Βροχή, Safety Car, ανακατάξεις. Το χάος του φετινού 24H of Le Mans δεν έχει τελειωμό κι έφερε την Ferrari #50 του Antonio Fuoco πρώτη με τη λήξη της 3ης ώρας. Η νύχτα προμηνύεται πολύ μεγάλη.
Η Ferrari #50 499P του Antonio Fuoco πρωτοπορούσε σχεδόν 20 δευτερόλεπτα μακριά από τον ανταγωνισμό όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας κλήθηκε λόγω δυνατής βροχής στις Porsche Curves λίγο πριν το τέλος της τρίτης ώρας.
Ο ομόσταυλος του Fuoco, Nicklas Nielsen, είχε περάσει το #50 στο αποτελεσματικό προβάδισμα, κάνοντας pit νωρίς στην πρώτη ώρα. Έβαλε το μονοθέσιο εκτός σειράς με τα υπόλοιπα, αλλά ο Fuoco μπόρεσε να επιστρέψει μπροστά όταν τα δύο Toyota μπήκαν στα pit κάτω από ένα FCY την τρίτη ώρα.
Το #94 Peugeot του Gustavo Menezes ανέβηκε ως το δεύτερο αφού έλαμψε σε συνθήκες υγρασίας, αλλά ο Γάλλος οδηγός έφερε το αυτοκίνητο στα pits κάτω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, ανεβάζοντας τη Ferrari #51 του Antonio Giovinazzi στη δεύτερη.
Ο Menezes επέστρεψε από τα pits στην τρίτη θέση, μπροστά από τον Mike Conway στο #7 Toyota και τον Yifei Ye στο #38 JOTA Porsche, το οποίο χρησιμοποίησε τακτικά μια σειρά από περιόδους FCY για να ανέβει τη σειρά.
Το #8 Toyota του Sebastien Buemi που προηγήθηκε στο τέλος της πρώτης ώρας έπεσε στην έκτη θέση μετά το τελευταίο του pitstop μπροστά από την #6 Porsche του Kevin Estre, η οποία υπέστη κλατάρισμα ενώ ο Laurens Vanthoor ήταν στο τιμόνι.
Η Νο 2 Cadillac έτρεξε όγδοη, αλλά απόλαυσε ένα σύντομο πέρασμα στο προβάδισμα, καθώς δεν μπήκε στα pits κάτω από ένα FCY την ώρα 2. Ο Jean-Eric Vergne έτρεξε ένατος στο #93 Peugeot, ενώ ο Felipe Nasr έτρεξε 10ος στην πρόσθετη συμμετοχή #75 της Porsche.
Η #3 Cadillac έπεσε έναν γύρο στη δεύτερη ώρα του αγώνα αφού χτυπήθηκε από πίσω από την #55 GMB Aston Martin Vantage του Gustav Birch σε ένα περιστατικό τριών κατευθύνσεων που περιελάμβανε επίσης τη Ferrari #21 του Ulysse de Pauw κάτω από το Γέφυρα Dunlop.
Το #3 Cadillac υπέστη επίσης διπλό γύρισμα όταν η βροχή έπεσε στην πίστα αργά, αμέσως μετά τη συντριβή του #709 Glickenhaus στο Porsche Curves με τον Esteban Gutierrez στο τιμόνι.
Στο LMP2, το αυτοκίνητο που βρέθηκε στην pole, #48 IDEC Sport ORECA έπεσε στη 12η θέση, χωρίς να βοηθηθεί από ένα pitstop που ήταν σχεδόν 30 δευτερόλεπτα πιο αργό από τους αντιπάλους του.
Ανέβηκε το αυτοκίνητο #28 JOTA του Pietro Fittipaldi στην κορυφή, μπροστά από το #36 Alpine of Julien Canal.
Δύο αυτοκίνητα LMP2 αποσύρθηκαν από τον αγώνα λόγω ξεχωριστών περιστατικών τη δεύτερη ώρα. Το #14 Nielsen Racing ORECA ήταν το πρώτο που αποχώρησε από τον αγώνα αφού ο Rodrigo Sales υπέστη ένα τεράστιο τρακάρισμα πηγαίνοντας στο πρώτο chicane.
Λίγο αργότερα, ο Ricky Taylor τράκαρε το #13 Tower Motorsport αυτοκίνητό του στα εμπόδια στη στροφή μετά το Tertre Rouge, ρίχνοντας συντρίμμια σε όλη την πίστα και παρατείνοντας την περίοδο αργής διέλευσης.
Την τρίτη ώρα, ο Frederick Lubin έχασε τον έλεγχο καθώς πέρασε τις λευκές γραμμές στο ίδιο σημείο της πίστας με το #22 United Autosports μονοθέσιό του, χτυπώντας στο πλάι της Proton Porsche #77 του Mikkel Pedersen.
Η κατηγορία GTE Am είδε επίσης έναν ανασχηματισμό μετά την είσοδο της Corvette στο γκαράζ λόγω υποψίας τεχνικών προβλημάτων, χάνοντας έναν γύρο στις επισκευές.
Άφησε την #54 AF Corse Ferrari του Davide Rigon μπροστά, μπροστά από τη Sarah Bovy στην #85 Iron Dames Porsche και την #56 Project 1 AO Porsche της PJ Hyett.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!