Το σύνθημα για τις επόμενες 100 νίκες της Red Bull έδωσε ο Max Verstappen που φυσικά δεν παρέλειψε να σχολιάσει το γεγονός πως έπιασε τον Ayrton Senna στις 41 νίκες.
Ο Senna συγκέντρωσε τις νίκες του μεταξύ 1985 και 1993 πριν από το θάνατό του το 1994. Για χρόνια, το ρεκόρ του Βραζιλιάνου υστερούσε μόνο στο σύνολο των 51 νικών του Alain Prost, αλλά έκτοτε ξεπεράστηκε από τους Michael Schumacher, Sebastian Vettel και Lewis Hamilton.
Ο Verstappen έχει φτάσει πλέον σε αυτό το επίπεδο με τη νίκη του στο Μόντρεαλ, την έκτη του στη σεζόν, και βοήθησε επίσης τη Red Bull να φτάσει στο ορόσημο των 100 νικών στη F1.
Μιλώντας για την επίτευξη αυτών των αντίστοιχων νικών, ο Verstappen εξήγησε ότι θα ήταν πολύ πέρα από τη φαντασία του πριν από την έναρξη της καριέρας του στη F1 και πρόσθεσε ότι τώρα θέλει να βοηθήσει τη Red Bull να φτάσει στο επόμενο σκαλί των 200 νικών.
«Δε θέλω να συγκρίνω διαφορετικές γενιές, αλλά, από την πλευρά μου, το μόνο πράγμα που μπορώ να πω είναι ότι όταν ήμουν μικρό παιδί κι οδηγούσα σε καρτ, ονειρευόμουν να γίνω οδηγός της Formula 1 και δεν θα το φανταζόμουν ποτέ ότι θα κερδίσω 41 GP», είπε ο Verstappen.
«Φυσικά το να φτάσω τον Ayrton είναι κάτι απίστευτο. Είμαι περήφανος για αυτό, αλλά ελπίζω να μην σταματήσει εδώ. Ελπίζω ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να κερδίζουμε περισσότερους αγώνες.»
«Έχω κερδίσει 41 από τις 100 νίκες της Red Bull, οπότε θα μιλήσουμε ίσως για νέο συμβόλαιο εξαιτίας αυτού!»
«Ειλικρινά, είναι ένα μεγάλο επίτευγμα για την ομάδα. Ξέραμε ότι αυτή ήταν η πρώτη ευκαιρία να το κάνουμε και είμαι χαρούμενος που έγινε.»
«Αλλά και πάλι, ελπίζω να κερδίσουμε περισσότερα από εκατό – άρα ο νέος στόχος είναι 200!»
Ο Verstappen εξήγησε ότι η Red Bull έκανε μακρύ δρόμο για να διασφαλίσει ότι ήταν σε θέση να κερδίσει την 100ή της νίκη, έχοντας κάνει μια σειρά αλλαγών μετά την προπόνηση της Παρασκευής για να αποτρέψει ορισμένα από τα προβλήματα που αντιμετώπισε σχετικά με τα κράσπεδα.
Πρόσθεσε ότι ήταν δύσκολο να κρατηθούν τα ελαστικά στο σωστό παράθυρο, ιδιαίτερα με τη σκληρή σύνθεση, και πιθανότατα ταίριαζε στα αυτοκίνητα που ήταν λίγο πιο σκληρά με τα ελαστικά τους, δεδομένου των χαμηλών χαρακτηριστικών υποβάθμισης του αγώνα του Μόντρεαλ.
«Αλλάξαμε το αυτοκίνητο αρκετά σε σύγκριση με την Παρασκευή, οπότε δεν ήξερα πώς θα ένιωθα σήμερα, αλλά ευτυχώς πήγε στη σωστή κατεύθυνση.»
«Νομίζω ότι ήταν πολύ δύσκολο σήμερα να κρατήσουμε τα ελαστικά στο σωστό παράθυρο. Ήταν πάντα πολύ κρύα, οπότε έπρεπε να πιέσουμε πολύ δυνατά το ελαστικό.»
«Με χαμηλή πρόσφυση της πίστας δεν ήταν το πιο εύκολο και απλό. Αλλά όλα πήγαν καλά. Απλώς το σκληρό ελαστικό ήταν πιθανότατα λίγο περιοριστικό, οπότε ήταν ακόμα πιο δύσκολο να διατηρηθούν οι θερμοκρασίες των ελαστικών.»
«Πιστεύω ότι γνωρίζουμε ότι το αυτοκίνητό μας συνήθως είναι πολύ καλό όταν έχει υψηλή θερμοκρασία σε σύγκριση με άλλα αυτοκίνητα. Σήμερα πιθανότατα θα χρειαζόσασταν ένα αυτοκίνητο που είναι λίγο πιο δύσκολο στο ελαστικό για να διατηρήσετε τις θερμοκρασίες.»
«Μάλλον δεν ήταν ο καλύτερος αγώνας μας σήμερα. Ωστόσο, το να κερδίσουμε με διαφορά εννέα δευτερολέπτων νομίζω ότι δείχνει ότι έχουμε ένα υπέροχο μονοθέσιο.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!