Οι Lewis Hamilton και George Russell αναφέρθηκαν με τα καλύτερα λόγια προς τη δουλειά που έκανε ο Mick Schumacher πίσω στο εργοστάσιο, και βοήθησε τη Mercedes να στήσει σωστά τη W14 για να έρθει και το τελικό 2-3 της Κυριακής στην Ισπανία.
Η Παρασκευή στην πίστα της Βαρκελώνης δεν ήταν από τις πιο εύκολες ημέρες για τη Mercedes, με την ομάδα να δοκιμάζει για πρώτη φορά σε κανονική πίστα την αναβαθμισμένη W14 και να πρέπει άρα να βρει τα πατήματα του νέου αυτού πακέτου.
Οι δυσκολίες της πρώτης ημέρας του GP έφεραν τον Hamilton, μάλιστα, στο σημείο να δηλώσει πως η είσοδος στο Q3 ίσως να μην ήταν εφικτός στόχος, με το μονοθέσιο πολύ δύσκολο στην οδήγηση.
Ωστόσο, οι νυχτερινοί γύροι του Mick Schumacher στον προσομοιωτή της ομάδας, στο Brackley, βοήθησαν τους μηχανικούς ώστε να ξεκλειδώσουν το σωστό στήσιμο, φέρνοντας βελτιωμένο Σάββατο και ακόμα καλύτερη Κυριακή για τα Ασημί Βέλη, επιστέγασμα της οποίας ήταν το τελικό 2-3 των Hamilton και Russell.
Μιλώντας μετά τον αγώνα, ο Hamilton δήλωσε πως ο Schumacher έπρεπε να λάβει αναγνώριση για τη δουλειά του, η οποία βοήθησε τη Mercedes να κάνει τη βελτίωση που χρειαζόταν, μετά και τις δοκιμές της Παρασκευής.
“Η Παρασκευή ήταν πολύ δύσκολη με την ισορροπία, ήμασταν μακριά από το παράθυρο λειτουργίας”, εξήγησε ο Βρετανός. “Το μονοθέσιο ήταν πολύ δύσκολο στην οδήγηση, πολύ απρόβλεπτο. Και ύστερα, κάναμε εξαιρετική δουλειά μέσα στη νύχτα”.
“Έχουμε εξαιρετική ομάδα, με τον Mick πίσω στον προσομοιωτή το βράδυ της Παρασκευής, έχοντας κάνει πολύ καλή δουλειά, η οποία μας βοήθησε να επιστρέψουμε το Σάββατο”.
Ο έτερος οδηγός της ομάδας, Russell, τερμάτισε 3ος ενώ είχε εκκινήσει από τη 12η θέση. Δήλωσε μάλιστα πως η αίσθηση της W14 το Σάββατο και ύστερα ήταν ό,τι καλύτερο είχε αισθανθεί τα δύο αυτά χρόνια που βρίσκεται στην ομάδα, στην πίστα της Βαρκελώνης, παρά κάποια μικροπροβλήματα στις κατατακτήριες.
“Πιθανώς ήταν η καλύτερη αίσθηση που είχαμε ποτέ στη Βαρκελώνη λόγω των πιο ψυχρών συνθηκών”, σχολίασε ο Russell. “Για φέτος, ήταν ξεκάθαρα η καλύτερη φορά, αυτή που το ένιωθα πιο σταθερό”.
“Η ομάδα έκανε πραγματικά εξαιρετική δουλειά. Η δουλειά που έκαναν ο Mick και η ομάδα του προσομοιωτή το βράδυ, δούλευαν και μετά τα μεσάνυχτα και μας βοήθησαν με το στήσιμο και το να φέρουμε το μονοθέσιο σε καλό παράθυρο για τον αγώνα σήμερα”.
“Έτσι, κάνουμε βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση. Απλά πρέπει να σιγουρευτούμε, ειδικά του χρόνου, πως θα ξεκινάμε απ’ την αρχή με καλό ρυθμό επειδή θεωρώ πως ως ομάδα εξελισσόμαστε ταχύτερα απ’ όλους”.
GR + MS. 🗣️ pic.twitter.com/W89sMyCpFz
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) June 6, 2023
Με τη Mercedes να έχει πλέον αφήσει πίσω της το zero-pod σχεδιασμό, ο Hamilton νιώθει πως το μονοθέσιο πλέον ήταν στην καλύτερη κατάστασή του από το 2022, όταν και ξεκίνησε η εποχή των ground effect μονοθεσίων.
“Είναι σαφώς το καλύτερο μονοθέσιο τον τελευταίο ενάμιση χρόνο”, ανέφερε ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής. “Αυτό σημαίνει συγχαρητήρια στη φανταστική ομάδα που έχουμε πίσω στο εργοστάσιο, οι οποίοι συνεχίζουν να δουλεύουν σκληρά για να βελτιώνουν το μονοθέσιο”.
“Η αίσθηση ήταν η καλύτερη αυτό το τριήμερο. Ήταν καλή χθες (στις κατατακτήριες) και σήμερα (στον αγώνα) καλύτερη σε σχέση με τους τελευταίους 14/15 μήνες”.
“Αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό, πιστεύω όχι μόνο για μένα αλλά για όλους στην ομάδα. Ήταν (το αποτέλεσμα στη Βαρκελώνη) μια μεγάλη τόνωση ηθικού για όλους. Και θα χρειαστούμε την ενέργεια αυτή όσο εξελίσσουμε το μονοθέσιο”.
Ο Schumacher αναμένεται να πάρει την πρώτη του γεύση από το πραγματικό μονοθέσιο της Mercedes στις δοκιμές ελαστικών της Pirelli στη Βαρκελώνη, αύριο, ημέρα Τετάρτη, με τον Russell να κάθεται σήμερα πίσω από το τιμόνι της W14.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!