Η Inter Europol Competition πήρε μία απροσδόκητη νίκη στις 24 ώρες του Le Mans κρατώντας μέχρι τέλος η μάχη με την Team WRT.
Το No. 34 με την Oreca 07 Gibson και οδηγούς τους Jakub Smiechowski, Albert Costa και Fabio Scherer πέρασε την γραμμή του τερματισμού με 21 δευτερόλεπτα πλεονέκτημα από το μονοθέσιο με το No. 41 και τους Rui Andrade, Louis Deletraz και Robert Kubica.
Αυτό είναι το καλύτερο αποτέλεσμα για την ομάδα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA και μόλις η δεύτερη νίκη στην κατηγορία LMP2 έπειτα από αυτήν στο ALMS.
Η ομάδα από την Πολωνία, εκκίνησε τον αγώνα εκτός 10αδας αλλά επιβίωσε στο δύσκολο ξεκίνημα όταν είχαμε αρκετά έντονη βροχόπτωση.
Το μονοθέσιο με το No. 34 πήρε τα ηνία στα μισά της 7ης ώρας, με την WRT και το No. 41 να βρισκόταν για αρκετή ώρα στην 2η θέση και να πάλευε έως το τέλος του αγώνα.
Ένας παράγοντας που έπαιξε ρόλο για την Inter Europol ήταν ο τραυματισμός του Scherer, ο οποίος οδηγούσε με τραυματισμένο πόδι όταν συγκρούστηκε με το No. 33 και την Chevrolet Corvette C8.R.
Παρά τον τραυματισμό, ο Scherer πέρασε από την εξωτερική την WRT και τον οδηγό Robert Kubica στο δεύτερο Mulsanne Chicane για να πάρει τα ηνία το πρωινό της Κυριακής.
Τα δύο μονοθέσια έπειτα άλλαξαν θέσεις αρκετές φορές, με τον Kubica να προσπερνάει τον Smiechowski μία ώρα αργότερα.
Οι δύο διαδοχικές περίοδοι με τα ατυχήματα από τους υπόλοιπους αγωνιζόμενους επέτρεψαν στην Inter Europol να αυξήσει την διαφορά και να παραμείνει μπροστά από την Βελγική ομάδα.
Το πλεονέκτημα αυτό έγινε ακόμη μεγαλύτερο όταν το No. 43 δέχθηκε και εκτέλεσε την ποινή διέλευσης λόγο προσπέρασης του αυτοκινήτου ασφαλείας.
Υπήρξε κάποια σύγχυση σχετικά με μια πιθανή δεύτερη ποινή που ‘κρεμόταν’ πάνω από την ομάδα για παράβαση στο pitstop, αλλά αυτή ανακλήθηκε αργότερα από τους αγωνοδίκες μετά από περαιτέρω έρευνα.
Η δεύτερη WRT ολοκλήρωσε το βάθρο με το No. 31 και τους Sean Gelael, Ferdinand Habsburg και Robin Frijns να τερματίζουν 3η.
Μία βουτιά στα pits προς το τέλος του αγώνα, έδωσε την ευκαιρία στην Duqueine Team και στο No. 30 με την Oreca και τους Nico Pino, Rene Binder και Neel Jani να ολοκληρώσουν το βάθρο.
Οι Frijns, Sean Gelael και Ferdinand Habsburg ολοκλήρωσαν την 5αδα, τερματίζοντας πίσω από το τρίο του No. 36 και της Alpine Elf Team με τους Matthieu Vaxiviere, Charles Milesi και Julien Canal.
Ένα κλατάρισμα προς το τέλος έριξε την IDEC Sport στην 6η θέση, με τα δύο μονοθέσια να εμπλέκονται σε ατυχήματα.
Το No. 23, με τον Tom Blomqvist όπου μοιράζεται με τους Josh Pierson και Oliver Jarvis, έμεινε εκτός μάχης όταν ο Blomqvist τράκαρε αφού έχασε τα φρένα το βράδυ του Σαββάτου.
Το δεύτερο μονοθέσιο της ομάδας No. 22 έπεσε αρκετά πίσω όταν ο Frederick Lubin είχε μία δύσκολη επαφή με το No. 77 της Dempsey-Proton και την Porsche 911 RSR-19 στην ευθεία Mulsanne.
Η Alpine με το No. 35 τερμάτισε στην 9η θέση, με τους νικητές της LMP2 Pro-Am Algarve Pro Racing να συμπληρώνουν την 10αδα.
Τα αποτελέσματα του αγώνα 24 Hours of Le Mans
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!