Η πρώτη ώρα του 24H του Le Mans που φέτος γιορτάζει 100 χρόνια ζωής, σημαδεύτηκε από εγκαταλείψεις στους πρώτους γύρους και παρατεταμένη περίοδο Safety Car. Στη συνέχεια, Ferrari και Toyota μας έδωσαν μερικές σπουδαίες μάχες πριν τα πρώτα pit stops.
Ο οδηγός της Toyota Sebastien Buemi πέρασε και τα δύο Ferrari 499Ps πριν από την περίοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας και συνέχισε να ηγείται της ώρας έναρξης της 100ης επετειακής έκδοσης 24 Hours of Le Mans.
Ο Ελβετός οδηγός προσπέρασε τον James Calado και τον pole-sitter Nicklas Nielsen στον πρώτο γύρο, καθώς ο Mike Conway ανέβηκε στην τρίτη θέση στο άλλο Toyota GR010 Hybrid.
Στη συνέχεια, το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε έξω μετά από ένα ατύχημα για το Action Express Racing Cadillac V-Series.R του Jack Aitken στην έξοδο του Daytona Chicane και μια περιστροφή στο χαλίκι για τον οδηγό LMP2 Mark Kvamme.
Χρειάστηκε πάνω από μισή ώρα για να ολοκληρωθεί η διαδικασία του αυτοκινήτου ασφαλείας, η οποία περιλαμβάνει μια διαδικασία ομαδοποίησης των κατηγοριών.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας ωφέλησε την ομάδα της Hertz JOTA, η οποία ξεκίνησε από το πίσω μέρος του grid αφού απέτυχε να καθορίσει χρόνο γύρου στις κατατακτήριες αλλά μπόρεσε να κολλήσει στην ουρά της κατηγορίας Hypercar χάρη στη διαδικασία «drop back» που είναι νέα για τους κανονισμούς φέτος.
Όταν ξανάρχισε ο αγώνας, ο Conway προσπέρασε τον Nielsen για δεύτερη φορά από την εσωτερική στο τσακ πριν από την Indianapolis και φαινόταν ότι τα Toyota θα μπορούσαν να εγκατασταθούν σε ένα ελεγχόμενο ένα-δύο.
Ωστόσο, καθώς ο Buemi και ο Conway άρχισαν να διαχειρίζονται τα μαλακά ελαστικά Michelin, οι Ferrari με τα μεσαία ελαστικά αναθάρρησαν και ο Conway πέρασε από τον Nielsen στη στροφή Mulsanne.
Στη συνέχεια, ο δεύτερος Nielsen μπήκε στα pit λίγο πριν το τέλος της ώρας, κάτι που ανέδειξε τον Calado στη δεύτερη θέση αφού ο No. 51 οδηγός της Ferrari πέρασε τον συνάδελφό του Άγγλο Conway στο Daytona Chicane.
Ο Felipe Nasr ακολούθησε το κορυφαίο κουαρτέτο των αυτοκινήτων LMH με την LMDh No. 75 Porsche 963.
Ο Laurens Vanthoor είχε ένα ιδιαίτερα δυνατό ξεκίνημα στο No. 6 Penske-run Porsche, σκαρφαλώνοντας από την ένατη στην έκτη και προσπερνώντας τον συμπαίκτη του Michael Christensen στο ενδιάμεσο.
Στην κατηγορία all-Oreca 07 Gibson LMP2, ο Paul-Loup Chatin ηγήθηκε της ώρας έναρξης του IDEC Sport μπροστά από τον Robert Kubica της Prema Racing και τον Pietro Fittipaldi της JOTA.
Η Corvette Racing ήταν μία από τις πολλές ομάδες της GTE-Am που έπεσαν υπό από το αυτοκίνητο ασφαλείας, με αποτέλεσμα ο Nicky Catsburg να πίσω από τους ανταγωνιστές που έμειναν εκτός.
Ο Davide Rigon ηγήθηκε μετά από μία ώρα στο No. 54 AF Corse Ferrari 488 GTE Evo, με τις Porsche 911 RSR-19s από την Team Project 1 και τον Iron Lynx να τρέχουν πολύ πίσω.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!