Το αφεντικό της McLaren, Andrea Stella, παραδέχτηκε ότι η ομάδα μελετά προσεκτικά λεπτομερείς φωτογραφίες του δαπέδου της Red Bull για το 2023.
Αφού το τραυματισμένο μονοθέσιο του Sergio Perez σηκώθηκε πρόσφατα από την πίστα του Μονακό με γερανό, οι φωτογράφοι έσπευσαν να ζουμάρουν στην αναμφισβήτητα πιο κρίσιμη και συνήθως κρυμμένη πτυχή της κυρίαρχης Red Bull!
“Είναι πραγματικά πολύ αγενές να κοιτάζεις κάτω από τις φούστες των ανθρώπων,” αστειεύτηκε σχετικά με το θέμα ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner.
“Έδειξε ξεκάθαρα ότι μας λείπει η λεπτομερής δουλειά σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό,” παραδέχτηκε το αφεντικό της Williams, James Vowles.
“Φυσικά κοιτάμε τις φωτογραφίες, αλλά δεν μπορείς απλά να αντιγράψεις ένα δάπεδο της Red Bull ή της Mercedes. Πρέπει πρώτα να καταλάβεις γιατί καταλήγουν σε αυτές τις λύσεις. Αν δεν καταλαβαίνεις τη δυναμική της ροής ή το concept, τότε η αντιγραφή είναι άχρηστη,” πρόσθεσε το πρώην υψηλό στέλεχος της Mercedes.
Πιστεύει επίσης ότι αναβαθμίσεις για το δάπεδο θα είναι ήδη στα σκαριά στη Red Bull, πράγμα που σημαίνει ότι η αντιγραφή θα αφήνει τους άλλους ανταγωνιστές πάντα μόνο ένα ή και περισσότερο βήμα πίσω.
“Τελικά, κάθε ομάδα πρέπει να βρει τον δικό της τρόπο για να αναπτύξει αποτελεσματικά το δικό της μονοθέσιο,” δήλωσε ο Vowles.
Ωστόσο, οι ομάδες που είναι μεγαλύτερες από τη Williams, όπως η McLaren, μπορεί να έχουν τους πόρους για να μπορέσουν να μάθουν πολλά περισσότερα για το πώς λειτουργεί η Red Bull από τις εικόνες.
“Εγώ προσωπικά, πέρασα αρκετό χρόνο κοιτάζοντας τις φωτογραφίες,” δήλωσε ο επικεφαλής της McLaren, Andrea Stella.
“Αλλά οι 100 αεροδυναμιστές της McLaren θα ξοδέψουν λίγο περισσότερο χρόνο. Είναι πράγματι πολύ ενδιαφέρον και δείχνει την πολυπλοκότητα και την ποιότητα της εξέλιξής τους,” πρόσθεσε.
“Για να είμαι ειλικρινής, όταν το είδα, ήθελα να “βγάλω το καπέλο” στη Red Bull. Μπορώ να καταλάβω γιατί έχουν τέτοιες επιδόσεις,” σχολίασε.
Ο Frederic Vasseur της Ferrari, εν τω μεταξύ, επισήμανε ότι οι πραγματικά κορυφαίες ομάδες της Formula 1 καταφέρνουν να αποκτήσουν κατασκοπευτικές φωτογραφίες δαπέδων χωρίς τη βοήθεια γερανών!
“Όλοι έχουμε πολλές φωτογραφίες από τα άλλα αυτοκίνητα,” δήλωσε ο Γάλλος. “Αλλά τότε είναι αρκετά δύσκολο ή και αδύνατο να προσπαθήσουμε να αντιγράψουμε κάτι, επειδή είναι περισσότερο μια γενική ιδέα παρά ένα απλό στοιχείο.”
“Δεν μπορείς να αντιγράψεις μόνο ένα μέρος του αυτοκινήτου,” ανέφερε ο Vasseur.
Ο Mike Krack της Aston Martin συμφωνεί: “Πάντα κοιτάζεις τους ανταγωνιστές, τι είναι καινούργιο, νέα εξαρτήματα!”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!