχιστεί στους επερχόμενους αγώνες στην Αυστρία και το Ηνωμένο Βασίλειο!
“Αφού είπαμε ότι ο Καναδάς θα ήταν δύσκολος για εμάς, είναι λίγο δύσκολο να σταθούμε εδώ και να πούμε ότι είναι δύσκολο να πούμε ποιες πίστες θα ταιριάζουν στο μονοθέσιο μας. Επειδή κάναμε μια πρόβλεψη για τον Καναδά,” ανέφερε.
“Αλλά νομίζω ότι είναι πάντα δύσκολο να ξέρεις. Νομίζω ότι εκεί που είδαμε το αυτοκίνητο να δυσκολεύεται είναι περισσότερο στις στροφές χαμηλής ταχύτητας. Έτσι αρχίζουμε να κοιτάμε πίστες που έχουν περισσότερο προφίλ μεσαίας και υψηλής ταχύτητας. Πιστεύουμε ότι θα τα πάμε καλύτερα εκεί,” εξήγησε για τα χαρακτηριστικά της φετινής W14.
“Έτσι, το Silverstone θα είναι ένα καλό παράδειγμα γι’ αυτό. Ούτε η Αυστρία θα πρέπει να είναι πολύ κακή για εμάς. Ας ελπίσουμε λοιπόν ότι θα πάμε καλά και στις δύο αυτές πίστες,” σχολίασε κλείνοντας τις δηλώσεις του.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!